- És, milyen volt? – néztem izgatottan az útra koncentráló fiúra, mosolyogva lesett felém.
- Mi milyen volt?
- Hé! – csaptam vállon – Itt hagytál, míg aludtam, ha nem utálsz, hanem az érdekemben tetted, köteles vagy mesélni.
- Kimerítő volt. – ismerte be egyszerűen – Mivel nem tudtalak elvinni, szerettem volna mihamarabb túlesni az egészen és hazajönni. – melegség terjedt el a szívemben, bár parancsolni tudtam volna neki. Ez a meleg pedig lassan teljes egészében átjárt. – És elhagytam a pénztárcám. Azt, amit Kibumtól kaptam.
- Borzasztó vagy. – nevettem fel halkan, megérintve karját, tekintete pedig rám ugrott tőle. Zavartan haraptam be ajkam és néztem előre.
- Nem is vagyok borzasztó. – jelentette ki végül határozottan, kuncogva lestem rá, megkönnyebbülésemre vidáman mosolygott. – Hol akarsz enni? Vagy főzzünk valamit?
- Két napja nem voltam otthon igazán. Már hazamennék.
- Igenis hölgyem! – mosolyodott el szélesebben. – Van miből főzni vagy tegyek kitérőt a bolt felé?
- Azt hiszem, jobban járnánk, ha többet vezetnél. – bólogattam, ő pedig egy rossz szó nélkül váltott sávot.
A késői időpont ellenére alig lehetett helyet találni a parkolóban, majd a szőkeség felhúzta maszkját és sapkáját, mielőtt kiterelt volna a kocsiból. Mindig kényszert éreztem ilyenkor, hogy rábámuljak, de ellenálltam neki és haladtam mellette, előre nézve. Hideg ujjak értek enyéimhez, elmosolyodtam a régen tapasztalt, mégis szokásos érzéstől és otthonosan fontam össze ujjainkat. Első alkalommal akkor kezdtük el ezt a szokást, mikor állandóan elvesztem a hatalmas boltban. Taemin finoman szólva is megelégelte, hogy állandóan engem kell keresgélnie, mert elvarázsolódom a bámészkodásban, és így láncolt magához. Meg jó része volt az álcájának. Senki sem hitte volna, hogy bármelyik idol olyan ostoba legyen, hogy kéz a kézben sétálgat egy lánnyal egy ilyen forgalmas helyen. És mégis, itt volt az élő példa rá.
Finom erőszakkal vezetgetett a bevásárló kocsik felé, miután kigomboltam a meleg beltérben a kabátom és fél kézzel elém húzva a kocsit, hirtelen megragadta a derekam. – Mit csinálsz? – kapálóztam riadt nevetéssel, mikor lábaim alól eltűnt a talaj.
- Maradsz veszteg? Ha úgy ficánkolsz, mint egy kis hal, nem tudlak megtartani. – mormolta, de éreztem a hangjában bujkáló mosolyt és végül hagytam, hogy a bevásárló kocsiba tuszkoljon. Nem mintha sok helyet foglaltam volna benne.
- Engem is megveszel? – pislogtam fel rá.
- Igen, akkor talán nem kell más pasik karjaiból kiragadnom téged, mikor megfáradtan hazatérek a messzi Amerikából. – meglepetten kaptam rá tekintetem, hangja fura leejtésére figyelve, de tekintete mosolygott rám fekete maszkja felett, így hevesen dobogó szívem hamar megnyugodott. – Mit akarunk főzni ma?
- Valami zöldségeset. – mutattam előre, hogy a zöldség pult felé induljon el, a kocsi pedig hamarosan megmozdult.
Mindig sok időt tudtunk eltölteni bevásárlással, még ha igyekeztünk is rövidre fogni. Így nyolc óra bőven elmúlt, mire szatyrokkal indultunk kifelé.
- Éhen fogok halni, mire enni adsz nekem. – panaszkodott fennhangon sofőröm, mosolyogva túrtam tincsei közé, mikor levette sapkáját a kocsiban. – Tetszik? – mosolyodott el, én pedig halovány, megbűvölt mosollyal bólogattam. Nem igazán volt még alkalmam megcsodálni az új haját. – Otthon annyit piszkálod, amennyit akarod, csak menjünk, kérlek! – végszóra pedig hasa is határozottan jelezte akaratát, mire bólintottam.
YOU ARE READING
Odd eyed luck
FanfictionSzerelmesnek lenni egy idolba nehéz feladat. Még nehezebb, ha ismered őt. Ha esténként jó éjszakát kívántok egymásnak, ha azt mondja, te vagy a legjobb barátom, segíts, hogy elhívhassam randira, vagy valami ilyesmit. És akkor úgy döntesz, hogy megs...