4. rész

6.4K 245 3
                                    

Trent szemszögéből:

"Uram a Salvadorok egy új terméket dobtak a piacra ami 5 percen belül  hat." - mondta Christopher, a bal kezem.

"Ez az egyetlen pozitívuma?"

"Igen, sajnos az anyag pár órán belül kicsinálja a fogyasztót. Először az agyat majd a szivet támadja meg, de az orvosainknak nagyon sok idő kellett ahhoz, hogy rájöjjenek ezekre az információkra."

"De megvan és ez a lényeg, volt valamilyen fenyegetés?"

A srácok egymásra néznek majd rám és lassan bólintanak. Az egyik akinek a neve Kevin előre lép.

"Uram nemrégiben az egyik szállítás során a Sakálok megtámadták a továbbítót és elvitték az összes anyagot!"

Összeszorítom az öklöm és egy lépést teszek előrébb.

"Mikor történt ez?"

"2 nappal ezelőtt, Uram!"

Odamegyek a falhoz és teljes erőből beleverek egyet.
Az embereim kiszélesedett szemmel figyelik ahogy kihúzom a kezem, a már lyukas falból.

"És nekem négis mikor szándékoztatok szólni ?!"
"Úgy volt, hogy Jacke fogja közölni veled ma este, de mint látod ő nincs most itt." - Mondta Christopher.

"Higgyétek el, megfog ezért fizetni. Eleget dolgoztatok, menjetek haza pihenni!"

Ahogy kimondtam ezeket a szavakat Rögtön sarkon fordultak és elhagyták az épületet. Összepakoltam a dolgaimat és elsétáltam a kocsimhoz, majd beültem.
Teljes gázzal mentem addig amíg egy dohányboltig el nem értem.
Bementem és vettem Egy Benson & Hedges cigarettát. Amint kiléptem hallottam egy sikolyt.

"Hagyj békén!"

Ahogy közelebb léptem látom, Hogy Az egyik rivális banda tagja mindjárt megerőszakolt egy lányt.
Ez a lány .... valahonnan nagyon ismerős.
Odalépek a palihoz a karomat a nyaka köré tekerem és hátra húzom.
Megpróbálja elhúzni a karomat kisebb-nagyobb sikerrel.
Elengedem, ő pedig belém lök.

"Ember keress egy másik ribancot, ő az enyém" -mondja egy lépéssel közelebb lépve.

"Nem kéne az éjszaka közepén lányokat erőszakolnod faszfej!" - Mondtam majd adtam neki egy jobb horgost. Ő elesett én pedig teljes erőből addig ütöttem amíg azzt nem láttam, hogy a szájából ömlik a vér.
Felálltam és odamentem a lányhoz.

Ő volt az. A lány akivel a kávézóban találkoztam.

"Jól vagy?" - Kérdezem, de semmi választ nem kapok.

Előveszek egy zsebkendő a zsebemből és letörlöm a kezem.
Felemelem a lányt majd a kocsihoz viszem. Lassan leültetem és elhajtok a házamhoz.

A házhoz érve menyasszonyi stílusban kiemelem.
Ahogy belépek a lánnyal a kezemben az ajtón Mr. Herold fogad, az inasom.

"Jó estét Mr. Johnson, segítsek valamiben?"

"Jó estét, megköszönném, ha a kocsit bevinné a garázsba én addig elhelyezem a vendéget."

Az inas rögtön tette a dolgát. A lépcső felé tettem az utam.
Az emeletre érve bementem a szobámba és lefektettem az ágyamra a titokzatos idegent. Most látom szinte csak igazán, hogy milyen szép, viszont ez a ruha nem lehet valami kényelmes.

"Marie!" - Hívom a szobaasszonyom.
"Igen Uram?"
"Megtennéd, hogy ráadod erre a hölgyre az egyik pulcsimat?"
"Persze, addig is vegyen egy hosszú zuhanyt úgy néz ki rá fér magára!"
"Hála!" - Odamegyek hozzá és arcon Csókolom.
Marie anyám helyett anyám.
Belépek a fürdőszobába és elkezdem levenni a nyakkendőm, az öltönyöm, a nadrágom az ingem majd az alsógatyám.
Beállok a forró víz alá és kiüríteni a fejem. Egy jó fél óra múlva kilépek és egy törölközőt tekerek a derekam köré. Kilépek a szobából és látom az alvó szépségét az ágyamon.
Odalépek az asztalomhoz és írok neki egy jegyzetet amit reggel el tud olvasni.
Kiveszek egy boxert a szekrényemből és át megyek a vemdégszobába.

A folyosón találkozok egy dühösnek látszó Marievel
"Megkérdezhetem ki ez a hölgy?!"
"Egy sikátorban találtam rá, épp megakarták erőszakolni."
Dühös jellemzői egyre jobban ellágyultak.
"Hát akkor a legjobb bánásmódot kapja majd." - mondja egy mosollyal és elmegy én pedig aludni indulok.

Sziasztok remélem tetszett ez a fejezet.
A következő  visszatér Katy szempontjába.

Drogbáró-Drug lordWhere stories live. Discover now