12.rész

4.2K 166 3
                                    

Trent szemszögéből:

A bátyámmal való beszélgetés után elindultam megkeresni Katyt,de sehol sem találtam. Írtam neki üzenetet, hogy hol vagyok, de miután nem válaszolt ( már 10 perce ) elindultam, hogy megkeressem.
Amint az előtérbe értem mozgást láttam kinnt, így felhívtam Jacket, hogy azonnal vigye el a lányokat.

Ablakcsörömpölés, sikoltozás, lövések hallatszottak az egész helyen. Hátra nyúltam és kivettem a zsebemből a pisztolyomat. A fal mellé álltam és az arcomhoz közel hoztam a kicsikét.

Árnyékokat láttam és halk suttogást érzékeltem.

" Найти кувшин ! (Keresd meg a köcsögöt!)"

Fogtam a hangtompítót és rácsavartam a fegyverre. Egy gyors mozdulattal kifordulok a folyosóra és lelövöm a két oldalsó embert a középsőt pedig gyomron rúgott majd hasba lövöm.

Akkor keressük meg Thomast..

Ahogy felértem az emeletre gyanusnak találtam, hogy csend van. Kinéztem a folyósóra, de senki. Csendben odaérek apám irodájához. Várok pár másodpercet majd benyitok. 

Apám, a nagyapám és a bátyám a laptopot nézik.

" Tudja valaki, hogy mi a fene történt?"

Apám felnéz, majd int. Odasétálok hozzájuk és látom, ahogy a köcsög kis oroszok rabolják ki a raktárat. 

"Miért nem állítjuk meg őket?"

Nagyapám rám néz összeráncolt szemöldökkel. 

"Kell egy indok a támadásra és ez egy nagyon jó indok." 

A batyám odasétál a szekrényhez, kihúz egy könyvet, melynek hatására előbukkan egy széf. Bepötyögi a kódot és kivesz egy mappát.

"Tessék, nézd át!" Kinyitom és egy csomó információt találok benne  Joszif Kirovics Iljicsről és fiáról Szergej Joszifics Iljicsről, de egy adat eléggé felkeltette az érdeklődésemet. Joszif a keresztapja Katynek.

Egy pillanatig csak nézem a mondatot, majd lapozok egyet. 

          Aláiratlan fegyverszállítási szerződés. 

" Miért nem írtuk velük alá?" Apám mosolyog  és feláll a székéből.

"Megtudtuk a spanyoloktól, hogy tőlük lopták a fegyvereket amiket elakartak nekünk adni és mivel a spanyolokkal már évszázadok óta szoros szövetségben állunk nem fogjuk őket elárúlni. "

"Értem és akkor hogyan tovább?!"

Az öregem végig húzza a kezét az asztalon, vesz egy nagy levegőt majd visszamegy a székébe.

"Természetesen leigázzuk az orosz maffiát, de előtte még ki kell derítenünk milyen szoros a kapcsolata a kis barátnődnek Josziffel."

Összeszűkített szemmel nézek az előttem álló emberekre.

"Azt akarjátok, hogy vonjam bele a maffiába?"

A nagyapám rácsap az asztalra és ujjal mutogat rám.

"Honnan tudod, hogy már nem része?!"

"Van rá bizonyítékotok?"

Tom int nekem, odamegyek a géphez ahol egy kb.6 éves kislányt és egy fiatal Iljicset látok.

"Természetesen már találkoztak, hiszen a keresztapja, de honnan tudjátok, hogy benne van a maffiában?!"

Apám rám néz egy féloldalas vigyorral.

"Ezt fogod te kideríteni."

Fogom magam és kiviharzok a teremből.

Megint nekem kell mindent csinálnom...

Sziasztok!!
Remélem tetszett ez a rész is!
-K

Drogbáró-Drug lordWhere stories live. Discover now