Másnap:
Kényelmesen aludtam az ágyamban. Közelebb húzódtam a meleg párnámhoz. Egyszer csak egy mély kuncogást hallok. Lassan kinyitom a szemem és látom, hogy nem a párnámom, hanem Trent izmos mellkasán fekszem. Ráhúzom a fejemre a takarót, nehogy észre vegye a paradicsomra színezett fejemet
"Héé, ne bújj el!" -mondja miközben a két keze közé veszi az arcom.
" De ez kínos...."
Elmosolyodik és ad egy puszit a homlokomra.
" Dehogy az. Szerintem aranyos, hogy ilyen dolgokon elpirulsz."
Még mélyebben elpirulok és kiengedek egy nagy sóhajt. Felkelek az ágyból, elindulok tusólni.
Belenézek a tükörbe és kieresztek egy nyafogó hangot.
Úgy nézek ki, mint egy boszorkány...te jó Istenem........hogy nem szaladt el mikor meglátott ilyen fejjel...
Amint végeztem a reggeli tevékenységemmel visszatérek a szobámba. Trent az ágyon fekszik, karjait a feje fölé nyújtotta, a takaró a derekáig ér..... Ó és mondtam már, hogy nincs rajta póló?!?
Hát nincs és tökéletesen látszódik mind a 6 kockája, a tattookról már ne is beszéljünk.
Ahogy meglát rögtön egy gyönyörű mosoly rajzolódik az arcán. Felül én pedig odasétálok hozzá.
"Hé, mit szólnál ahhoz, ha ma elkezdenénk a képzésed?"
"Persze, felveszek valami sportosat és már mehetünk is ha gondolod." - épp elindulnék, mikor visszaránt magához és ad egy mély csókot.
"Most már mehetsz!"- mondja vigyorogva.
Trent szemszöge:
Az edzőteremben:
Már fél órája lejöttem edzeni. Rajtam csak az edzőnadrágom van és a boxkesztyűm.
*ütés*bal*ütés*védekezés*hajol*rúg*ütés
Hallom az ajtó nyikorgását, így hátra nézek és ott látom Katyt egy sportmellartóban és egy rövidnadrágban.
Gondolom megérezte az intenzív tekintetem, mert elkezdett mozogni és pirulni alatta.( Miközben a szemével szinte felfal, ahogy, fel-és lenézi a kidolgozott testem. )
Elvigyorodok és a derekánál fogva közel húzom magamhoz.
Hallom a heves légzését majd..."Fúúúj, engedj el!! Izzadt vagy, ez gusztustalan!"
Megcsókolom a homlokát és egy halk kacagást ejtek.
"Ez sexy. Hozzá szokhatnál és ha akarsz egy falatot belőle-odahajolok a füléhez és belesuttogom-az egész a tiéd."
Nyom egy puha puszit az arcomra majd elindul a boxzsák felé.
Felvesz egy kesztyűt és egy nagy mosollyal rám vigyorog."Szóval mikor küzdünk?"
Lassan közeledve hozzá nevetek és kiveszem a kesztyűt a kezéből.
"Ó drágám, először az alapok."
Szembe állok vele.
"Most pedig tükörképet fogok mutatni. Kis terpesz, jobb láb elől, jobb kéz az állhoz közelítve, mint nálam, bal kéz kicsit hátrébb és lejjebb, bal láb hátrébb csúsztatva!
Most pedig szépen lassan a bal lábad kicsit befelé fordítva a bal kezeddel befelé csavarva egyenesen üss előre!"Megmutatom neki lassan, amit nagyon ügyesen utánoz is. Látom ahogyan elkezd magán mosolyogni.
"Ügyes vagy hercegnő! Ha így haladsz a végén még bajnok lesz belőled!"
Egyenesen a karjaimba fut én pedig megpörgetem és arcon csókolom.
Egyszer csak azon kapom magam, hogy az ajkunk találkozik és egy fűtött csókba vetettük magunkat.
Egymás homlokához támaszkodunk és mosolyogva rám néz."Szóval...hol is tartottunk?!"
Sziasztok! Remélem tetszett ez a fejezet!
Hogy vagytok így a tanév végén??
-K
BINABASA MO ANG
Drogbáró-Drug lord
Teen FictionKaty egy átlagos lány aki kemény múlttal rendelkezik. Legjobb barátnőjével él. Mi történik akkor, ha találkozik egy titokzatos sráccal, Trenttel, aki illegális üzleteket bonyolít le?! Derítsétek ki!