Fél év múlva:
Mindenki életébe eljön az a pillanat, amikor rájön, hogy végre felnőtt. Számomra ezúttal nagyon korán jött el. Röviddel azután, hogy Trent megtanított boxolni, elkezdtünk versenyekre járni, valamint lövöldékbe.
Ahogyan beléptem ebbe a ,,maffia világba" és felfedeztem, hogy nem is olyan ijesztő, elkezdtem megnyílni a bandatagoknak. Ők természetesen nyíltan és türelemmel fogadták engem.
Sajnálatos módon vannak olyan emberek, akik nem tudják elviselni, hogy ennyire közel kerültem az én macimhoz. Ilyen volt pl az exe, Alana. Mikor elöszőr találkoztam vele azt hitte, hogy egy kibebaszott takarítónő voltam, azóta már boxoltam vele és le is győztem néhányszor. Nem mondhatom, hogy nem volt jó érzés beverni neki..
És hogy mi van Jessel?
Lassan 2 hónapja lesz, hogy Jackekel elmentek Mexikóba nyaralni, legalábbis ezt mondták, szerintem csak titkon egy orgiára mentek... kinézném belőlük.
De komolyan volt, hogy meg volt beszélve egy találka erre lemondta arra hivatkozva, hogy a swinger haverjai most érnek rá, halasszuk későbbre. Én meg csak álltam, mint a f***sz az ajtajuk előtt olvasva az üzenetet.
Kicsit sem volt kínos....
Ami a szerelmi életemet illeti.
Nemrégiben eljegyeztek.
Yess B**ch*s!!!
Eléggé vicces story volt, ugyanis:
Kezdetben meg akartam kérni Trent kezét, mert mondom a XXI. században vagyunk, ha az ember már elveheti a saját kutyáját én miért ne kérhetném meg a palim kezét?!
Szóval, egy szerdai napra terveztem.Elöszőr az ágyba vittem volna neki a kedvenc reggelijét, elmentünk volna motorozni, mert tudom hogy imád, azután főztem volna neki egy kis ricottás spagettit, mert ez a kedvence, utána elmentünk volna egy romantikus fürdőzésre, majd a vacsora közeledtével, a meseszépen feldíszített udvaron megkérném, hogy legyen a vőlegényem.
Szerintem faszán elterveztem, de hát nem szabotálnia kellett.
Pontosan arra a napra érkezett be a kikötőbe egy drogszállítmány és természetesen idézem: ,, Szeretlek kicsim, de ez nagyon fontos, majd máskor talán megfelelőbb lesz az alkalom." szarsággal jött.
Imádom őt de néha úgy megfojtanám egy pohár fórrócsokiban...
A legjobb rész csak most jön, ezt az egészet telefonon közölte velem. Én éppen a fodrásznál voltam, a smink már rajtam volt a sexy vörösbársony ruhámmal együtt, erre benyögi hogy amúgy nem is leszek otthon bocsi.
Csak egy cseppet akadtam ki.
De miután haza értem, kinyitottam az ajtó és megláttam őt a kedvenc öltönyömben...egyszerűen minden haragom elszállt.
A nyakába ugrottam, majd adtam neki egy érzéki csókot. Ő megsimogatta az arcom és ezeket a szavakat suttogta:
,, Szeretem, hogy mióta megismertelek nem az a kőszívű ember néz vissza rám a tükörből,
szeretem, hogy másfél órát vesz neked igénybe egy szendvics megrendelésére. Szeretem, hogy egy kicsit ráncolódik az orrod, amikor rám mosolyogsz, mintha egy tündért látnék. Imádom, hogy miután eltöltöttem veled a napot, még mindig érezhetem a parfümödet a ruhámon. És szeretem, hogy te vagy az utolsó ember, akivel beszélni akarok, mielőtt elalszok. Ezek után is szeretnék melletted ébredni minden reggel, így ha megtennéd hozzám jönnél feleségül?"
És hát a válaszom természetesen mi volt?
Elájultam az ajtóban...
💜
YOU ARE READING
Drogbáró-Drug lord
Teen FictionKaty egy átlagos lány aki kemény múlttal rendelkezik. Legjobb barátnőjével él. Mi történik akkor, ha találkozik egy titokzatos sráccal, Trenttel, aki illegális üzleteket bonyolít le?! Derítsétek ki!