6. rész

5.9K 220 6
                                    

Már itt vagyok fél órája ebben a gyönyörű házban várva, hogy itt legyen a kocsi ami hazavisz.
Trent azt mondta  el kellett menni elintézni valamit, de 10 perc és itt lesz a kocsi ami elvisz haza, de ez fél órája volt. Már körbe-körbe jártam a lakást  és megnéztem a családi képeket.
Semmi jele nincs annak, hogy egy nő itt élne. Ez kicsit furcsa nekem, hogy egyetlen nő sem él vele, hiszen gazdag, helyes, kedves, figyelmes egyszerűen nem értem. Lehet, hogy egy ,, magányos farkas" féle.
Leülök a kanapéra és amint lehajtanám a fejem csengetnek.

"Végre.!"

Odaszaladok az ajtóhoz és kinyitom. Egy a 30-as évei közepén járó öltönyös férfival találom szembe magam.

"Jó napot, Ms. Hole, Mr. Johnson küldött, hogy hazavigyem."

"Oh, nagyon szépen köszönöm... sajnálom hogy hívják?"

"Az én nevem Drew, Ms. Hole."

"Kérem hívjon Katynek."

"Természetesen Ms-vagyis Katy."

Rámosolygok és elindulunk a matt fekete Mercedeszhez. Drew kinyitja nekem az ajtót, majd beül a vezető oldalra.

Fél óra múlva a kocsi leáll és egy ismerős környékén találom magamat.
Drew kinyitja az ajtót és mosolyogva rám néz.

" Katy, Mr. Johnson azt a feladatot adta nekem, hogy mondjam meg magának készüljön el 7-re. A Főnök pontosan 19 órára itt fog állni az ajtajánál."

"Nagyon szépen köszönöm Drew, további szép napot!"

Bemegyek a házba és egyszerűen ledobom magam a kanapéra.

"Khmmm...nem felejtettél el valamit?"

Felnézek és látom, hogy Jess ott áll a szobája küszöbén karba tett kézzel.

"Neeeem, miért?"

Jess odarohan hozzám a kanapéra és elkezdi nézni az arcomat van-e rajta valamilyen zúzódás.

"Hol voltál? És miért nem jöttél haza? Bántott valaki?"

Megfogom a kezét és megölelem.

"Hé, Jess nyugi. Nincs semmi bajom. Nem hívtalak mert lemerült a telefonom, és bár volt egy kisebb zűr az éjjel egy barátom megmentett, elvitt a házába és ott aludtam."

"És a zúzódás a csuklósok?"

Elhúzódok és felkelek a kanapéról.

"Ezt nem ő okozta ez a bulin történt. Egy srác túl erősen fogott meg. Ennyi az egész."

"Ha te mondod."

Körbe nézek és észre veszem, hogy Jacke nincs itt.

"Jacke?"

Jess elpirul és megvakarja a tarkóját.

"Elment haza, mert elfáradt."

Elindulok a szobámba és közben elkezdek kuncogni. Majd visszakiálltom:

"Nem is tudom mibe fáradthatott el!?"

Bemegyek a fürdőbe és elindítom a vizet, hogy végre egy nyugis melegfürdőt vegyek.
Kikeresem a szekrényből a gyertyákat, szépek kirakom a kád szélére és kimegyek a telefonomért.

1 Nem fogadott hívás
2 Új üzenet

Megnyitom, hogy ki lehetett az aki üzenetet küldött.

Mr. Sexy

Rákattintok és látom, hogy a randink részleteiről írt.
1. Üzenet:
Katy,
felteszem már rájöttél ki vagyok. Légyszíves légy kész pontosan 7-re, vegyél fel valami sexy ruhát! ;)

2. Üzenet:
Csak biztosan szeretném tudni, hogy még el szeretnél-e jönni a randira. Kérlek írj vissza!

Ahogy elolvast rögtön elmosolyodtam.

Fogom a telefont és válaszolok neki.

Ez egy megtiszteltetés, hogy a hősömmel randizhatok.
Természetesen, el szeretnék menni veled.

Remélem tetszett! :)

Drogbáró-Drug lordWhere stories live. Discover now