5. rész

6.1K 236 3
                                    

Kinyitom a szemem és körülnézek. Az biztos, hogy nem a saját szobámban vagyok. A szoba ahol aludtam modern stílusú és a bézs szín uralkodik benne, míg az enyémben a halvány lila, van benne egy hatalmas király méretű ágy, egy gardrób, egy tükör, két fotel, sminkasztal és egy ajtó az ággyal szemben és az ágytól balra.
Lassan felülök és nyújtózkodom. Észre veszem, hogy a tegnap esti ruhám rá van terítve az egyik fotelre.
Úgy érzem, mintha valami​ puha lenne rajtam, lenézek magamra és látom, hogy egy férfi pulcsi aminek bónuszba elég jó illata van.
Felállok és a tükör elé sétálok.

A pulcsi a combom közepéig ér köszönhetően a magasságomnak. A fejem egy kész káosz.
A sminkem elkenődött a hajam össze-vissza áll, mint egy oroszlánnak. Elindulok a bal oldali ajtóhoz és lassan kinyitom.

Ez az!!

Szerencsémre a fürdőszobában találtam magam. Fehér márvány falak, pult és egy hatalmas zuhanyzó amibe kb. 5 ember elfér.
Leveszem a pulcsit és belenézek a tükörbe. Most veszem észre a sötét foltokat az állkapcsomon hozzáérek, de amilyen gyorsan megfogtam el is húzom a kezem.
A francba ez kurvára fáj!
Lehunyom a szemem és lassan visszajönnek a tegnap este történtek.
A srác David, a tánc, az hogy megszorította a csuklóm, a sikátor...és egy ismeretlen ember aki megmentett. Lehet, hogy elhozott az otthonába?!
Lenézek a csuklómra és látom a köcsög két nyomait. Leveszem a maradék ruhám, veszek egy mély levegőt és belépek a zuhany​ alá.

Miután végeztem a zuhannyal kilépek és egy bolyhos törölközőt tekerek magam köré. Lemosom a tükörről a párát és egy másik törölközővel felborzolom a hajam, majd visszamegyek az ágyhoz.

Az ágyon van egy kék könnyű nyári ruha, egy melltartó, egy bugyi és egy feljegyzés. Felveszem a papírt és elolvasom.

Kedves Katy,

hozattam neked ruhákat a bejárónőmmel, ha felöltöztél gyere le reggelizni és elbeszélgetünk!

Ui.: Remélem nincs rajtad túl sok karcolás.

Ki ez az ember? És honnan tudja a nevem?! Sóhajtott majd odamegyek a ruhákhoz és felemelem a ruhát.

"Nos hamarosan kiderül.."

Felöltözve kilépek a szobából.
Körülnézek és látom, hogy nem csak a szoba de a ház egésze modern stílusban épült. Végig megyek a barack színű folyosón egészen addig amíg meg nem látok egy fehér márvány lépcsőt. Lemegyek rajta és egy meseszép társalgóban találom magam. Képek sokasága köszön rám a falról. Az egyiken megakad a szemem, ezen egy komoly, félelmetes férfi látható aki egy gyönyörű​ kedves arcú nő derekát fogja előttük pedig egy mosolygós, kb. 10 éves fiú látszódik.

"Ahogy látom, már megtaláltad a társalgót."

A hirtelen hangra a fülemnél és a meleg levegő hatására egy kicsit felugrottam majd megfordultam és egy ismerős alakkal találtam szembe magam aki szórakozottan néz.

Vele találkoztam a kávézóban.

"Te?"

"Én."

"Te?"

"Én."

"T-" Figyelj ha továbbra is folytatjuk ezt a nevetséges párbeszédet, sosem fogod megtudni, hogyan kerültél ide."

"Igaz, az utolsó emlékem az, hogy David elvitt egy sikátorba és.."

"És majdnem megerőszakolt, de időben odaértem és elhozták, mert ki voltál ütve."

Lehajtottam a fejem, az arcom már teljesen olyan, mint egy paradicsom a zavartól.  Lassan felnézek rá és látok a száján egy halvány mosolyt.

"Köszönöm."

"Igazán nincs mit, csak tettem amit tennem kellett."

"Ahogy én tudom, te tudod az én nevem, de én nem tudom a tiéd  szóval... Hogy hívnak?"

Villant nekem egy féloldalas mosolyt és kinyúl a kezemért, felveszi és nyom egy csókot rá.

"A nevem Trent. Mit szólnál hozzá ha ma együtt elmennénk valahova, hogy jobban megismerjük egymást.?!"

"Jól hangzik."

Túl vagyok az alapvizsgámon!!!
(kicsi érettségi)😋

Remélem tetszett ez a rész.

(Bocsi a helyesírási hibákért!)

Drogbáró-Drug lordWhere stories live. Discover now