Chap 18 : tergamak kau !!!

14 6 0
                                    

Wuuu rindu akk ff aq...sian readers nama nadia duk pujuk aq suh sambung..mian taw...aq malas n x de mood lagi. 😂😂🔫🔫 btw selamat membaca.

.
.
.

• pi baca sana, jgn lupa komen if hati ko baik.. 😂😂🔫🔫 •

.
.
.
.

Di gudang

Shin menarik tgn minhi ke dlm. Minhi terkaku. " kenapa ko bwk aq kat sini..? " s0al minhi. Shin tersenyum sinis. Di keluarkan pisau lipat. " well aq nk bunuh ko..mian min...aq terpaksa..aq nk keluarga aq balik cam dulu..sebab ko mak aq gila...sebab ko adik aq kena culik.. " lantas shin menghampiri minhi.

" shin ! Mwo rago ?! Ape ko buat nih ?!!!! Yahhh Park Shin young !!! " jerit minhi takut. Tubuhnya jatuh ke tanah. " selamat ti-- "

Bukkkkk!!!!

Tubuh shin jatuh ke tanah. Jungkook memegang erat shin manakala taehyung mendapatkan minhi. " huh..gwenchana ? " soal taehyung. " nn..nae.. " jelas minhi. Taehyung memandang shin yg di pegang oleh jungkook. Lantas dia pergi ke arah shin dan memegang erat leher baju shin.

" yahh!!! Pabo !! Kan aq dh ckp aq janji akn dptkan adik ko balik !!! Ko dh lupa ke ?!!! " tengking taehyung. Tumbukan mula melayang di wajah shin. Jungkook agak terkejut sedikit. Lantas di halang taehyung ketika hendak dia menyerang shin lagi.

" hyung...hajjima..sekarang crita pada kami ape yg dh jadi ? Sape ape ? Adik shin ape.. ? " jelas jungkook. Taehyung mengeluh. Di bangunkan shin. " mian..." jelas taehyung. " nn..nae..aa..aq pun.. " jelas shin. Shin mula menceritakan perkara sebenar. Minhi yg dengar agak terkejut. Solju. Lee solju ?

( flashback )

" kau x guna !!! Sebah kau appa aq mati !!! Tskk...tskk.. " tangis solju. " mianhae...aq x tau..." minhi memeluk erat tubuh solju.

Appa solju seorg ahli bomba. Sewaktu kejadian rumah keluarga minhi kebakaran, appanya lh yg menyelamatkan minhi. Tapi malang appanya mati dlm kebakaran tersebut akibat laluan sudah di penuhi api.

( end flashback )

" tapi tu kisah lama...x kan dia berdendam lagi, dan...kenapa dia larang aq dekat dgn taehyung..ape hubungan taehyung dgn dia.. " soal hati minhi.

~•~•~•~

Di dorm 007

Pada malam tu minhi susah untuk melelapkan mata. Hatinya agak risau. Sehingga lama kelamaan dia dpt memejamkan mata. Tapi sekejap kerana sudah sampai waktu tuk ke sekolah.

~•~•~•~

Di art highschool

Pagi tu bts melangkah ke school dgn penuh gaya. Tapi sedih kerana tiada lagi sautan pelajar yeoja di sekolah. Hmm sedih.

~•~•~•~

Di army

Taehyung duduk di meja. Matanya fokus pada tulisan di mejanya.

' kwon minhi.......will die soon...i promise...'

Taehyung bangun dari kerusinya. Di melangkah ke kelas carat.

~•~•~•~

Di Carat

Taehyung memandang kelas tersebut. Kelibat minhi tiada. " mana minhi ?!!! " suara taehyung bergema. " dia pergi bilik muzik.. Wae ? " soal jackson. Taehyung melangkah pergi dari kelas itu.

~•~•~•~

Di bilik muzik

Taehyung membuka pintu. Kelihatan tubuh minhi terapung ke udara. Ya, dia di jerut. " minhi !!! " jerit taehyung. Di pandang ke kanan. Kelihatan seorg yeoja menarik tali yg telah di ikuti dgn leher minhi. Alah paham² lh..aq x tau nk jelaskan -,-

Lantas taehyung menghampiri yeoja itu. " jgn dekat dgn aq !!! " jerit solju. " wae ko buat mcm ni ? Solju..mianhae...sebab aq ko sakit.. " jelas taehyung. " tae ko jgn dekat!!! Ko dekat aq tarik lagi kuat.. !! " jelas solju. Taehyung tidak menghiraukan kata solju. Di peluk tubuh solju erat sehigga jari itu terlepas dri genggamannya. Tubuh minhi jatuh lemah ke lantai.

" mianhae...tskk...aq janji x kan sakiti ko lagi...hikss.. " taehyung memeluk erat solji. Solju menangis. Ye, sebelum debut taehyung pernah menjadi bff ngan solju tapi sekejap akibat solju conffes kat tae. So tae tolak mati². Sejak tu dia berdendam, sape yg dekat dgn tae akn dia cederakan walau dgj cara membunuh sekalipun.

Bukkkk!!!

Solju menolak tae kasar. " you're liar !!! Ko ingat aq bodoh ?!!! Aq x semudah tu kwon minhi ko tunggu lh nasib ko !!! " jerit solju melangkh keluar. " shit..!! Aq ingat dh menjadi !! " kata hati taehyung. Lantas dia mendapatkan minhi.

~•~•~•~

Di rumah lama

" eonnie pembohong !!! Eonnie ckp nk bawak ulji mkn gegula !! " jerit ulji dgn tangisn. Solju mnarik kasar wajah ulji. " hoi budak mentah !!! Jaga adab ko ehh !!! Appa omma ko x ajar ke ?!!! Ko ingat aq nk bagi ?! Pergi mampus lh !!! " jerit solju sebelum dia menyembamkan kepala adik shin ke lantai.

" hiksss eonnie jahat....ulchi ( ulji ) benshi ( benci ) eonnie !!! " tangis ulji setelah solju keluar dari bilik itu.

~•~•~•~

Di rumah shin

" omma....jebbal mkn sikit..nanti omma x mkn omma sakit.. " jelas shin. " aq ckp x nk lh..ko keluar aq nk tidurkan ulji ni..dh keluar !!! " jerit puan park. Di usap teddy bear milik ulji. Shin mengeluh. Sampai bila dia kena sabar. Diq x sanggup tengok ommanya mcm tu.

Pinkkk!!!

Mesej masuk dari telefon shin.

" esok hari terakhir...kalo ko x dpt bunuh minhi jugak...tengok lh ape jadi kat adik ko.. "

Mesej itu tamat di situ. Shin mengeluh. Lantas dia masuk ke biliknya.

.
.
.

Tbc

.
.
.
.

[C] She Call Me The Star ( SCMTS ) | Kth Where stories live. Discover now