Hope korg vote even tanak komen 😌😌🔫🔫
.
.
.• selamat membaca •
.
.
.
.Di dorm 007
Muka seokjin kemerahan. Lantas dia menapak ke arah memebers. Di ambil selipar di pukul betis setip ahli bts.
" mwo rago ?! Mwo rago ?! Aq suruh jaga dorm ko sepahkn !!! Mwo ?!!! " marah seokjin. Hatinya sudah panas. Suga yg berdiri lantas memeluk seokjin dari belakang. " seokjin ahh !!! Ani !!! " kata suga.
HopeJimon sudah tersungku ke bawah. Diorg memang tahu mesti seokjin akn memarahinya. Mereka menunduk.
" lepaskan aq lh !!! Biar aq ajar dorg lumat² " kata seokjin geram. Minhi yg berada di sebelah taehyung terkaku dgn tindakannya. Taehyung memandang seokjin. " seokjin hyung !!!!! " jerkah taehyung. Suasana terdiam. Seokjin memandang taehyung.
" hajjima !!! Hyung tau x, diorg buat sepah je !!!! Bukannya membunuh !!!! Hyung !!! Tae dh penat dgn perangai hyung ni !!! Menyalahkan kesilapan kami sahaja !!! Wae ?! Suga hyung tu hebat sgt ke seokjin hyung selalu salahkan kami saja !!! " kata taehyung. Lantas dia memasuki bilik.
Ganggggg!!!
Pintu di hempas kuat. Minhi terdiam. Di pandang seokjin. Seokjin menunduk. Mata seokjin bagai menahan air mata dari menitis. " hyung...mianhae..." jelas jimin menunduk. " nae..hope pun.. " jhope berkata sambil tgnnya erat memeluk lengan jimin. " seokjin hyung...mianhae...ni sem.." belum sempat kata rapmon habis suga menunjukkan isyarat untuk masuk ke bilik masing².
Setelah mereka bertiga beredar. Suga memegang bahu seokjin. " seokjin hyung... Kajja kita pergi kedai jjajangmyeong...dh lam kita tak..." kata suga di potong seokjin. " ani...korg berdua pergi lh tidur...dh lewat ni... Biar hyung yg kemas.. " jelas seokjin.
" tt...tapi..." " pergi !!! " jelas seokjin dingin. Mereka berdua lantas masuk ke dorm.
Setelah ketiadaan members, seokjin menitiskan air matanya. Dia lantas mengemas.
~•~•~•~
Di maknae line
Minhi mengeluh. Jungkook yg telah keluar dari toilet memandang minhi. " wae ? " soal jungkook. " ani..dh lh..pergi tidur..dh lewat ni.. " jelas minhi. " hmm arra...v hyung ! Tae nk tidur kat hyung.. " lantas jungkook melangkah kr katil taehyung. " ishh ko ni !! Semak lh !! Mengada...dh lh aq nk keluar..!! " tengking taehyung. Jungkook terdiam. Lantas dia keluar. Jimin yg duduk di katilnya memandang minhi.
Minhi hanya mengeluh. Lantas dia melangkah keluar.
~•~•~•~
Di ruang tamu
Seokjin meletakkan bantal di sofa. Di pandang taehyung yg keluar dari dorm. " tae...ko nk pergi mana..? " soal seokjin lembut. " tu bukan urusan kau.." jelas taehyung. Di sarung kasut ke kakinya. Dia lantas keluar dari dorm.
" taehyung ahh !! " jerit minhi. Dia lantas mrmandang seokjin. Seokjin mengalihkan pemandangannnya lantas mengemas.
Pakkk!!
" seokjin oppa...mianhae...dia masih marah lagi...oppa jgn ambil hati sgt..." jelas minhi. Seokjin hanya tersenyum pahit. " dh...seokjin oppa penat kan...pergi lh tidur dulu...esok kita sambung kemas..arraso.." jelas minhi.
Seokjin tersenyum. " nae...arraso..gomawo minhi.. " jelas seokjin. Minhi hanya tersenyum lantas mereka masuk ke dorm masing².
~•~•~•~
Di maknae line
Jam sudah menunjukkan 3:55 a.m. tetapi taehyung tetap tidak pulang ke dorm mereka. " mana dia ni... X kan dia x balik lagi nih..." jelas minhi. Dia tidak dpt melelapkan mata akibat terlalu risau.
Kangggg!!!
Bunyi kuali jatuh di dapur. Minhi meneguk air liurnya perit. Takut juga dia time cam ni. Lantas dia beranikan diri keluar dari bilik.
~•~•~•~
Di dapur
Minhi melangkah ke dapur. Terlihat tubuh seorg lelaki yg menongkat tgnnya pada kerusi untuk bangun.
" tt....taehyung ahh....neo ? " jelas minhi terketar. Taehyung bangun. Akn tetapi dia jatuh lembali. Lantas minhi membantu taehyung untuk bangun. " shin young shhi...neo...." taehyung bagai kelihatan org mabuk sahaja. Di tolak minhi sehingga kepalanya terhantuk ke bucu meja.
" akk!! " jerit minhi memegang kepalanya. " haishhh!!! Neo ?! Neo ?! " jerit taehyung bagai org x sedar. Dia lantas mengacukan pisau pada minhi.
" taehyung oppa !!!!!!!! " jerit minhi. Belum sempat pisau itu di hunuskan taehyung memegang kepalanya. " arghhhh!!!! " jerit taehyung. " mwo rago ?!!!! " jerit taehyung. Dia bagai berckp seorg diri.
Bts yg baru tiba memandang taehyung. " taehyung wae ?! " jerkah rapmon. " minhi sshi...!! " jungkook membantu minhi untuk bangun. " arghhh!!!! Ani !!!! " jerit taehyung. " taehyung !!! Wae ?!!!! " jimin memegang lengan taehyunh.
" jgn sentuh aq !!!!!! Ko x guna shin young !!!!! Arghhhh !!! " jerot taehyung. " taehyung gwenchana ?! " soal seokjin. Di pegang taehyung. " aq benci dia !!! Arghhh !!! " jerit taehyung. Lantas dia pengsan tapi sempat di sambut oleh members yg lain.
~•~•~•~
Di ruang tamu
" perlu ke kita panggil shin...? " soal suga. " aq nk jumpa shin !! Ape x kena dia tuh ?! " jelas jimin. " yahh..bertenang..kita biarkna dulu..sekarang ni...kenapa taehyung buat mcm tu dekat minhi..dan adakah selama ni taehyung yg takutkan minhi...? " soal rapmon. " x lojik lh hyung...minhi tu kan yeoja chin dia...x kan dia nk buat " jelas jimin.
" habis tu...kita nk buat mcm mana ni...dh pukul 5 lebih dh ni..." jelas jungkook. Di pandang minhi yg sudah terlena di bahunya. " hmm....aq tau...mcm ni... " jhope mencadangkan idea.
Setelah setengah minit di jelaskan, jelas terpancar senyuman mereka di wajah.
" see, this is hobie...anything your hope...i'm here to give it..." jelas jhope. Yg lain membuat muka nk muntah.
.
.
.Tbc
.
.
.
.Hope ade yg komen pepanjang dgn seikhlas hati. Btw jgn lupa vote taww...😌😌🔫🔫
YOU ARE READING
[C] She Call Me The Star ( SCMTS ) | Kth
RomanceCast ~ Kim Taehyung - seorg yg kaya, kidol popular, innocent, sombong, kekanankan. ~ kwon Minhi/ Park minhi- seorg yg kaya, adik pada kidol, innocent, mesra, kekanakan, seorg yeoja yg terpaksa menjadi namja untuk menggapai impian. ~ Kwon Ji yong...