Untuk season 2 author ada tukar sikit dari segi cara, gaya, bahasa dan sebagainya.
So ya. Author nak kenalkan watak-ii untuk
The House S2
Park Jimin aka Jimin ↭ 21 tahun ✨
❀ Seorang yang gedik, mengada-ngada, gila, perangai kalah syaiton. Mempunyai cita-ii untuk menang dalam contest aegyo paling menawan. Rapat dengan Suga. Selalu tolong kengkawan time susah. Penakut (siapa ja yang tak tau)
Min Yoongi aka Suga ↭ 23 tahun ✨
❀ Seorang yang bajet swag tapi dalam hati ada taman. Jarang nangis. Hati batu la kononnya tu. Hek eleh. Pikir comel? Memang comel pun. Rapat dengan Jimin aka Jeman. Kalau mood dia baik perangai kalah syaiton yang menghasut si Jeman tadi tu.
Kim Taehyung aka V ↭ 21 tahun ✨
❀ Seorang yang berperangai pelik kalah hagemaru. Kalau mood blank dia datang. MasyaAllah. Bodoh lagi pandai dari dia. Rapat dengan Jungkook tapi berscandal dengan Jhope. Suka gigit kuku macam dah takde benda lain nak digigit.
Jeon Jeongguk aka Jungkook ↭ 19 tahun ✨
❀ Seorang yang pelik jugak ni haa. Sama la satu geng dengan V. Elok pun kawan dua orang. Paling muda antara semua. Cey kembang arr dia paling muda. Pernah buat pengumuman di buletin utama yang dia seorang yang pandai memasak.
Kim Seokjin aka Jin ↭ 24 tahun ✨
❀ Seorang yang pembersih, cantik, lawa, hot haa kau hado? Suka warna pink. Bercita-ii memegang watak sebagai seorang princess. Suka tengok rancangan memasak. Sebab tu pandai masak kau. Bagi sesiapa yang pemalas nak mam tu mohon cari laki cenggini.
Kim Namjoon aka Rap Monster ↭ 22 tahun ✨
❀ Seorang yang cool, relaxed, playful. Berfikiran positif. Selalu tolong selesaikan masalah kengkawan. Rapat dengan Jin. Selalu cuba untuk memikat hati Jin tetapi selalu ditolak. Mohon tabah monmon.
Jung Hoseok aka Jhope ↭ 22 tahun ✨
❀ Seorang yang happy go lucky. Benci workout. Penakut. Rapat dengan semua orang. Bila perangai gila dia turn on. Orang gila pun lari tengok dia. Pantang dengar lagu mesti nak menari. Tak kesah la dekat mana pun dia akan menari. Ulang semula. Akan menari.
p/s : Watak-ii diatas hanya rekaan semata-ii. Tiada kena mengena antara yang hidup dan yang sudah pergi. Sebarang watak tambahan akan diberitahu nanti.
Mohon jangan bash, kecam, maki, atau cakap kurang ajar diruangan komen jika ada kesilapan mengeja, menulis, tatabahasa, peribahasa, gaya bahasa, pantun, puisi, dan sebagainya.
Yini ff seya. Jadiyi yikut suka seya nak buat apa la dey. Kepala teymun betul. Okay gurau je. Hehehe.
YOU ARE READING
The House | BTS
Mystery / Thriller+ kisah 7 sekawan di sebuah rumah Season 1 [COMPLETE] start : 25 / 09 / 15 end : 06 / 11 / 15 Season 2 [COMPLETE] start : 10 / 10 / 16 end : 28 / 12 / 17