Part 31 〖THE END〗

3.1K 262 64
                                    

V bangun dari duduk. Dia mencari kerusi untuk panjat supaya dia dapat keluar dengan Jhope dari tempat itu. Setelah beberapa minit mencari. Akhirnya V terjumpa kerusi kayu di dalam bilik yang agak usang.

V mengambil kerusi tersebut lalu berpatah balik. Dia meletakkan kerusi di atas lantai lalu memanjat untuk memastikan kerusi itu dapat menampung dia dan Jhope nanti.

Setelah berpuas hati, V mengangkat Jhope. Dia memanjat kerusi tersebut lalu dengan berhati-hati, dia menolak Jhope keluar.

Ketika dia hendak keluar, dia merasakan yang kakinya ditarik. Dengan sekali rentapan yang kuat. V terduduk di atas kerusi tersebut. Dengan sekelip mata tangan dan kakinya digari.

 Dengan sekelip mata tangan dan kakinya digari

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V masih lagi terkejut. Lidahnya terkelu. Selepas tersedar dari lamunan. Dia bersuara.

V : Apa kau nak lagi?! Kau nak bunuh aku? Bunuh la! Kau patut bunuh aku dulu! Bukan diorang! Diorang tak salah!!!

Aku tak suka diorang, sebab tu aku bunuh diorang.

V : Kau memang si*l!!

HAHAHAHA

Seperti terkena renjatan, tiba-tiba fikirannya seperti meng'flashback' apa yang berlaku kepada mereka.

———

∙ 0 3 : 4 5 am ∙

Jin : *terjaga* Hmm dahaga la pulak..

Jin pergi ke dapur lalu meminun air. Ketika dia hendak balik ke bilik. Dia ternampak ouija board yang dibakar oleh Namjoon tempoh hari. Tapi ouija itu kelihatan masih elok walaupun sudah dibakar. Dia mengambil ouija board tersebut lalu bawak masuk ke bilik.

Namjoon : Apa tu?

Jin : *terkejut* Ish! Terkejut aku. Bagi la salam dulu!

Namjoon : Aku terjaga. Tengok-ii kau tak ada. Kau pergi mana? Dekat tangan kau tu apa?

Jin : *bukak lampu* Aku pergi dapur, dahaga. Lepastu aku nampak ni dekat dalam tong sampah. Kau dah bakar kan? Kenapa still elok?

Namjoon : Yang kau kutip balik kenapa? Nanti jadi bukan-ii lagi macam mana?

Jin : Aku nak try main lagi sekali la. Jom teman aku.

Namjoon : Tak nak la.

Jin : Tak pelah aku main benda ni sorang-ii *duduk atas katil* *letak ouija board atas katil*

Namjoon : *mengeluh* Yelah. Kau main sekali *duduk depan Jin*

Jin : Yeayy *senyum*

The House | BTSWhere stories live. Discover now