; + 12

77 5 1
                                    

++++

"Woi ! Woi ! Bangun weii . Kau ni kann ? Tido dah la buass . Lagi satu , air liur basi kau mengalahkan banjir mse 2014 kt klantan tu tau ! Ape la kau ni woi ! Kau kena g skolah ! Cepat la betina !"

Lmfaoo . Jhope tau dunia semasa! Hebat !! 🌚🌚🌚🌚

"Oh god . spe la kcau aku ni woi ! Fakiu ! " desis hati Jisoo .

"Woi ! adik jahanam ! Bangun la jendul ! "

Hmm . Adakah dahi Jisoo jendul ?🌚 fak u bij .

"Pahal bro ? Nk kata kau dh beli santan kelapa baik x yah la . "

"Jahanam punya adik betina . Bila masa aku beli santan kelapa ni ? Suddenly je . Woi ! Aku kejut kau suruh g skolah kau x nak kan !! Woi ! "

"Hmm . hanya tuhan sahaja tau betapa tahap kemalasan aku nk bgun time tu . Hmm . Amaigad . School ? I want to burn that building. Fuck it ." Rungut Jisoo .

"Kau ni . Cam siput babeh . Aku rasa siput babeh 1000 kali ganda laju dri kau doe . Dh cpat ! Mndi ! "

"Woi Jhorse ! Nk kejut aku agak agak la woi ! Nk jdi jam alarm aku konon . X mcm jam dah . Lol "

"Jahanam kau dik ! Shit ."

"Ahahhahaha . Abg aku dh nk start dah shit dia tu ._. "Gumam Jisoo .

+++++

"Em . Doktor . Bila pembedahan saya ye ? " tnye Taeyong kepada seorang doktor . Bunny Doyoungg nama diberi .

"Besar kemungkinan petang ni ya . Saya hrp awk bwak bersabar dan bertenang " ujar Doktor Bunny Doyoung .

"Nae . Kamsahamnida . " kata Taeyong sebelum doktor dan nurse dia blah dri bilik wadnya .

Taeyong hnya mengeluh panjang . Hanya ade dua nasib . Mati atau hidup .

Mark yg hnya menonton drama itu tdi tiba tiba senyum sendiri .

"Aku hrap kau mati "

Ye . Itulah harapan Mark .

Lalu ,

"Wei , Yong . Aku nk kluar jp . Jpgi aku dtg blik tau ."

"Laa . Oke oke . Jgn lama sgt tau , Mark . "

Mark hnya melemparkan senyuman lalu membuka pintu wad Yong dan menutupnya .

++++

Bunyi noti telefon Mark menyebabkan Mark mengambil telefon bimbitnya dri poketnya .

"Laa . Noti NCT AMINO rupanya . Hmm . What's news "

Sedang khusyuk Mark menghadap phonennya smbil jalan di kaki lima hospital itu , bahunya dilanggar oleh seseorang . Mujur phonennya x jatuh. Klau x marah la sia😂😂😂🌚 .

"Ouhh . Mianhaeee !! "

Mark hnya memberikan jelingan .

"Ehh ? Mark ? Kau buat apa kat sini ? "

"Haish . Jaehyun hyung smpat pulak tnye soalan yg agak bijaksana . Ingt aku duk sani nk disco ke ? Lol " desis hati Mark .

"Aku jaga Taeyong la . Aku nk kluar jap. Kau ? "

Hmm . Mark mmg biadap ngan Jaehyun since child ;;

"Ouh. Hyung nk lawat Taeyong gak . Bilik dia kt mana ? "

Mark hanya buat x tau ngan soalan Jaehyun . Lalu memberikan jelingan dan blah .

"Laa . Peliknya dia ni . Aku tnye lelok . Pndai la pulak dia jeling . Mcm betina je asyik jeling jeling ni . Hahahaah . Mujur bukan keling . " ujar Jaehyun sorg sorg smpai cleaner kt hospital tu noticed jaehyun ckp sorg sorg lalu meninggalkan tempat dia mop tdi .

+++

Jisoo POV

It was an assembly . Aku mls la nk beratur . Lagipon , aku akan duduk blakang skali . Lel . Bukan ape . Malas nk hadap muka cikgu cikgu kt atas stage .

Tiba tiba tepi barisan aku ni pndang aku semacam je . Muka aku ade iras najib ke ?

"Woi Seulgi . Kau pahal? " tegurku .

Nama manusia yg pndang aku semacam itu ialah Seulgi ;" .

"Erkk . Aku nk bgitau sesuatu ni "
Akhirnya dia bersuara . Biasanya betina ni dri class sbelah ni pendiam gila nk mampos . 😂😂

; Seulgi ni classmate Mark .

"Laa . Lain kali ckp la nk ckp something . Ni x . Asyik tgk muka aku semacam je . "

"Hmm"

Haishh . Nak je aku lempang muka betina bernama seulgi ni .

"Woi . Ckp la nk bgitau ape ."

"Suga , classmate aku nk jumpa kau mse rehat nnti . "

"Laa . Mcm la aku x tau suga tu classmate kau . Ngan payah sgt ke kau nk ckp ha !? "

Oleh disebabkan aku bnyak ckp , prefect yg bertugas , Rose pon tegur aku . Haishhh . Bnyak songehh tul .

OMG GUYS ! Dh 31st December ! Sorry lama x update sbb author busy nk prepare g asrama nnti TT . Author dpt g SBP😫x dpt la nk update sgt . Huhuuuuuuu

 ❝BÜTTERFLŸ❞ [✔️]|JAEYONG NCT|Where stories live. Discover now