; + 15

49 4 0
                                    

Jisoo POV

Aku merebahkan badanku ke atas katilku yg lagikan empuk . Heuehu . Aku memandang kipas yg duk berpusing pusing smbil memikirkan diary Mark tdi .

"Dia suka aku smpaikan bunuh Jin !? Haish ! Mmg x leh dimaafkan ! Aku bru je crushing on ngan Jin . Ooo . Rupanya Mark la yg bunuhnyaa . Tergamak betul . Haishh ."

"Hmm . Dri aku fikirkan masalah ni , baik buat homework . Heuheu . Sejak bila kau jdi rjin ni wei , dearself . Lol "

Tiba tiba noti telefon aku bunyi .

Ehh . Biar betul . Siapa la nk msej ngan aku buat masa skarang ni wei . Lalu , aku bukak phone aku .

Mark Lee sent a picture

"Picture ?"

Lantas aku membukanya .

Tiba tiba air mata aku mengalir tanpa aku sedari .

"Jaehyun ngan spe ni !? Andwaee . Aku pon suka kt Jaehyun ! No ! "

Gmbar rajah menunjukkan Hina memegang tangan Jaehyun 😑🌚💔

Lalu ,aku baca caption gmbar tu .

Betina tu mesti girlfriend Jaehyun . Haa . Mesti Jaehyun ni hnya bermain dgn kau sbb agaknya dia rasa bosan kot sbb yeochin dia x de disisinya . Kau phm phm je la.
- Mark .

"Mus..ta .. hil !"

Aku mmg stress ! Jdi , tajuk cite ni Lara Jisoo la😂🌚okay . Back to the story .

Kalau diikutkan hati , nak je aku campak phone aku . Sbb gmbar Jaehyun la punya pasal .aku pon text Mark .

"Jumpa aku kt taman kita slalu g masa kecik dulu . Jam 5pm . "

60 seconds later

"Orait . Jumpa kau kt sana "

Kejap jugak dia balas. Agaggaag .

Aku pon kemas kemas brg aku sbb dh pukul 4;46 dh . Haish . Kenapa masa begitu pantas !? Hmm .

Aku pon kluar amik angin la kejap . Asyik duk kurung dlm rumah je . Bukan boleh buat apa pon . Haish .

END POV

++++
"Woi Jisoo ! Kau nk g ane tu dgn beg galas skali ? Nk g extra class ke ?"tnye Hoseok kepada Jisoo .

Extra class pale hotak kau ptg ptg lepas asar . 😂

"Perlu ke kau tau ? Dh la aku nk kluar . Pstu aku blik la . Aku kan ade kaki . Chawww . "

"Rude gila siaa . Haishh . Bila la budak ni nk brubah weiii . Huhu ."

++++

"Hina , please stop . Nnti org tgk ! " Jaehyun bersuara .

"Alaa . Jom la kluar ngan saya kejap jeee . "

"Kepala bana kau ! Aku ade urusan laa !"

Lalu Hina mendekati mukanya ke telinga Jaehyun dan membisik

"No matter what , u'll be my husband . I'm promise . "

Akhirnya Hina beredar dulu sebelum Jaehyun .

"Husband kau ? Mmg x ? Aku dh ade pilihan aku . Hina langsung x de taste aku . " ngomel Jaehyun sorg2 .

Jaehyun pon ckp sorg sorg deyy . Berikan tepukan gemuruh . Yeyy😛😛

Tiba tiba ringtone phone Jaehyun berbunyi lalu Jaehyun mengangkatnya

"Mwo ? Tuition cancel ? Syukur . Thnks for ur information ."

"Yes . Tarak tuition . Mood aku pon malas nk mengajar . " ujar Jaehyun dlm hati .

"Skarang ni aku nk g mana ? Taman ? Hehe . Best gak . Rindu rse nk jdi zaman budak budak . "


 ❝BÜTTERFLŸ❞ [✔️]|JAEYONG NCT|Where stories live. Discover now