"Wuhh lambat lgi ke mse nk rehat !? Bruhh . " rungut Jisoo .
Hmm . Tau tau la mse Jisoo pling bnci ialah pdp . Haishh . Ape la dia ni😂😂"Okay , murid murid . Blah blah blah blah . "
Hmm . Agaknya Jisoo nk start dah pekerjaannya .
Cer guess😂
Haha . Semestinya conteng meja . Jennie yg rajin lagi bijaksana yg sedang menyalin nota sir KangJun pada whiteboard noticed dgn kelakuan Jisoo .
"Wei Jisoo ."
"Pe . " aku menyahut pnggilan dia .
"Kau x slin ke nota ? "
"Hah ? Nota ? Haha . Aku peduli apa ? Nk holiday dh pon . Ape aku kesah ?"
"Hmm . Lantak kau la Jisoo . "
Haishh . Kcau daun btol la Jennie ni . Hek eleh . Aku tau la ko pndai beb . X yah la nk show off .
++++++++
"Taeyong sshi . Apa khabar ?"
"Ouh . Hyung . Taeyong cmni je la hyung . Hmm . Hyung pulak ? "
"Well , hyung sihat . Tqsm . "
"Emm . Hyung .. taeyong nk tnye ni ."
"Laa . Ape dia Taeyong ?"
"Hmm . Hyung knal x Jisoo ?"
Jaehyun amat terkesima akan soalan Taeyong tdi .
"Laa . Gila ke x kenal . Ofc i know her . Kenapa Taeyong ?"
"Ouhh . Dia tu crush Taeyong . Hehe . Dia classmate Taeyong ."
"Laa . Seriously Taeyong ? Lawa la diaa . Alaa . Crush Taeyong dia ke ? Hmm "
"Taeyong hrp hyung dpt jaga dia elok elok ."
"Hmm . Knapa Yong ckp cmtu ?"
"Sbb Taeyong rse hyung je boleh jaga dia dgn baik . Untuk pengetahuan hyung , Mark pon nk kt Jisoo since Taeyong kenalkan Jisoo kt dia iaitu masa kami berumur 5 thun . "
Jaehyun hnya anggukkan kepalanya .
"Hmm . Sebab tu ke Yong slalu gaduh ngan Mark since kecik ? "
"Hmm . Maybe . Besar besar ni dh x dah . Hehe . Arhh . Hyung keja apa skarang ?"
"Ouh . Me ? Haha. Keja kt Starbucks ngan cg tuition je "
"Klau la Yong dh sihat, boleh la hyung ajar Yong kan . Hehehehh. Ngan blnja starbucks skali . "
"Hahahaha. Amboiii . Pndai dah Yong yaaa "
+++
"Okay guyss . Memandangkan holiday nk dkat , aii akan bgi homework bnyak tau ualsssss ! "
Ujar cg KangJun . Hmm . Asal gdik sgt ha ? Sawan ke ? 🌚🌚
"Haishh . Homework lgii " rungut Jisoo sendirian .
"Ualls kena buat buku geo ni start muka surawt 300 - 700 yaa . "
"Mwo !?" Satu class serentak .
"No matter . U should do --"
" KRINGG !!"
wuhh. Satu class semua kluar dri class suddenly tanpa mengucapkan terima kasih kt cg Kangjun .
"Wadafak ? Apa jadahlah anak murid aku ni wuii ?" Ngomel Cg Kangjun sendirian .
++++
Jisoo POV
Haishh . Mana la si Yoongi Yoongu ni . Desis hatiku sendirian .
Haihhh . Aku pon buat keputusan untuk membeli makanan je dulu . Tiba tiba ade org tarik tgn aku . Bapak ahhh . Kuat gila tgn dia ni .
"Suga ?"
"Ye la . Aku la . Suwekkger "
"Prasan gila siaaa"
"Ofc . Inikan Suga "
"Hmphh . Ye la yoongi woi . Ape kau nk bgitau aku ni ? Asal kau suruh seulgi bgitau kt aku ? Kau kan ade mulut ."
"Aku ni mls la nk bgitau kt kau dgn sendiri . Aku pon suruh org la . Ni aku nk bgitau something ni "
"Ape dia ? Cpat la . Aku lapar ni ."
"Ohh. Kau lapar ? Nnti aku blnja . Kau jgn risau "
Haishh . Goshhh . Cpat la bgitau woiii.
"Woi ! Suga ! Cpatlah"
"Haish . Ye la . Ni .. sebenarnya ..."
"Sebenarnya apa ?"
"Mark sukakan kau "
Aku hnya tergamam . Mark ? Dia la mamat popular kt sch aku .
"Tpi kan , Jisoo . Mark tu jenis pendendam . "
"Pendendam ? Maksud kau ? "
"Sebenarnya , dia pernah berhajat nk bunuh Taeyong . Kes Jin tu , ade kaitan ngan dia tau " jelas Suga .
"Ape bukti kau ckp cmtu ?"
"Hek eleh . Aku terbaca diary dia kt bawah meja dia . Kan minggu lepas aku tolong kemaskan class . Nah . Diary dia . Aku smpat ambik tau . Hehehe "
Aku pon mengambil diary itu dgn tangan bergetar .
AKU BENCI TAEYONG ! Argh ! LEE TAEYONG ! aku akan balas dendam untuk bunuh dia nnti . Hahaha . Taeyong hnya kena tunggu nasib . Hahahha .
-
Cadangan ;
Letak racun dlm air Jin .Haahaha . Aku berharap rancangan ni akan berjaya .
- akhirnya Jin pon dah mati ! Hahahaha . Akhirnya rancangan aku berjaya . Hahahaha
- padan muka Taeyong sbb hidap barah otak . Aku hrp kau akan mampos .
- demi Jisoo , aku sanggup bunuh sesiapa yg kacau dia .
- cousin aku , Jaehyun hyung ! Dia pon cuba mendekati Jisoo . Arghh !! damn ! Fakkk ! Aku akan blas dndam !
YOU ARE READING
❝BÜTTERFLŸ❞ [✔️]|JAEYONG NCT|
Fanfic❝BEGINNING WITH THE WEIRD BOY .❞ ➕KIM SEOK JIN ➕LEE TAE YONG ➕JUNG JAE HYUN ➕MARK LEE