; + 3

140 11 0
                                    

+++

Oke . Mase balik . (author mls nk tulis pepanjang 🌚😂💕) . Sebelum Jisoo keluar class , dia mmg dh x nampak batang hidung Jin mahupun suaranya yg childish tu except Taeyong, Yg kini bersama Jisoo . Pelik . Ade ade joh Jin ni . Kena sawan menghilangkan diri gaknya .

"Lepak jom . Mcm biasa . Ankel Namjoon " ajak Taeyong dgn riang gembira seperti kanak kanak dpt iphone 10 .

"Hahahah . X yah ajak takpe. Angkat kening kau pon , aku dh tau ." . Lmfao . Mcm biasa , ramen ramen ramen . No more books in Jisoo's life .She had FANGIRL life . No need to worry . If she has SAWAN , we need to leave her alone . Wawww .kejam jugak author ni .

"Wei . J.. Jin mana ?" tnye Jisoo smbil senyum senyum seperti seseorang menantikan namchinnya . X sangka , anak daraku , Jisoo ni dah pndai gatal ngan anak org ya .

"Kau .. syok ngan dia ke ?"

Ape ni Yong !????

Bodoh bebenar soalan ko ni!!!!

KBATT Yg teraaaaamaaat !!

"Mann... mana adalahhhh !! hatikuuu .. hanyaa Kim Seok Jin bangtan sonyeondan tauuu . Bodoh sgt soalan kau tdi tu oiiii . kata Jisoo ala ala intonasi seperti Papa Zola .

"Hahaha . Ye la tuh ... Jom la . Kita chawww luh " ajak Yong lgi . Mls nk lyn Yong ni 🙄🙄🙄 .

"Ko x jawab lgi enn soalan aku . I asked u , where's Jin ?!" tnye Jisoo yg hampir naik darah dibuatnya . Jgn le marah Jisoo . Xpsal psal darah A jdi Z nnti . (waitt .. x msuk akal btul ade blood type Z 🌚Oke . Author dah nk start merapu ) .

"Kau ingt .. aku paparazzi ngan stalker mcm kau ? Pftt . Aku sendiri x tau dia g mana . Sialan . "

Aishh . Kurg asam punye Taeyong . Kau kena mkn asam bnyak bnyak bru la respect sikit . Bunguk . ((nk merapuu dahh )) .

"Well, jom la turun . Dh x de org ni . Kau x tkot ke ?" .

Oke . Jisoo tgk seluar Yong tgh basah . Ape mnde ntah nk ditakutkan ?

;; Well, diorg still lgi dlm class ya 😹👻.

"tkot apenya ? siang siang ni oi . Boleh thn jugak kau ni Yong . Jom la ."ujar Jisoo lalu meninggalkannya seperti budak samseng jalanan.

"Tung.. tunggu aku Jisoo . "bebola mata Yong hmpir menjadi crystal dibuatnya . Pondan .!! uuuuu .

++++

"Kau rasa , Jin aka mamat pinky tu hensem x ? "tnye Jisoo bgi memecah suasana sunyi sementara menunggu air yg dipesan sampai . Ramen sudah terhidang atas meja . Aromanya sungguh menggodakan bgi Taeyong tetapi tidak bgi Jisoo . Taeyong yg bru mengunyah ramen , tetiba sahaja terbatuk batuk sebaik sahaja mendengar soalan yg agak sialan yg ditanya oleh Jisoo .

"pft . amende kau ni ? aku rse ...."

"oke . kau rasa ?"

"aku rse dia comel . x hensem "

PFT

STUPID

AND

SILLY

ANSWER

 ❝BÜTTERFLŸ❞ [✔️]|JAEYONG NCT|Where stories live. Discover now