Prefata: This is Karma ,Styles.

287 14 0
                                    

Prefata

This is what I call Karma, Styles.

Telefonul suna. Desi isi dorea sa afle cu disperare cine suna,ceva il oprea. Stia ca nu va fii de bine,ca iarasi se va impacienta,stia ca va fii vorba despre ea. Ii era dor de tot ce avea legatura cu ea,zambetul ei,parul ei,ochii ei,inima ei,trupul ei,ii era dor pana si de cainele ei,ii era dor de ea.

Telefonul contiuna sa vibreze pe masuta de cafea. Era disperat,simtea ca nu poate trai fara ea dar stia ca daca va raspunde, o va pune intr-un pericol mai mare decat se afla.

In final, se decide sa raspunda apelantului necunoscut:

-Stiam ca vei raspunde,nu poti rezista un moment fara ea,raspunde vocea ragusita de la capatul firului.

-Unde e,iti jur Carbo, daca o sa te gasesc nu numai ca o sa o iau inapoi, dar am sa-ti fac exact ce meriti. Jupuit de piele, testicole taiate, carnea rupta de pe os si tocata pentru dragul de Kalipso,exact ce pateau si restul hoiturilor de oameni pe care mi le aduceai,spune Harry cu o voce posedata.

- Dragul meu Harry, nu ai face a

sta. Stii de ce? Imi esti dator vandut cu viata,moartea,orice lucru la care tii,va fii al meu netrebnicule!

- Carbo,te rog, nu ii face asta eu o...iubesc,spune Harry cu o voce stinsa,aproape de lacrimi.

- O iubesti Styles,huh? Tu nu crezi ca si eu o iubeam pe Magdalena? Nu crezi ca si ea pentru mine era lumina zilelor mele,exact cum e tarfa asta pentru tine!?! Dar a trebuit sa o omori,sa o distrugi,doar pentru a face rau,din pura fantezie a zilelor tale cazute in patina alcoolului. Femeia aia...nu numai ca te avea la suflet animalule, te considera un fiu!urla Carbo in telefon.

Harry se simtea la pamant. Se simtea rau pentru faptele sale.

- Ce pacat ca nu voi fii la fel de josnic ca si tine cu faptura asta,spuse Carbo dupa un moment de tacere.

Rasul sau malefic umplea linistea din capul lui Harry. Simtea ca nu va fii de bine ce va urma.

- Stii Styles, Andrew spune ca este geniala la pat,tacuta dar geniala,chiar si cand ii cresteaza pielea cu minunatul cutit de jupuit pe care i l-ai adus din fabrica de la Toledo,tace de zici c-ar fii moarta deja,spune in cele din urma barbatul.

- UNDE MAMA NAIBII AI DUS-O!?!urla Harry in telefon,masuta de cafea fiind deja pe jos ,Harry in picioare distrugand tot ce avea in cale.

- Vrei sa o auzi Styles? Cred ca ii e dor de cel care a adus-o in bratele mortii,spune batjocoritor o voce masculina.

Andrew.

- Andrew,iti jur ca daca te gasesc, TE OMOORR!!!urla Harry din ce in ce mai puternic in micul telefon,deja fiind la usa apartamentului distrus.

- Papusa,spune-i ceva dragului tau Harry,zise batjocoritor Andrew.

- Aj-....ajut-...ajutor....spune abia soptit plapanda voce feminina,vocea ei.

- Genevive,rezista iubito,vin acum,vin acum!raspunde cu seriozitate Harry strigatului stins de ajutor a lui Genevive.

- Sa vedem daca o gasesti coaie,sau daca o sa o mai gasesti vie,spune plin de ura Andrew. Asta numesc eu Karma,Styles. Apoi,un zgomot puternic de glont , un tipat infundat se aude si apelul s-a incheiat,drumul lui Harry in cautarea ei,devenind din ce in ce mai rapid.

Satan: Love To Don't Know How To Love {Harry Styles F.F.}Where stories live. Discover now