Chapter 4: The scar.
NOTA AUTORULUI:
IMI PARE RAU CA AM LASAT ACEST CONT,DAR ACUM VAD CA NU MA POT DESPARTII DE EL. IMI PARE RAU SI SPER SA CITITI IN CONTINUARE POVESTILE MELE DE CACAT.
VA IUBESC.
Deodata,gura imi este acoperita cu o carpa,iar eu ador imediat.
Dupa cateva decenii,imi doresc sa nu o fii facut-o,imi doresc sa nu mi se fii pus acea carpa la gura.
###
-Tu,copil imbecil ,vita imputita ce esti,de ce,de ce mereu platesc din cauza ta!? De ce i-a trebuit labarului aluia copil,apoi sa plece si sa ma lase pe mine cu o jigodie ca tine!? De ce,de ce copil cu scaun la cap!?
Femeia continua sa urle si sa-i arunce cuvinte dure lui Genevive,care pe atunci era doar un copil nevinovat,cu lacrimi ce abia le stapanea in ochi.
-Iti vine sa plangi, asa e curva mica, asa e!?Asta mi-a trebuit mie la 16 ani,o mucuoasa paroasa,o animala obeza!
Atunci,Genevive a primit prima ei bataie adevarata.Cicatricile ramasesera acolo ani buni,dupa loviturile de curea si scaunelele de la masa din bucatarie pe care le primise in cap.Totul ramasese acolo,ca o amintire.
Una frumoasa.
###
Cand s-a trezit,eu tocmai imi terminam pachetul de Marlboro,perfect la tanc.
Era ceva la fata asta,nu doar aspectul-ce putea da peste cap orice barbat-era ceva ce nici eu nu puteam deslusii.
Ochii ei se plimbau peste intreaga incapere,speriati,parca abia treziti dintr-un cosmar.
Continuam sa pufai nenorocita aia de tigara.
Prezenta ei aici,aparent ma calma,ciudat pentru mine nu-i asa?
Din primul momoent in care am zarit-o pe acel coridor imputit,mi-am dat seama de ceva.
E diferita.
Cand isi da seama ca sunt si eu prezent in camera,spune,linistita:
-Unde suntem?
-Unde trebuia sa fim demult.
-De ce tocmai eu?
Atunci am chicotit.
Tigara imi era pe terminate.
-Oricat de mult as vrea sa-ti raspund la aceasta intrebare,nu sunt totusi universul,eu sunt doar cel de jos,Satana.
Iau ce a mai ramas din lunguiata,ma indrept spre fata,observandu-i frica din ochi,putin existenta si ea acolo.
Era intinsa pe spate pe pat,legata cu o pereche de catuse de picioarele acestuia.
Ma urc pe abdomenul ei gol si neted,uitandu-ma fix in ochii ei.
O sarut lung,si desi nu coopera deloc,pot spune ca a fost cel mai simtitor sarut al meu de pana atunci.
-Sa arzi in iad,Styles.
Rad ragusit,apoi ii spun:
-Nu-ti face griji,vreau doar sa-ti arat ca esti speciala,ca esti intradevar diferita pentru mine.
Atunci mucul nestins al tigarii face contact cu pielea gatului fetei ,fina,arzand-o fix pe puls.
Un geamat puternic de durere iese dintre buzele sale carnoase,transformandu-se ulterior intr-un tipat.
Il acopar cu buzele mele,dar ea incepe sa se zbata haotic.
Incearca sa rupa sarutul,dandu-mi un picior in stomac,dar asta doar inrautatise lucrurile.
Dupa alte cateva minute in care se zbate si ma loveste,cele doua cuvinte pe care mi le adreseaza umplu paharul:
-Te urasc!
Atunci,fara nici un regret,plesnesc mica tarfa si in cateva secunde,imi desfac cureaua pantalonilor si smulg perechea aceea de chiloti demna de filme porno de pe ea,si fac greseala ce ma va bantui pana la moarte.
O violez.
##
O futam atat de repede,lacrimi nenumarate i se scurgeau siroaie pe chip,dar nimic nu ma mai oprea acum.
Devenisem ceea ce sunt cu adevarat,Satana insasi.
-Iti place,asa-i? Iti place tarfa ordinara! Vezi ce se intampla daca nu stai la locul tau!? Vezi catea,vezi!?urlu eu la ea,in timp ce o trag de par,smulgandu-i si cateva suvite din el.
Intram si ieseam cu o viteza ce nu o mai folosisem demult pe o curva,deoarece ultima data cu rapiditatea asta, omorase o javra ca ea.
Dar nu imi pasa,vroiam sa simta durera pe care o simtisem si eu cand imi spusese ca ma uraste.
Plansul ei nu se mai oprea,chiar si cand mi-am dat drumul in ea ,nimic nu se schimbase,plangea la fel de tare.
Parasisem camera dubla,vroiam sa ma duc la mine in birou,dar ceva ma oprit.
Ma uitam la ea prin oglinda dubla,si am vazut cum isi stransese genunchii la piept,si se uita in gol.
Plansul se oprise,la fel si suspinurile,acum doar fredona cu genunchii la piept leganandu-se fata-spate.
Chipul ei se schimbase fata de cel ce il purta de prima data cand o vazusem.
Era de rau.
Deodata,capul i se intoarce spre oglinda,fix spre locul in care stateam.
Atunci,uitandu-ma in ochii ei,realizasem greseala infernala pe care o comisesem.
O violasem,ii luasem virginitatea intr-un mod atat de crud,desii o consideram diferita.
Dar tot nu imi pasa.
Asa ca m-am indreptat nonsalant spre biroul meu,unde imi petrecusem si restul acelei seri.
YOU ARE READING
Satan: Love To Don't Know How To Love {Harry Styles F.F.}
Fanfiction" -Te rog,nu se poate,nu ai cum sa nu ma iubesti,te rog,spuse el cu ochii deja inlacrimati. Sirenele masinilor de politie se auzeau deja, Tom era pe aproape. -N-nu pot,i-imi pare rau...spuse ea parca cu o urma de regret in glas,plecand si lasand...