Chapter 2 : How can I find him?

178 17 7
                                    

                                                                      Chapter 2 : How can I find him?

 Transpiratia deja se facea simtita pe pielea mea palida. El nu se oprise,desii coborasem si incercam sa-mi fac loc printre cei aranjati in linie dreapta pentru inceperea orei.

-Styles,lasa fata,se auzi vocea profesorului cu ecou in sala imensa.

Harry maraie frustrat,reuseste sa ma prinda de brat si-mi sopteste la ureche:

-Ai sa vezi tu dupa scoala,tarfa mica.

 La auzul apelativului,instinctiv ,imi infig unghiile in bratul sau,cu cea mai mare putere de care depindeam in acel moment. Fusese socat ca am ripostat,chiar jignit.

-Sa-mi pupi curul,jigodie ce esti.

Pe fata sa s-a intins un ranjet diabolic,nebunesc chiar,apoi si-a vazut de drum la coada sirului.

Ora de sport  se sfarsise rapid,eu indreptandu-ma acum spre dulapul meu minune.

Arte plastice.

Ma indrept spre sala 133 cu pasi alergatori.

Spre surprinderea mea,clasa era goala,la catedra stand comod o femeie,cel mai probabil profesoara.

Cand o analizez mai bine,vad o femeie pana in 34 de ani,cu parul lung,de o frumusete incredibila.

-Tu trebuie sa fii noua eleva,Allison. Eu sunt profesoana de desen,doamna Argon.

-Buna ziua,spun eu cu glasul stins ,putin intimidata.

-Nu iti face griji,liceul nostru este unul primitor,nu vei avea probleme cu profesorii.

-Normal,dar cand vine vorba de elevi...mormai eu.

-Domnisoara Peters,atata timp cat veti sta pe langa cine trebuie,problemele cu elevii nu vor aparea,atata timp cat v-o veti cauta cu lumanarea,atunci problemele vor incepe sa va caute ele pe dumneavoastra.

Ce?

Confuzia se citea pe fata mea,atunci,doamna Argon mi-a soptit,vazand ca in clasa incep sa apara elevi.

-Feriti-va de domnul Styles domnisoara Peters,feriti-va de dansul,pentru binele dumneavoastra. Daca aveti nevoie si de cea mai mica informatie despre dansul,stiti unde sa veniti domnisoara Peters.

Ce?

Ora incepe.

Aveam de desenat,absolut orice.

Am ales...un inger.

De ce? Nici eu nu stiu.

Un inger cazut,doar un inger cazut.

Cand linistea si muzica din surdina parca se auzea mai dumnezeieste,un grup de persoane dau buzna in sala de curs.

  4 flacai,vorba bunicii,toti imbracati ca de inmormantare,piercing-uri si multiple tatuaje acoperindu-le corpurile,toti in spatele a 2 persoane: O blonda zvelta,tunsa foarte scurt,imbracata sumar si...Styles.

Satan: Love To Don't Know How To Love {Harry Styles F.F.}Where stories live. Discover now