Vantul imi arunca parul in toate directiile . Stomacul ma durea ingrozitor de parca niste ace imi patrundeau prin piele. Am cazut la pamant iar dintr-o data ma trezesc la Mark in brate privindu-ma ca pe o nebuna. Frank si Sara erau si ei alaturi uitandu-se speriati la mine.
-Ce ai patit,Virginia? se ingrijora Frank in timp ce imi dadu o pastila sa o inghit.
-Am lesinat,presupun.
-Nu avem timp de stat,bunicule,trebuie sa plecam indata, spuse Mark nelinistit.
-Vom pleca , dar intai sa-si revina fata asta ca nu vreau sa o mai culeg inca o data de pe jos , il linisti batranul pe Mark.
-Sunt bine, sa plecam , Mark are dreptate, nu avem timp de pierdut , soptesc eu ridicandu-mi corpul greoi de pe pamant.
Auzeam motoarele puternice ale avioanelor imense. Aeroportul era plin de oameni care tracaneau intruna.Ajunsesem la ghiseul pentru bilete unde asteptau zeci de oameni . In sfarsit, am ajuns la geamul mic care ne despartea de femeia care vindea biletele.
-Buna ziua, as dori 3 bilete de copii si unul de adult cu ruta Cardiff-Amsterdam, spuse Frank aplecandu-se spre geamul mic.
-120 de lire va rog.
Frank intinse banii iar femeia ii dadu biletele.Urcati in avion am servit fiecare o bautura racoritoare.Eram pentru prima oara intr-un avion . Uitandu-ma pe geamurile mici , vazand oamenii de sus ,simteam o senzatie aparte , pe care nu o sa o pot descrie niciodata.Unele sentimente nu pot fi descrise in cuvinte .
Deja ne aflam deasupra Olandei , asteptand nerabdatori sa aterizam . Simteam adrenalina care-mi indunda corpul , ma simteam extraordinar stiind ca ma aflam in alta tara. Mark era nepasator , se putea citi dispretul de pe chip. Statea incruntat inca de cand am decolat ,dar nu am indraznit sa zic nimic. Sara era la fel de satisfacuta ca mine .
Avionul ateriza iar usa se deschise. Am iesit afara iar coborand pe scarile aeroplanului puteam vedea diferenta dintre o tara si alta .Oamenii,cladirile,relatile,vremea erau diferite , tot era diferit.Eu stateam in loc in mijlocul pistei de avion privind pierduta cerul nestiind ce ma va astepta in continuare. Cineva ma scutura puternic , iar cand mi-am deschis ochiii am vazut-o pe Sara tragandu-ma puternic . Frank si Mark erau deja mult in fata neobservand ca noi am ramas in urma.
-Asteptati! striga Sara.
-Haideti odata fetelor , ce faceti? Miscati-va fundurile alea puturoase, striga Mark deranjat.
-Venim , venim.
Ne-am cazat la un hotel aflat prin centrul Amsterdamului. Peste tot se auzea doar sunetul masinilor si zgomotul asurzitor al avioanelor care zburau necontenit deasupra orasului.Pe strazi erau oameni mari si bizari care hoinareau strazile intrand in vorba cu altii si vindeau lucruri .
Frank nu ne lasa sa plecam singuri ,pentru ca ne-a averitzat ca in Amsterdam sunt oameni foarte periculosi in stare de orice.Iar acum am inteles de ce .Nu intelegeam nimic din ce scria pe afise si pe reclame.Era o limba foarte stranie si ne descurcam foarte greu cu limba engleza in Amsterdam.
Mark tocmai iesi din dus cu un prosop legat la brau . Isi scutura parul si merse sa se imbrace.Era randul meu sa fac dus. Am intrat in dus cu ardoare fiindca nu mai facusem dus de cateva zile. Apa calda imi navalea iute pe piele .Intrasem intr-o stare placuta , parca nu mai eram acolo , eram intr-o alta lume unde amintirile imi navaleau prin minte, iar pentru un moment nu mai simteam durere,tristete si multe alte sentimente care ma apasau dar brusc imi revenisem cand Mark intra in baie cu spatele la mine.
-Scuze, am nevoie de feon , doar o secunda trebuie sa il iau din dulap, vorbi Mark mergand cu spatele spre dulap .
-Mark! Fac dus! Sa nu cumva sa te uiti ca nu stiu ce iti fac ,il avertizez eu.
-Promit ! Acum il iau si plec.
Dintr-o data Mark aluneca pe apa care era pe jos si se auzi o bufnitura puternica.Mi-am luat repede prosopul dar Mark incepu sa rada .
-Ai vazut ceva? il intreb eu speriata aproape sa lesin de rusine.
Nu isi gasea cuvintele printre hohotele de ras.Nu spuse nimic si iesi din baie iar eu vroiam sa intru in pamant de rusine.Ma simteam josnic.Intr-un final, am iesit din baie cu privirea in pamant. Mark era pe balcon razand din toate puterile .Am intrat din nou in baie sa ma schimb in haine iar cand am iesit am mers pe balcon unde Mark se potoli .
-Serios Mark , ai vazut ceva? il intreb eu sfioasa
Se intoarse spre mine si ma lua de umeri. Se uita in ochii mei ,zambind.Era gata sa pufneasca din nou in ras dar se abtinu.
-Stai linistita Virginia,nu am vazut nimic ,suntem prieteni , nu? afirma Mark
-De ce m-ai speriat asa ,nesimtitule ? raspund eu usurata dandu-i o palma peste spate.
Deja era tarziu iar Frank adormi in patul sau de langa geam. Eu,Mark si Sara ne-am tranit in pat epuizati de ziua care tocmai se terminase.
CITEȘTI
Descoperirea
PertualanganVirgina este doar un copil, orfana de ambii parinti, dar sufera de o boala ciudata care inca nu poate fi tratata.Se afla la un camin , toata lumea o evita exceptandu-i pe prietenii ei , Wayne si Sara.Dupa ce Wayne este adoptat , ea si Sara se hotara...