Bölüm 1

498 15 10
                                    

Multimedia:Derin

Sabah annemin sesiyle kalktım"Derin kalk saat yedi buçuk ilk günden okula geç kalacaksın pataklamayayım seni kalk". "Of ne var ya sabah sabah okuldan banane o okula gitmek istemiyorum yeni okulları sevmiyorum kaç kere söyliyeceğim"dedim". "Kafana terliği geçirmeden banyoya git elini yüzünü yıka,al buda formaların şimdi yürü banyoya doğru yoksa terlik kafana doğru geçer". "Of be kalktık bi rahat bırakmıyosunuz insanı vicdansızlar". "Yürü dedim sana Derin beni sinirlendirme". "Tamam annecim kalkıyorum hemen". "Aferin böyle davran bana". Bişey demeden banyonun yolunu tutmuştum ki ayağıma bişey batmıştı ayağımı kaldırdım ve baktım kan akıyordu olamaz ayağıma çivi batmıştı "hangi it bunu yaptı"diye bağırdım ve karşımda sırıtan erkek kardeşim Emreyi gördüm benden küçüktü"Emre sen yaptın dimi it seni seni ölesiye döveceğim". "Bu ayağınlamı baksana nasıl kanıyor" diye sırıttı üzülme Emre bey ben bunun acısını çıkaracağım it bişey demeden banyoya doğru yol aldım banyoya gelince hemen bir yara bandı aramaya başladım ve buldum yaşa be duşa kabinin kapısını açıp içeriye girdim ve ayağımdaki yara bandını çıkarttım suyu açtım ve yıkanmaya başladım bir yandan Emre'ye nasıl ders versem diye düşünüyordum bunun acısı çok büyük olacak Emre bey şampuanı aldım ve kafama döktüm ne güzel bir beceri gözleri kapattım bu işten nefret ediyorum kapat gözlerini açık olursada yanıyor en sonunda bebek şampuanı alcam şaçımı iyice köpürtükten sonra saçlarımı duruladım. Vücudumu yıkadıktan sonra bornozumu giydim ayağıma çivi girmesin diye dolgulu terlik giydim okulda salak salak kişiler yoktur umarım eski okulumda hiç arkadaşım olmamıştı ama ben alışmıştım yalnızlığa belki bugün arkadaşım olur diye umuyorum odamamın kapısını açıp iç çamaşırımı ve formalarımı giydikten sonra mutfağa yöneldim annem kahvaltı hazırlıyordu saat sekizdi saat onda ders başlıyor oh be annem kahvaltıyı hazırlayınca babamı çağırmaya gitti bugün otobüsle gidecektim normalde servisle giderim ama bugün okulun ilk günü eski okulumdan niye ayrıldım sizce çünkü bir havalı bir kızı dövdüm bu yüzden müdür başka okula gitmemi söyledi bende onu öldürücü bakışlar atıyordum o kız bana sataşmasaydı bu kavga çıkmayacaktı aman neyse kahvaltımı yapmaya başladım çok hızlı yiyiordum babam"kızım boğulacaksın"dedi. "Napıyım baba otobüsle gideceğim yani durak durak gideceğim okula". "Tamam ben seni bırakırım arabayla"dedi. İnanmıyorum ya benim babam böyle değildi. "Çok sağol babacım iyiki varsın"diyip yanağını öptüm😘. Odama gidip çantamı aldım ve ayağımda yine terlik vardı acaba terliği Emre'nin kafasına mı atsam farketmez hem elime terliği aldım ve Emrenin gelmesini bekledim kafasına atmıyacağım ama nereye gelirse gelsin kafaya gelmesin ve Emre odamın önünden geçiyor ben terliği fırlattım odama hemen girdim "ah"diye bir ses geldi oh Emre bey canıma değsin intikamımı böyle alırım. Ve kapı büyük gürültüyle açıldı "ne yapıyosun Emre ayının odası değil burası it". "Bnce ayını odası baksana ne diye terlik atıyon karnıma". "İntikamımı aldım ve ödeştik hadi çık odamdan seni dinlemiyeceğim küçük fare". "Ben intikamımı almasını bilirim Derin hanım". "Yav hehe be demessin hadi kıpış kıpış"diyip odamın kapısını sertçe kapattı bende hemen göbek atmaya başladım Emre beyden intikamımı aldığıma göre telefonumu ve çantamı aldım ve babamı çağırıp evin kapısını açtım ve apartmanın içinde yürüyordumki apartmanın en yaşlı ninesi Fatma nine kapıyı açtı" hayrola bu ne minicik etekle nereye gidiyon sen he bakim anlat bana". "Fatma nine okula gidiyorum ayrıca eteğim kısa değil diz altımda bu kadar". "Okula böyle mi gideceksin püü terbiyesiz". "Fatma nine bunu vermişler ne yapabilirim". "Sen gör gününü bakim". İlk başta anlamadım ama Fatma nine beni bastonuyla kovalamaya hazırlanıyordu"Fatma nine napcaksın beni bastonunla dövecekmisin". "Evet seni bastonumla döveceğim Derin hanım". Hemen asansöre koşarak gittim asansör 5. Kata gelince hemen asansörün kapısını açıp asansöre bindim 1. Kata hemen bastım ve kurtuldum oh"şükürler olsun". 1.kata gelince asansörün kapısını açtım ve babam gelmemişti babamı aradım "alo derin asansördeyim". "Tamam baba hızlı". "Tamam"diyip telefonu yüzüne kapattım babamı beklerken sonunda babam geldi arabayı açıp bindik arka koltuğa oturdum babamda sürücü koltuğuna oturdu ve araba çalıştı ben cebimden telefonumu çıkartdım facebooka girdim ve bir sürü mesaj ve arkadaşlık isteği vardı ama ben bakmadım bile. "Derin okula geldik". "Be çabuk geldik ben yürüyerekte gelirim çıkışta yürüyerek gelcem ve hiçbir zaman servisle gitmicem baba". "Tamam derin ne istiyosan onu yap babacım"babamın yanağını öpüp arabanın kapısını açıp okulun önüne doğru yürümeye başladım ve okula geldim müdürn odasını ararken bir kıza çarptım"hey yavaş ol kızım öküz yok burda gerçi sen öküze benziyosun benden güzelde değilsin saçlarim benim pembe seninkisine bak hiç bize göre değilsin ve sen okula yeni geldin sanırım seni ilk defa görüyorum". Harika daha ilk günden düşman edildim. "Sen kendini ne sanıyosun küçük sürtük o ağzını topla yoksa toplamadan ağzınla burnunun yerini değiştirmeyeyim". "Hey tamam ama bana bir daha küçük sürtük deme sakın". "Küçük sürtük değil misin". "Sanane lan". "Of senle uğraşmıyacağım ben tamammı". "Tamam". Artık müdürün odasınıda buldum kapıyı tıklattım"gel". "Şey ben daha yeni kaydoldum bu okula sınıfımı öğrenmek için geldimde". "Adın soyadın". "Derin Özsoy". Sınıfımı söyledi ve çıkmammı işaret etti bende çıktım sınıfı aradım ama bulamadım sonra bir kız gördüm saçları turuncu rengine benzer bir renkti ama çok güzeldi kızı durdurup"şey durur musunuz bişey sorcam". "Evet ne soracaksın dinliyorum". Sınıfımı sordum. "Şansa bak aynı sınıftayız iyi bir kıza benziyosun sevdim seni". "Teşekkürler". Harika bir arkadaşım oldu yes be yes "arkadaş mıyız yani". "Evet tabi sen istiyosan". "Tabikide". Birbirimize sarıldık sanki eski arkadaşımmış gibi hissetiyordum küçükken çok sevdiğim bir kız arkadaşım vardı tıpkı yeni arkadaşıma benziyodu hatta oymuş gibi hissediyorum belki de o eski arkadaşımın bir ailesi yoktu yetim ve öksüzdü ama koruyucu ailesi vardı koruyucu ailesi annemlerin en yakın arkadaşı idi eski arkadaşımın adı Buket'di seçke yanımda olsaydı ve yeni arkadaşımın adını soracağım ona dönüp"adın ne?". "Adım Buket ya senin". "Be..benim adımda Derin". "Memnun oldum Derin". "Bende memnun oldum karışık kızıl". "Sen varya sen çok tatlı bişeysin". "Snde öyle beybisi". "Beybisi diyen ağzını ben varya". "Çok konuşma karışık kızılım hadi sınıfımıza gidelim". Sınıfın önüne geldik.

Buket"den
Sınıfın önüne geldik sınıfın kapısını açtım ve herkes şaşırmıştı bazılarını duyuyordum Derininde duyuyacağını düşündüm bazıları şunları diyordu:Bu beyinsiz Buket yeni kızla arkadaş mı olmuş inanmıyorum yeni kuza bence yaklaşmayalım Buket gibi beyinsiz olabilir. Derin bir anda bağırdı:"Buket beyinsiz değil bir daha beyinsiz derseniz o ağzınızı bir yerinize sokarım anlaştıkmı Buket'e kimse birşey demiyecek yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim". Herkes bir anda"tamam Buket'e bir daha birşey demiyeceğiz". "Özür dileyin şimdi Buket'den". "Özür dileriz Buket". Derin"in boynuna sarıldım ona sarılınca aklıma küçüklük arkadaşım geldi aynı onun gibi kokuyordu zor zamanımda o yanımda o olmuştu ve küçüklük arkadaşımın adı Derin idi belki şimdiki Derin benim küçüklük arkadaşım olabilir ya oysa"Teşekkürler Derin". "Ne demek Buket sen benim arkadaşımsın haydi sınıfa gidelim geç kalmayalım". "Tamam" dedim. Sınıfın kapısını çaldık"gel"diye ses duyduk. Kapıyı açtık"nerdeydiniz siz bakayım". "Hocam koridordaydık". "Tahtada tek ayakta durma cezası hemde1 saat"dedi ağzını yırtarım senin hoca hanım"hocayı dövsemmi Derin" bunu kısık sesle söylemiştim hoca duymadı"hayır Buket böyle bir şey olmayacak "dedi.  "Tamam". "Derin bekle bekle ne kadar sürcek bu ayağım yoruldu". "Bilmiyorum Buket". "Tamam çocuklar sıranıza geçin". "Oh sonunda ya"dedim ama hoca duymadı. Sıramıza oturduk hoca ders anlatıyor ama ben dinlemiyorum Derin'e baktım o derse odaklanmıştı. Of canım sıkıldı tuvaletimde geldi altıma yapcam ya"hocam tuvalete gidebilirmiyim". "Git Buket ". Sıramdan çıktım kapıya doğru yürüdüm kapıyı açtım ve tuvaletin yolunu tuttum. Sınıfın kapısını açıp kapattım tuvalet sınıfın karşısındaydı kapıyı açtıp ve girdim boş kabine girip tuveltimi yaptım elimi yıkayıp tuvaletten çıktım. Sınıfın kapısını açıp sınıfa girdim"Buket birşey mi oldu?"dedi Derin. "Hayır tuvaletim gelmişti". "Tamam". Of canım sıkıldı ve zil çaldı oh be"Derin bugün eve gidince uyuyacağım tabi koruyucu ailem yoksa". "Senin koruyucu ailem mi var". "Evet var". "Hmm tamam hadi kantine gidelim karışık kızılım". "Tamam Derin". Benim ailem yok beni küçüklüğümden beri koruyucu ailem var aman boşver puff olup gitsin aklımdan.

Derin'den
İnanmıyorum benim küçüklük arkadaşımında koruyucu ailesi var eğer Buket benim küçüklüklük arkadaşımsa inanmıyorum bayılcam"Buket kaç ders kaldı". "5 ders kaldı". "Of ya bıktım şu derslerden". "Aynen". "Hadi yürü şu merdivenlerden inecez"dedi Buket. "Tamam kantin şu mu". "Evet o". "Hadi şu yer boş oturalım". "Tamam"dedi Buket. "Ben kantinden tost alcam sanada alıyım mı karışık kızılım". "Al kankam". "Karışık kızılım benim ya yerim seni ben". "Bende seni hadi zil çalcak hızlı ol". "Tamam". Kantin sırasına girdim girer girmez bana sıra geldi oley be kantinciye"iki tane karışık tost,2 tane limonata". "Al". "Teşekkürler". Buket'in yanına oturdum"al bakalım". "Sağol kankişim". "Hadi ye şu tostu". Hayvan gibi yemek yiyorduk görende hiç tost yememişler sanabilir sonra ikimizde hayvan gibi gülmeye başladık"hayvan gibi yiyoruz"dedi Buket. "Evet öyle karışık kızılım". "İyiki varsın sen ya". "Sende iyiki varsın". Zil çaldı bizde sınıfa girdik.

5 saat sonra
Derin'den
"Buket telefon numaranı alayım". "Al bu". "Seni ararım". "Tamam". Yürümek zorundamıyım ben ya of be. Evimize yakın olduğu için rahatladım ve apartmanın önüne geldik Fatma nine ile karşılaşmamak için asansöre bindim kata basınca çıkmaya başladı ve asansörün kapısı açıldı evin kapısını tıklattım"kim o". "Benim Emre aç kapıyı". "He sen misin". "Yok ninem kapıyı aç açmassan döverim seni it". "Tamam be". Kapıyı açıp odama girdim hemen çantamı yere bırakıp lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım odama dönünce üstümü giyindim çok uykum vardı ve mışıl mışıl uycam sıcacık yorganımın altına girip uykuya daldım

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin