Okuldan eve gidiyorum şuan.
Şu Mertcan'ı öldürmek istiyorum bugün beni herkesin önünde rezil etti gerizekalı. Ne oldu söylüyorum şimdi. Derste uyuyakalmışım Mertcan'da yüzüme yazı yazmış. Ne yazmış sizce,söylüyorum. Ben Mertcan'ı çok seviyorum yazmış. Neyse ben uyandım. Sınıfta kimse yoktu bende kantine gittim. Bir baktım herkes bana gülüyor. Bende sinirlendim"ne gülüyonuz danalar"dedim yani içimdeki kamyoncu kızı ortaya çıkarttım.
Neyse sinir bozukluğuyla lavaboya gidiyordumki Mertcan'ı merdivenlerde gördüm. Sırıtıyordu mal. Bende"niye sırıtıyorsun"dedim. O da hiç dedi. Bende lavaboya gittim aynaya bir baktım yüzümde Ben Mertcan'ı çok seviyorum yazıyordu hemde siyah keçeli ile hemen yüzümü sabunla yıkamaya başladım tabi. Ve geçmişti hemen sınıfa girdim. Herkes gülüyordu tabi Buket hariç kuzum benim ya. Neyse ben Mertcan'ı sıramızda gördüm. Hemen sırama oturup Mertcan'ın saçını çektim oda kolumu sıktı. Bende onun kolunu ısırdım. Başladı küfür söylemeye. Sonra sınıftan çıktı ve diğer derslerde okulda yoktu bende bunun keyfini çıkartım. Yani bugün biraz mutsuz yada öfkeli geçti. Aman geçmiş geçmişte kalmış. Ama ben intikamımı alacağım. Apartmanın önüne gelmiştim. Anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. Ve asansöre bindim. Bizim kata gelince durdu ve asansörden çıkıp güzel evimin kapısına vurdum. Ve kapıyı abim açtı. Ne yani abim mi gelmiş inanmıyorum canımdan sevdiğim abim gelmişti. Tamam arada sırada birbirimizle salak salak kavgalar ediyoruz ama abimi yinede seviyordum. Hemen boynuna atladım. Özlemiştim onu yurtdışında okuyordu. Hemde çok özlemiştim.
"Abi iyiki geldin seni çok özlemişim"dedim.
"Bende seni özledim bitanem"dedi.
Ve sarılmayı bıraktım çantamı odama bırakıp koşarak salona girdim. Ve abimin yanına oturdum.
"Ee okul nasıl bakayım"dedi.
"İyi"dedim sadece.
"Sevgilin var mı bakayım senin"dedi cidden bu sorudan nefret ediyorum.
"Yok abi"dedim.
"Bak bana söylemiyorsan başkasından duyarsam o çocuğu döverim ona göre"dedi gülerek özlemiştim onun bu hallerini.
"Yok abicim sen merak etme"dedim. Abimde bana sarıldı küçükken birbirimizden hiç ayrılmazdık. Ama birbirimizi kıskanırdık ama ayrılmazdık.
"Duyduğuma göre başka okula gitmişsin"dedi.
"Nerden biliyorsun abi"dedim.
"Kardeşimiz Emre söyledi prenses"dedi.
"Ulan Emre seni elime geçirirsem çıkma karşıma bugün"dedim.
Abim ise gülüyordu gülüşüne gurban olduğum.
"Ne yani Emre söylemese benim haberim olmayacak mıydı?"dedi
"Hayır olurdu ama o şom ağızlının benim hakkımda konuşmasını sevmiyorum"dedim.
"Benim prensesim kızmış, o zaman bende seni alışveriş merkezine getireyim"dedi. İnanamıyorum alışveriş yapmaktan nefret eden abim benle alışveriş yapacak oley be.
"Tamam abi iki dakika üstümü değiştirim geliyorum ben"dedim. Abim ise başını salladı. Hemen odama girip dolabımı açtım. Kıyafetim yok diyen kızlardan değilim. Bütün kıyafetlerimi giyiyorum. Pembe kazağımı ve siyah pantolonumu ve hırkamı giyip çıktım ve tabiki telefonumuda aldım. Beni bekleyen salondaki abimin yanına gittim.
"Hadi abi gidelim"dedim.
"Hadi gidelim"dedi.
Anneme alışverişe gideceğimizi söyleyip evden çıktık. Ve asansöre bindik. Ve 1.kata gelmiştik ve asansörün kapısı açıldı. Ve apartmandan çıktık. Abimin arabasına bindik.
"Hazır mısın prenses"dedi.
"Neye hazır mıyım abi"dedim.
"Arabayı hızlı sürmeye"dedi.
Bilmiyorduki bu zamanlar hıza korkum olduğunu.
"Abi ben hızdan korkuyorum lütfen hızlı sürme"dedim.
"Söyleseydin prensesim ya neyse bende hızlı sürmem"dedi.
Ve bende koltuğa yaslandım. Ve sessizlikten nefret ettiğim için radyoyu açtım. Bilmediğim bir şarkı çalıyordu. Ama güzeldi. Ve sesini biraz daha açtım. Abimde bana bakıp gülümsedi. Seviyordum abimin gülüşünü güldüğünde insanın içini rahatlatıyordu ama bazen sinir bozucu gülümsemesini yapınca suratını yumruklayasım geliyor. Araba durmuştu ve biz alışveriş merkezine gelmiştik. Hemde en sevdiğim alışveriş merkezine gelmiştik abim biliyordu bu alışveriş merkezini sevdiğimi ama o nefret ederdi bu alışveriş merkezinden çünkü çok büyükmüş diye anlamıyorum büyükse bazı katlarına gitme. Hemen abime sarıldım biliyordu mutlu olacağımı.
"Seni seviyorum abi"dedim.
"Bende seni çok seviyorum prensesim"dedi.
Sarılmayı bırakıp arabadan indim. Abimde arabayı kilitleyip yanıma geldi ve elimi tutup alışveriş merkezine ilerledik. Abim elimi tutunca gülmeye başladım abimde bana garip garip bakıyordu.
"Abi hatırlıyor musun bir kere yürüyorduk sen elimi tutmuştun bir tane teyze gelmişti siz birbirinize çok yakışıyorsunuz ayrılmayın demişti sonra bizde şaşkınca birbirimize bakıyorduk sonra sen dedin ya o benim sevgilim değil kardeşim o benim teyze dedin ya işte o olay aklıma geldi"dedim evet teyze bizi sevgili sanmıştı.
Abimde gülmeye başladı.
"Unutmamışsın o olayı sen demekki"dedi gülerek.
"Abi unutulacak olay değil ki"dedim anırarak.
"Benim aklımda uçmuş"dedi.
"Abi seni çok özledim iyiki geldin ne zaman gideceksin"dedim.
"1 ay burdayım"dedi.
"Gitmeni istemiyorum seni çok özlüyorum salak salak kavgalarımızı bile özlüyorum"dedim.
"Bende gitmek istemiyorum ama yapacak birşey yok hem ara sıra sizi görmeye gelirim ya da ben seni tatillerde benim yaşadığım yere getiririm"dedi abimin yaşadığı yeri bilmiyorum çaktırmayın kimseye.
"Nerede yaşadığımı merak ediyorsun dimi tamam söylüyorum İngiltere'de yaşıyorum"dedi. İnanamıyorum İngiltere'de yaşıyorum dedi. Ben vefat ben şok ben manşetsjsjsjsj biraz değişti sanırım ne birazı çok değişti kelime.
"Biliyorum abi İngiltere'de yaşadığını"dedim ne yapayım yalan söyledim abimin ona karşı ilgisiz olduğumu sanmasın seviyorum ben abimi.
"Eminim öyledir prenses"dedi.
Ve bir mağazanın önünde durmuştuk. Ve mağazanın içinde bir elbise gördüm hemen abimi peşimden sürükledim.
"Kızım ben gidince güçlü mü oldun ne"dedi.
"Yo ne alaka"dedim.
Abimde sustu. Şapşik abim benim.
"Abi bak elbise ne kadar güzel dimi"dedim.
"Bu elbise hayatta olmaz kalçanı bile kapatmaz bu elbise. Çok kısa git uzun bir elbise al bu elbiseyi almanı istemiyorum alırsan makasla kesip çöpe atarım haberin olsun"dedi.
"Ama abi çok güzel lütfen ya lütfen"dedim.
"Hayır itiraz istemiyorum eve gidince dolabına bakacağım bakalım neler var dolabında kısa birşey görürsem çöpe atacağım"dedi.
"Tamam abi senin istediğin elbiseyi alalım"dedim biliyordum almayacağını itiraz etmenin anlamı yoktu o yüzden.
Abimin elinde uzun bir elbise vardı çok güzeldi beğenmiştim abimin moda zevki olduğunu bilmiyordum.
"Abi bu çok güzel"dedim.
"Herhalde güzel olacak bir tek sana güzel kıyafet bulurum senden başkasına güzel kıyafet bulmak yok bana"dedi.
"İyiki varsın abi"dedim. İnsanın abisi olması çok güzel bir şey. Hemen kabine gidip giyinmeye başladım üstüme çok güzel oturmuştu.
Hemen kabinden çıktım ve abim bana baktı yüz ifadesini anlayamıyordum.
"Abi nasıl olmuş"dedim.
"Çok güzel olmuş ama erkeklerin sana bakmasına izin vermem çünkü ben senin abinim ve herkesin gözleri bu elbiseyle senin üzerinde olu"dedi. Yeter ama kısa olan elbiseyi aldırmadı şimdide kendi seçtiği uzun elbiseyi almıyor.
"Ama abi neden böyle yapıyorsun sadece bu elbiseyi alırım sonra pantolon,tişört ve ayakkabı bakarız lütfen"dedim.
"Tamam ama bu son güzel elbise alışım"dedi ve hemen abime sarıldım. Kulağına"seni seviyorum abicim"diye fısıldadım. Sarılmaya bırakıp kabine girdim elbiseyi çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim ve elbiseyi alıp kabinden çıktım.
Kasa şansımıza boştu ve kasadaki kız abimi süzüyordu.
"Ne süzüyorsun be öyle abimi"dedim.
Kız anlamamış numarası yapıp.
"Ben abinizi süzmedim hanımefendi"diye yalan söyledi.
"İnandım sanki neyse elbisenin fiyatı nedir"dedim.
Abime baktığımda gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Fiyatı 190 lira"dedi.
"Al şu parayı"dedi abim.
Bende elbiseyi alıp abimin yanına koşarak gittim.
"Birileri fena kıskandı galiba"dedi abim.
"Napayım abi seni öyle süzünce sinirlendim"dedim.
"Tamam canım kardeşim"dedi.
"Hem sen sevgilin olunca unutursun beni onla gidersin alışveriş merkezine"dedim.
"Ben seni unutmam ayrıca. Hem ben senle giderim alışveriş merkezine sevgilimle ise kısmen"dedi.
"Hatırlıyor musun bir kere eski sevgilini bize getirmiştin annemle tanışsın diye işte kız bize geldin hiç benimle konuşmadın sonra kız gidince ben odama gittim sonra yanıma gelip güzel kardeşim trip mi atarmış küsermiymiş benimle diyordun sonra ben seni üzmemek için hemen barıştım ama o gün kalbim fena kırılmıştı haberin olsun"dedim.
"Geçmiş geçmişte kaldı güzelim"dedi.
Alışveriş merkezinin içinde gezerken karşımıza Mertcan çıkmaz mı ilk günden bıktırdı bana kendini.
Abimde o sırada elimi tutuyordu hehe çocuk bizi sevgili sanacak. Niye düşünüyorsam bunu. Mertcan yanımdan omzuma vurarak gitti. Hayır yani omzuma niye vuruyorsun tamam yani saçını ve kolunu ısırmış olabilirim ama sende benim yüzüme Ben Mertcan'ı çok seviyorum yazmak ne demek ya ayrıca ben onu sevmiyorum. Abim bir mağazanın içine sürükledi veni kolum acıdı yani.
"Bak kardeşim bu tişörtle bu pantolon çok güzel olur ne dersin"dedi. Aslında güzel kombin yapmıştı o yüzden beğendim bide spor ayakkabı alırız olur.
"Çok güzel kombin oldu abi alalım. Bide spor ayakkabı alırız olur"dedim.
"Evet güzel olur hadi gidelim kasaya"dedi. Bende başımla onayladım. Kasaya geldiğimizdi yine sıra boştu bendeki şansa bak çok şanlıyım çok.
Abim parayı verip başka bir mağazadan çıktık üst kata çıktık ayakkabı mağazası gördüm. Abimin kolundan tutup sürüklemeye başladım. Mağazaya girip spor ayakkabı bakmaya başladım. Ve bulmuştum çok güzeldi.
"Abi bu spor ayakkabı nasıl olur"dedim.
"Güzel bir çift daha alalım"dedi.
Bende bakmaya başladım.
"Bu spor ayakkabı nasıl prenses"dedi. Spor ayakkabı benim seçtiğimdende güzeldi. Bayıldım.
"Abi bu spor ayakkabı harika tamam bunuda alıp çıkalım"dedim.
Kasaya gittik. Ve iki çift spor ayakkabının parasını ödeyip mağazadan çıktık.
"Abi."
"Efendim."
"Senin sevgilin var mı?"
"Yok,niye sordun."
"Bilmem sordum işte."
Yürüyen merdivenlerdende indik. Ve alışveriş merkezinin kapısına geldik ve alışveriş merkezinden çıktık. Ve arabanın yanına gidip bindik.
"Abi Emre eve gelince kavga edecek seninle."dedim.
"Niyeymiş o."
"Çünkü bütün zamanın benle alışveriş yapmakla geçti."dedim.
"Olamaz mı yani kız kardeşimi alışverişe getirmişim kötü mü olmuş."
"Yo bence çok eğlenceliydi."dedim.
Ve radyonun sesini açtım. Evet bu sefer So Cold çalıyordu sevdiğim şarkılardan biri. Kafamı cama yasladım. Abim iyiki vardı. Araba durunca eve geldiğimizi anladım. Ve arabadan indim. Abimde indi ve arabayı kilitleyip yanıma geldi. Apartman kapısını anahtarımla açtım. Ve asansöre bindik. Asansörde ölüm sessizliği vardı. Sevmiyorum kardeşim sessizliği.
"Abi konuş bu ne ölüm sessizliği gibi."
"Sen konuş asıl dedikodumu yapacağız."dedi al işte eski Akın olmaya başladı evet abimin adı Akın.
"Abi yine eski Akın mı olacaksın ciddi halin daha iyi."
Hemen yanağımdan öptü.
"Bak ciddi Akın oldum."
"Of abi ya."
Ve ikimizde gülmeye başladık pardon ben anırıyordum. 5.kata gelince asansörden çıktık ve evin ziline bastım. Kapıyı sinirli bir Emre açtı hemde kıpkırmızı olmuş gülmemek için zor tutuyorum.
"Nerdesiniz siz ya insan benide getirir alışverişe bende alırdım kendime kıyafet insafsızlar abi sende bütün zamanını ablamla alışveriş yaparak geçirdin."dedi .
"Tamam yarında bütün zamanımı seninle geçiririm sonrada arkadaşlarımla gezerim ben."dedi abim.
Hemen odama girdim. Aldığım eşyaları yerleştirip Buket'i aradım.
Buket'im çalıyor...çalıyor...
Ve telefonu açtı.
"Alo kimsiniz."dedi doğru ya numaramı vermemiştim biraz oyun oynasam sorun olmaz.
"Senin peşindeki gizli takipçinim."dedim tabi sesimi değiştiriyorum.
"Salak mısınız siz ya kimsiziniz diyorum cevap ver."dedi.
"Gizli takipçinim diyorum."dedim
"Bak kim olduğunu söylemezsen polise şikayet ederim seni."dedi. Bende bu sefer gülmeye başladım pardon anırmaya başladım. Anırmamdan anlamış olacak ki"Derin sen misin seni bir elime geçireyim napıyorum bak."dedi.
"Benim kanka bir şakadan birşey olmaz diye düşündüm."dedim.
"Tamam tamam affettim aramadın okuldan sonra beni."dedi.
"Abim İngiltere'den geldi onla beraber alışveriş merkezine gittik."dedim.
"Abin mi var."dedi.
"Evet ve erkek kardeşim var."dedim.
"Ne aldın alışveriş merkezinden."dedi.
"Uzun bir elbise,tişört,pantolon ve iki çift spor ayakkabı aldım."dedim.
"Hmm iyi neyse kanka benim acayip uykum geldi yarın görüşürüz."dedi.
"Görüşürüz."dedim. Ayıcıklı pijamalarımı giyip salona gittim.
"Anne yemekte ne var."dedim.
"Kendin hazırla yemekte ne olduğunu öğren hayırsız."dedi.
"Off ya."dedim.
Annem yemeği hazırlamış ve bizi mutfağa çağırdı. Bizim mutfağımız büyüktü. Mutfağa gidip yemeğimi yemeye başladım. Spagetti ve Tavuk vardı. Yemeğimi yiyip odama geçtim. Çok yorgundum çok. Yatağıma uzandım ama uyuyamıyordum. Sağa sola dönüyorum yine uyuyamıyorum. Yorgunum ama uyuyamıyorum ne tuhaf biriyim. Gözlerim kapanmaya başladı ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
Novela JuvenilBir kızın hayatını karartıp ondan sonra aydınlatan erkeğe ne denir? Hayat herşeyden ibaret değil. Bir bak etrafına hayat herşeyden ibaret mi diye. Kimisi açıklamak istemez. Kimisi kendisini öldürmek ister. Peki bu kız neyi seçecek herkeze açıklamak...