Ben Bi Ölüp Geliyorum.

229 10 7
                                    

MULTİ MEDYADAKİ BUKET. Ve videodaki şarkı Derin'in evden okula giderken dinlediği şarkı. İyi okumalar.
"Derin kalk kız alarmın sesini niye duymuyon odana gelirsem terlik değil oklava ile gelicem". "Kalktım". Bune ya sabah sabah oklava geçirmeden kalkam ben bari yoksa oklava değil tabak gelir kafama. Odama bide davetsiz bir Emre girdi. "Abla kalk". "Yatakta oturuyorum Emre git üstünü giyin". "Tamam". Terliklerimi giyerek lavoboya gittim. Ve geldim yüzümü yıkamaya başladım"ananın buz gibi su yardım edin gomşular su beni öldürcek soğukluğuyla yardım edin kutupdan çıkacam birazdan". "Derin ne diye anırıyon". "Yok bişi annecim". Elimi yüzümü havluyla sildikden sonra odama gittim bugün serbest giycem o yüzden dizlerinden yırtık kot pantolonumu giydim siyah uzun kollu tişörtümü giyindim. Ve burnuma poğaça ve gözleme kokusu geldi hemen mutfağa girdim. "Ooo Nur Sultan neler yapmış ya çok güzel kokuyor". "Hadi kahvaltını yap okula git ve formanı giyin". "Giymicem anne bugün serbest gidicem sadece bugünlük". "Tmm". Kahvaltımı yapmaya başladım gözleme ve poğaça yedim. Sen ye kilo alırsın kesin ayı gibi yemeğe devam et sen dana. dedi iç sesim. Sus iç ses senin  senin yüzünden oluyor herşey. Yemeğimi yedim ve odama gidip siyah hırkamı giyip telefonumu alıp sırt çantamı alıp dış kapıya doğru yürüdüm converslerimi giyip çıktım annem kapının sesini duyar diye söylemedim okula gitdiğimi. Birşey unuttum kulaklığım müzik dinliyecektim sırtıma dönüp kapıyı çalcakken Emre kapıyı açtı ne oldu diye sordu "kulaklığımı alcam versene". "Ya okula geç kalcam banane kendin al". "Çık şurdan". "Tmm ben veririm". Ve Emre kulaklığımı verdi eyvah birşey daha unuttum saçlarımı taramadım"Emre ablacım birşey daha rica etsem". "Söyle". "Odamdan tarağımı getirir misin". Der demez hemen tarağı getirdi"bunu unuttuğunu biliyordum al". Duvardaki aynaya bakıp saçımı taradım. Ve anneme seslendim. "Anne ben gidiyom. "Git". Asansörü beklemeden merdivenlerden zıplayarak atladım. "Kız bune hal". "Eyvah Fatma nine yine mi sen". "Yok anan". "Ben kaçar Fatma nine daha dövülmek için çok gencim ben". "Sus terbiyesiz". Ben bişey demeden hızlıca merdivenlerden inmeye başladım kapıyı açıp çıktım. Apartmanda oturmak böyle birşey. Hırkamın cebinden kulaklığımı çıkarıp telefonuma takdım. Ve so cold'u açtım çok güzel bir müzikdi. Bir yandan şarkıya  eşlik ediyorum bir yandan Buket'in benim küçüklük arkadaşım mı diye düşünemiyorum"sende şans mı var kızım".dedi iç sesim doğru söylüyor nerde lan bende o şans bir kere ben çikolatayı çok severim çikolatalı sütüde çok severim bunları demişken canım çekti benim lan neyse kantinden alırım. Ve okula geldiğimi anladım. Sırtıma biri atladı. "Sırtım kırıldı lan kim var lan sırtımda ah aaa". "Benim lan Buket ayı mıyım ben bir kere zayıfım ben kilolu değilim". "Hıhıhı ne demezsin Buket iç organlarım göğüs kafesimden çıkcakdı nerdeyse". "Tamam özür dilerim ayrıca sen beni arıyacaktın lan". "Unuttum kızım okuldan gelince uyudum zaten". "Tmm neyse hadi sınıfa çıkak". "İlk önce kantine gitcem çikolata ile çikolatalı süt alcam". "Tmm". Kantine doğru yürümeye başladık sonra ilk gün karşılaştığım pembe saçlı kız Buket'in önüne geçti"O Buket hanım yeni arkadaş bulmuşsun"dedi ne yani Buket onlarla arkadaş mıydı yok artık."Bulmuşsam sanane". "Hmm şu yanındakini sevmedim". Buket hemen atladı. "O yanımdaki değil adı Derin ve ben seni hiç sevmiyorum sen yalancı pislik bir kızsın". "Ama arkadaşken beni çok seviyordun". "Yetim olduğumu öğrenince sattın beni". "Çünkü bana bu yakışmazdı ama hatamın sonra farkına vardım karışık kızıl". Ne yani bu pembe saç benim Buket'e sölediğim lakapı sölüyordu. "Ben ona sadece karışık kızıl derim lan" diye kükredim ben bile korktum. "Fazla cesaret almışsın Derin'cim sen sana yoksa cesaret mi verdiler". "Vermişlerse sanane"dedim. "Bak Derin'cim biz Buket'le çok iyi bir arkadaşdık taki koruma ailesi olduğunu öğrenene kadardı ama şimdi tekrar Buket'i kazanmaya çalışıyorum oda gelecek hatta Buket benle misin yoksa Derin'lemi". Buket'e bakdım belki beni seçmeyeyecekti o pembe saçlıyı seçecekdi Buket emin bir kararla konuştu"Tabiki Derin". "Şu iki günde gelmiş kızı nasıl tanıyorsun merak ediyorum". "Sen benim koruyucu ailem olduğunu öğrendiğinde ne dediğini hatırlıyomussun "kusura bakma Buket evlatlık alınmış kişilerle arkadaş olamam"hatırlıyor musun bu sözünü söylesene ama Derin'e söylediğimde senin gibi yapmadı tam aksine iyi davrandı iyi hissettirdi bana kendine". "Sen nasıl anlıyorsan öyle anla". "Arzu sen tam bir sürtüksün"dedi Buket ve pembe saçlının adını öğrendim. "Sen kime sürtük diyorsun lan"dedi Arzu. "Sana"dedi Buket. "Senle sonra konuşcaz Buket daha filmin yarısına gelmedik". "Yav ne demezsin kıpış kıpış"dedi Buket. Ve sonra Arzu'yla tanımadığım iki arkadaşlarıyla merdivenlerden çıktı. "Hadi sınıfa gidelim"dedi Buket ama ben donakalmıştım Buket o sürtükle arkadaşsa daha neler ama ön yargılı olmamam lazım hemen kendimi toparlayıp"Buket,Arzu senin eski arkadaşın olmadığın neden söylemedin". "Derin kızgın mısın bana ama bilmiyorum o zamanlar bende niye arkadaş olduğumu bilmiyorum ama inanki ondan nefret ediyorum". "Tamam boşver ilk önce kantine gidelim çikolatamla çikolatalı sütü mü alcam". "Tamam hadi yürü". "Tamam yürüyorum". "Derin bişey sorcam". "Sor". "Arzu ile tanıştınmı". "Tanışma değilde kavga". "Nasıl". "Şöyle okula ilk geldiğim gün bu manyakla çarpıştık sonra biraz laf ettik birbirimize". "Ooo kızım sen buna iyi bulaşmışsın". "Evet". "Kantinci abla bana ordan çikolata ve çikolatalı süt verir misin?"."Al bakalım". Bir tane daha aynısını alabilirmiyim". Parayı ödedikden sonra aldım çikolatayla çikolatalı sütümü ama ikincisini tabi ben yemeyecektim Buket'e aldım ben onu. "Al Buket". "Sağol". "Haydi sınıfa Buket". "Şurdaki üç erkek çocuk bize yaklaşıyor kötü bişey mi yaptık acaba". "Ne bize doğru gelecekler ya yürü ayrıca kimseye bişey yapmadık ki". "Hadi yürü Derin sınıfa gidelim". "Bende onu diyecektim". Bu Buket'i sevdim ben ya zaten dün hemen içim ona ısınmıştı. Ve kafamı kaldırdım bir çocuğa çarptım. "Ne diye çarpıyorsun yani anlamıyorum körsen körüm de ya ama bakıyorum ki kör değilsin"evet bunu çarptığım çocuk dedi hatta Buket'in dediği çocuklardı üç kişiydiler Aman Tanrım Didim. Ayıydı lan çocuk"hey sana diyorum lan sağır mısın yada dilsiz misin?". "Ben bir kere sağır değilim körde değilim duyduğun gibi dilsizde değilim bana bişey deme hakkın yok yani"tek nefeste söylemiştim.
"Neyse kızlar benim adım Mertcan"dedi bana çarpan çocuk.  Sol yanındaki çocukda"Benim adım Kuzey"dedi.
Sağ yanındaki çocuk"benim adımda Erdem"dedi.
Bende"benim adımda Derin"dedim.
Buket'te"beni adımda Buket". dedi.
"Neyse kızlar biz size bir sınıf sorucağız"dedi Mertcan.
Bende"kendiniz bulun sınıfı"dedim.
"Bir bakarsın aynı sınıfa düşeriz Derin"dedi Mertcan.
"Aman Allah korusun"dedim.
"Bu sınıfın yerini öğreniyim sana yapacağımı bilirim Derin"dedi Mertcan.
"Ne yaparsan yap umrumda değil"dedim.
"Sen benim neler yapacağımı bilemezsin çünkü biz..şey sana bunu söylemiyeceğim sen sonra gider söylersin Derin. Buket'te söyler aslında"dedi Mertcan. 
"Ben öğrenirim bunu Mertcan"dedim.
"Hadi bakalım öğrenebilir misin"dedi Mertcan.
"Hadi Buket gidelim"dedim.
"Tamam gidelim"dedi Buket.
Biz sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfa girdik ve herkes kapıya baktı bende durur muyum tabiki hayır"ne bakıyorsunuz dönsenize önünüze sanki ayı var burda"dedim. Sınıftakilerde kapıya bakmayı bıraktı tabiki. Başkasının yerinde olsam bende korkardım kendimden.
Ben arka sıraya oturdum. Buket ise öne oturdu. "Hayırdır Buket gelsene yanıma"dedim.
"Benim yerim burası ve bu ders matematik,matematik hocası hep buraya oturtuyor beni"dedi.
"He tamam"dedim.
Ve önüme döndüm ve zil çaldı.  Lanet olsun okul. Lanet olsun ders. Lanet olsun Matematik. Matematikten nefret ediyorum hiç birşey anlamıyorum ki. Ve matematik hocası geldi. Ben derste uyusam nasıl olur acaba. Eski okulumda böyle yapardımda. Çünkü ben çok akıllıyım. Tamam tamam sadece matematiğim iyi değil o kadar.
"Evet çocuklar hemen derse başlıyoruz"bi dakka çocuk bu dedi biz çocuk değilizki biz gençiz genç. Neyse takmıyacağım ben bunu kafama. O sırada kapı çaldı iyiki çaldı matematik havamda değilimde ondan. Ve kapıya herkes baktı tabi bende baktım. Ama bakmasaydım seçke. Mertcan ve arkadaşları bizim sınıfa geldiler.
"Neyse çocuklar sınıfınıza yeni öğrenciler geldi"dedi müdürümüz. Bi dakka ya bu Mertcan benden intikam alır dimi tamam bende ondan alırım intikam.
"Mertcan sen Derin'in yanına otur. Erdem sende Buket'in yanına otur. Kuzey sen şu arka sıraya geç ve kimse yerlerini değiştirmiyor"dedi müdür. Ne demek Mertcan yanıma oturuyor. Mertcan yanıma gülerek oturdu. Ben Bi Ölüp Geliyorum.

Yorum ve Voteleri bekliyorum.

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin