Глава 21

8.2K 349 29
                                    

Вечерта Ейдриън  имаше бизнес среща с  управителите  на  хотелите на баща му в Европа и щеше да продължи до късно.Цял ден мъдрех какво да правя  вечерта и накрая реших просто  да  стоя в стаята и да гледам телевизия.
Час след като Ед излезе ,аз стоях на леглото  и гледах някаква испанска сапунка.В този момент телефонът ми взънна. На екрана се изписа името на Ноа.
-Хей здравей.Свободна ли си   тази вечер?
-Дам,защо не?
-Добре ще те взема в 8.До после.
-До после.
Дали постъпвах правилно?Дали трябваше да изляза или просто да му откажа ?Ноа ми беше приятел ,нищо че с брат му имахме някои доста лоши случки и спомени.Не знаех  какво да облека ,затова разрових всички дрехи ,които имах.

Не знаех  какво да облека ,затова разрових всички дрехи ,които имах

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тъй като се оказа че в бързината си  съм взела този чифт обувки, един чифт мокасинки и един чифт спортни маратонки, нямаше с  какво друго да съчетая  роклята

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тъй като се оказа че в бързината си  съм взела този чифт обувки, един чифт мокасинки и един чифт спортни маратонки, нямаше с  какво друго да съчетая  роклята.Беше около 19:45 затова се заех с грима.Сложих си сенки,очна линия ,малко гланц за устни в неутрален цвят и спирала.За завършек, към тоалета прибавих малка квадратна чанта Chanel.Накрая си сложих бяло палто  и бях готова.Точно в осем Ноа ми звънна.
-Ем, чакам те долу.
-Слизам!
Бях във фоайето и се насочвах към изхода.Отпред на алеята за коли, Ноа се беше облегнал на сребристо-матов мерцедес.Беше облечен в черен смокинг,а косата му беше леко загладена назад с гел.При вида ми очите му сякаш блеснаха.Той ми отвори вратата,а аз се настаних в колата.След секунди той се настани на шофьорската седалка.
-Е,кое място си избрал?
Той се обърна към мен:
-Това е тайна.
След близо десет минути ,той паркира  пред  изискан ресторант.Наоколо всичко светеше.Ноа ми подаде ръка,аз я поех и влязохме вътре.На входа на ресторанта стоеше младо момче ,облечено с черен костюм.Ноа го поздрави и двамата си размениха няколко реплики.
След това Ноа ме поведе към нашата маса.Нямах думи да опиша обстановката в ресторанта.Над главата ми висяха няколко кристални полилея ,а в едната част на ресторанта  имаше пиано.Двамата с Ноа се настанихме.Когато бяхме готови с поръчките ,учтив келнер ни сипа по чаша Moët.
Аз бавно отпих глътка от чашата си и се усмихнах.
Ноа изглеждаше ослепително.Първия път когато го видях го помислих за малко и кротко момче ,а сега изглеждаше като зрял мъж с успешен бизнес зад гърба си.
-Разкажи ми подробно всичко  за себе си...толкова съм любопитна...
Той леко се засмя:
-Баща ми беше сътрудник на бащата на Ейдриън.Но няколко години преди да се появиш ти баща ми реши да стане самостоятелен и  да основе собствена фирма.Бизнесът потръгна бързо.Бях адски щастлив от това и много се радвах че семейството ми върви нагоре към успеха.
Баща ми започна да ни глези по всякакви начини-коли ,скъпи резиденции и още много други.На Брайън това му харесваше ,но не и на мен.С него не сме от една майка.Неговата го е оставила още когато е бил на месеци.Малко преди да навърши  годинка баща ми се е запознал с майка ми.Така съм се родил аз.Мама винаги ме е учила да гледам напред.
-Как са се запознали Ейдриън  и  Брайън?
-Още като много малки бащите ни са ги запознали и те са станали първи приятели.Станало така че един ден Ейдриън  просто започнал да излиза с момичетата на брат ми и дори веднъж го натопил за притежание на наркотици.
-О боже....
-Първия път,в който Брайън те видял се влюбил веднага в теб.Но знаел че веднъж прекрачиш ли прага на дома на Ейдриън,ти ще станеш негово завоевание.Затова напоследък пиеше постоянно.Онази част с отвличането и опитите за изнасилване.....просто не можех да го гледам отстрани безучастно.Затова ти помогнах-той  хвана ръката ми.
-Искрено ти благодаря за  това.
-Няма проблем.
Той лекичко потръпна и продължи разказа си.Аз слушах ли ,слушах.
Неусетно времето мина.Погледнах към часовникът му и показваше 1:10.Ноа забеляза погледа ми:
-Добре ли си?
-Да.Спокойно .Просто малко се изморих.
С плавен жест той извика келнера и плати сметката.След това ми помогна да облека  палтото си и придържайки ме да не падна ,той ме отведе до колата.Палтото ми  не беше от най-плътните затова той ми даде горнището на смокинга  си .Той ухаеше на скъп мъжки парфюм и  лавандула.
Стигайки до хотела ,Ноа ме изпрати до стаята ми.Стояхме вътре в стаята :
-Благодаря ти за прекрасната вечеря.
Той хвана дланта ми и нежно я целуна:
-Няма защо.
Ноа ми се усмихна и ме  погледна право в очите ми.
-О да.Заповядай.
Понечих да му дам  горнището на смокинга ,което лежеше на леглото ,но в този момент стъпих на криво и паднах на леглото.Тъй като Ноа държеше ръката ми ,той се озова точно над мен.Стояхме така близо минута,когато той се надвеси и ме целуна.Нежно и бавно.Не беше както с Ейдриън.Ноа постави ръка на корема ми и леко се заигра с плата.Той започна да целува шията ми,а аз се извих под него. Започнах да разкопчавам ризата му.Но..Какво правя?
Внезапно се отдръпнах от Ноа ,задъхана.Той разтърси глава и се обърна към мен:
-Ема,аз.....Съжалявам.
Той се изправи:
-Аз съм пълен идиот.
Докоснах го по рамото:
-Няма нищо ,просто се отплеснахме....
Той взе горнището си и закопча ризата си.На рамката на вратата  успях да го спра:
-Не сме направили нищо нередно...
Той ме целуна по бузата :
-Винаги може да разчиташ на мен...Емалийс.
-Знам това...
И си тръгна.Стоях безмълвна в коридора,гледайки го как се отдалечава.Все още не можех да осъзная какво се случи.Ами ако Ейдриън  разбере ?Не ,той няма да разбере.Свалих роклята си и я прибрах заедно с обувките.Нахлузих си пижамата и се проснах на леглото.Стаята ухаеше на него.Или по-точно аз.

Хей хора!Много,ама много се извинявам за закъснението ❤❤Надявам се да ви хареса новата глава! Според вас какво ще се случи с Ема и Ноа по-нататък?😊😀(Следващата глава ще бъде публикувана между 2-4 Януари) ☺

Ти си мояWhere stories live. Discover now