Когато се събудих бях адски изморена.Имах ужасно главоболие.Обърнах се на другата страна,но Ейдриън го нямаше.Станах и се завих с чаршафа.Ейдриън пушеше на терасата и разговаряше по телефона с някого.
-Да лельо.Няма да можем да дойдем.Налага се да заминем по-рано.Знам,че искаше да я видиш.Не се притеснявай.Ще ти звънна веднага щом кацнем в Америка.И аз те обичам.Довиждане.
Той затвори телефона и влезе в стаята.
-Защо няма да ходим при леля ти?
Очите му бяха кървясали.
-Какво си пушел?-докоснах с длан лявата му буза.
Той махна ръката ми и посочи към терасата.
Отидох и видях,че цигарата не беше обикновена.Взех я и я хвърлих в коша.
-Събирай си багажа.След два часа тръгваме съм Маями.
-А билетите?
-Резервирал съм всичко.
По дяволите.Той ми беше много сърдит.Много,много сърдит.И с право.Събрах багажа си и вдигнах косата си на конска опашка.Облякох си черна тениска,дънки в същия цвят и дълга почти до земята жилетка.Ейдриън беше като ходещ мъртвец. Въобще не ми говореше ,нито ми обръщаше внимание.Накрая когато ми отказа да му помогна с багажа, не издържах и му се развиках:
-Защо се държиш така с мен?
Защо ми го причиняващ?
Аз те обичам толкова много,а ти се надрусваш като пълен идиот и не ми говориш!Виновна съм за постъпките си...Знам го.
Разплаках се и седнах на леглото.Той затвори куфара си и каза:
-Трябва да тръгваме.
Избърсах се и взех куфара си за дръжката.Метнах си жилетката на рамо и тръгнах към асансьора.Ейдриън бавно дойде до мен.
-После ще говорим.
Бях едновременно разбита отвътре и ядосана.Дърпах тежкия куфар към изхода ,където ни чакаше джипа.Метнах всичко в багажника и се качих.Сърцето ми препускаше като лудо.Трябваше да се разделим.Имах нужда от почивка от всичко,което ми се случи....В самолета.....
Настанихме се и започнах да си чатя с мама.Помолих я двамата с Питър да дойдат и да ме вземат от къщата в Маями.Не и обясних за какво става дума.Ейдриън от време на време мяташе поглед на телефона ми ,но нищо не казваше.Гледах през прозорчето и си мислех какво ли щеше да бъде,ако не бях останала в Маями.Ако не бях се влюбила в Ейдриън.Гл.точка на Ейдриън
Ема заспа в самолета.Бях бесен на себе си ,че постъпвах с нея така.Онази вечер в ресторанта щом видях как Ноа излиза прези нея,веднага се сетих какво е станало.А когато тя дойде....Мамка му,щях да го убия без да ми мигне окото.
А щом проследих Ема до къщата и тя се забави,нямаше как да оставя нещата без моя намеса.Кълна се, че ако някой ден отново видя физиономията на онзи боклук, ще го гръмна.
Нямах сили да и призная,че и аз се срещнах с Джен.Излъгах я,че бях у леля.Всъщност се срещнах с Джен за да и кажа да не закача Ема,но мръсната кучка отново ме съблазни и ме вкара в леглото си.Вярно,беше си доста диво и ми хареса.Но обичах Ема и това,че онзи идиот почти я изнасили ,ме караше да полудявам.Направих си извод,че никога повече няма да същия......На летището.......
(Гл.точка на Ема)
Бавно слязох по стълбите.Ейдриън беше зад мен и викаше такси.Бяхме взели багажите си и се запътихме към изхода.
Там ни чакаше таксито.С Ед изобщо не си продумахме.
След като стигнахме обратно вкъщи,аз застанах на алеята и видях колата на татко.Но колата на Питър не се виждаше.Влязох вътре с плахи стъпки.Вътре бяха Макс,Мелани,татко и Роуз.
Тя прегръщаше синът си,а татко дойде да прегърне мен.
-Радвам се да те видя миличка.
Липсваше ми много.
-Тази вечер съм направила празнична вечеря,деца! Ще хапнем като едно голямо семейство!
Беше ми само до семейни вечери.Качих се в стаята си и метнах куфара на земята.Тъкмо да се метна на леглото и видях че Алфа беше легнал отгоре.
-О Алфа!
Метнах се и заплаках.Алфа лекичко се намърда,а аз го гушнах.Исках нищо от това да не се беше случвало......Гл.точка на Ейдриън.....
Ема веднага се качи горе,с извинението че иска да поспи.
Седнах на дивана и пуснах телевизора.Мелани и Макс щяха да дойдат пак след два часа,а мама и бащата на Ема отидоха в тяхната стая.
Не издържах и си сипах една чашка Beluga.Трябваше да пийна нещо по-силно преди вечеря.Хей хей!Как сте хора?😁Заявявам че тази глава е предпоследната.До края на седмицата ще пусна финалната глава и така историята приключва!Какво ще стане на финала според вас?☺☺☺
(Извинявам се ,ако има правописни грешки)💟💟
YOU ARE READING
Ти си моя
RomanceЕма пристига в Маями за лятната ваканция при баща си.Семейството и е разделено,но тя никога не се е чуствала сама.След като майка и заминава на почивка с годеника си ,Ема е принудена да остане за три месеца при новото семейство на баща си. Ейдриъ...