Epiloog

9 1 3
                                    


Nieuwsbericht

Een paar weken geleden zijn na een auto-ongeluk een man en een kind verdwenen. Een briefje met daarop enkele gegevens over de veroorzaker van het ongeluk, was het enige wat er van de twee gevonden werd. Na weken zoeken door de politie is het jongetje uiteindelijk bewusteloos aan de kant van een weg teruggevonden. Het jongetje lijkt geen herinneringen te hebben aan wat hem is overkomen, hoe dat mogelijk is, is na enkele onderzoeken in het ziekenhuis, nog steeds onbekend.
Mysterieuzer nog, is wat er de volgende dag gebeurde. De volgende dag dook de verdwenen man opeens weer op in de school, waarop hij voor zijn verdwijning les gaf. Op zijn lichaam zijn sporen van mishandeling aangetroffen en ook hij, lijkt zich niets meer te kunnen herinneren van wat er de afgelopen weken met hem gebeurd is. Desondanks gaf de leraar diezelfde dag weer les aan zijn eigen klas. De directeur was namelijk eerder die dag al op de hoogte gebracht van de terugkeer van de leraar, door een telefoontje van de vriendin van de ondertussen dus teruggekeerde man.
Hoe het kan dat leraar en leerling op onverklaarbare wijze zijn verdwenen en ook weer zijn teruggekomen, wordt nog onderzocht.

----

Hey,

Dit is het einde van dit verhaaltje. Ik hoop dat er tenminste een iemand is die het leuk vond om te lezen,    dat zou ik geweldig vinden. 😸

Polo

Vergeten herinneringenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu