5 Lekcja Latania

505 23 1
                                    

Dzisiaj naszą pierwszą lekcją jest latanie na miotłach.Bardzo lubię Quidditcha,ale TYLKO oglądać.Ron opowiadał mi o tych wszystkich faulach...W mugolskiej szkole nie byłam dobra z       w-fu,dlatego nie ciągnie mnie tak na boisko jak np. Harrego,ale nie zamierzam opuścić tej lekcji,ani się na nią spóźnić.Rano wstałam wcześnie i poszłam na śniadanie.Zjadłam pszepyszne naleśniki z nutellą i ruszyłam do biblioteki poczytać o Eliksirach.Lubię ten przedmiot,ale z profesorem Snapem ciężko będzie go zaliczyć.Nagle zza regału wyskoczyli bliźniacy.                          
-Hej maluszku!-krzyknęli jednocześnie,za co pani  Pince zganiła ich.                                                           -
Cześć-powiedziałam                                                                                                            -Nie idziesz na lekcje?-zaczął Fred                                                                                 -Zaraz się zacznął.-dodał George                                                                                     -O nie!-krzyknęłam i za nim pani Pince na mnie nakrzyczała biegłam już korytarzem na lekcje.                         -Połamania nóg!-usłyszałam od bliźniaków.Zaśmiałam się,ale też trochę przestraszyłam.Rzeczywiście może to się tak skończyć,zwłaszcza,że ja jestem wielką fajtłapą i spóźnialską.Dziwie się,że nie trafiłam do Hufelpuffu.Bardzo lubię ten dom.Ostatni przy śniadaniu rozmawiałam z Susan Bones.Jest bardzo miła.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Dobiegłam do wyznaczonego miejsca równo z panią Hooch.Starałam się opanować swój oddech.Ustawiłam się obok miotły i czekałam na polecenie nauczycielki.Profesor kazała krzyknąć ,,do mnie''.Wykonałam jej polecenie,jednak miotła nie znalazła się w mojej ręce.-Do mnie,do mnie-krzyczałam,ale miotła nie ruszyła się z miejsca,więc po prostu podniosłam ją ręką.Harremu udało się od razu.                                                                                -Na pewno będzie dobry w Quidditchu-pomyślałam.                                             Potem musieliśmy na znak pani Hooch wzbić się w powietrze                 -1.2.-Nie dokończyła,bo Neville już ,,latał'' w górze.                                     -O nie-jęknęłam.Spadł z miotły.Profesor zaprowadziła go do skrzydła,a nam kazała zostać w miejscu.Jednak nic z tego.Malfoy złapał przypominajkę Nevilla i poleciał w górę.Harry zrobił to              -Będą z tego kłopoty-szepnęłam do Hermiony.Brunetka pokiwała głową.Okazało się jednak,że Bliznowaty złapała przypominajkę i zleciał na dół.                                               -Brawo!-krzyczeli Gryfoni razem ze mną.Jednak po chwili przyszła McGonagall.Na początku pomyślałam o kłopotach,ale kiedy po lekcji znaleźliśmy wybrańca powiedział,że dostał się do drużyny Quidditcha.         -Super-uśmiechnęłam się-Mi nie szło od początku,wole książki-powiedziałam rozbawiona i razem z przyjaciółmi zaśmiałam się. Wróciliśmy do pokoju wspólnego i szykowaliśmy się na pozostałe lekcje.                                                                                                                                                   Hej to kolejny rozdział mam nadzieję,że się spodobał :)Jeżeli tak proszę o gwiazdki i komentarze to naprawdę motywuje.Do następnego :)))                                                                                                                                                                                                       

                            

Fred Weasley nowa miłość❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz