"Vstávej princezno", slyšela jsem jeho hlas, ale neměla jsem v úmyslu se pohnout. Nechtělo se mi vstávat. " Vstávej Sofie", zakřičel na mě a mě se zdálo, jako by byl naštvaný. "Tady se nám někdo naštval?", ptala jsem se provokativně a začala jsem se smát. " Ne vůbec", řekl ironicky.
"Kolik je?". "Je půl sedmé", odpověděl mi. "Cože?! Děláš si ze mě legraci, že jo? Mohla jsem ještě klidně spát!", řekla jsem naštvaně a hlavu jsem zabořila do polštáře.
"Ne to teda nemohla.. Jdeš si dát sprchu, před tím, než se půjde do školy." řekl. "Hele! Chceš tím snad něco naznačit?", mračila jsem se na něj. "Ne to nechci. Jenom doufám, že se tím probudíš a budeš pak příjemnější", šibalsky se na mě usmál a než jsem se nadála, tak jsem byla v jeho náručí. Leknutím jsem vypískla.
"Tak prosím slečno", řekl, když mě postavil ke dveřím od koupelny. Já jsem poděkovala a šla jsem si dát sprchu.
Napsala jsem Naty, že jdu dnes do školy s Nickem a mohli jsme vyrazit.
"Jo už seš milejší, ta sprcha ti prospěla", řekl a začal se smát. Já ho praštila do ramene a začala jsem se smát s ním. Po cestě do školy jsme dělali opravdu blbosti jako malé děti, ale já jsem si to užívala. Už dlouho mi nebylo tak dobře.
Ve škole to opravdu bylo lepší. Nick neskrýval, že se se mnou baví, Natka byla šťastná a já jsem celkově měla lepší náladu. Možná to bude znít trochu povrchně, ale dělalo mi dobře, jak na mě Tereza házela její nenávistný pohledy a byla naštvaná, že se Nick nebaví s ní, ale se mnou. To mi taky zlepšovalo náladu. Pak ale přišlo něco, co jsem nečekala. Tereza si ke mě nakráčela a začala na mě řvát, co si o sobě jako myslím, když se bavím s Nickem a další nadávky podobného stylu. Já jsem se jí jenom vysmála do obličeje a s Naty vyšla ze třídy. Nehodlala jsem si nechat zkazit náladu touhle povrchní pipkou.
Na obědě si ke mě s Naty přisedl i Nick a bylo to fajn. Povídali jsme si o všem možném a smáli jsme se.
Ale zase nám chtěl někdo asi zkazit náladu. K našemu stolu totiž přišel Phill a začal se do nás navážet, jak on má ve zvyku. V podstatě nedělá nic jiného. Pořád se do někoho naváží a myslí si jak je dobrej, nebo nevím. Tak jsme ho zase jednoduše odpálkovali a on dal pokoj. Nechtěli jsme si ním kazit náladu.Po cestě domů se od nás Naty odpojila a Nick mi nabídl, že mě doprovodí k doktorům, ke kterým jsem šla, aby mi sundali sádru. Všechno proběhlo v pohodě a když jsme šli od doktorů, tak mě Nick pozval k němu domů. Já jsem neprotestovala. V poslední době s ním hodně ráda trávím čas a mám ho opravdu ráda. Když jsem teda souhlasila, tak mě Nick chytl za ruku a šli jsme k němu.
Po dlouhé době je tu další část. Ano, vím, že je krátká :) Ale mám vás moc ráda. Mějte se krásně, vaše Bařens ♥
ČTEŠ
Splněný sen ♥
RomanceVe škole tichá, neoblíbená, ale hodně chytrá. Příchod nového žáka to ale všechno změní.