Pohled Nicka
Prázdniny hrozně rychle utíkaly. Já jsem obešel všechny párty co se daly. Ještě jsem se asi 3x sešel s Emily, kdy jsme si to hodně užili, ale pak jsem to mezi námi ukončil. Nechci s někým spát jenom tak, chtěl bych si najít holku a mít opravdový vztah.
Během prázdnin jsem se i hodně skamarádil s Terkou a začala se o mě zajímat. Ale brzy jsem došel k závěru, že se se mnou baví jenom proto, že jsem začal být docela dost oblíbený mezi lidmi na škole a v mé třídě. Zkrátka se se mnou baví jenom proto, že se jí to hodí, což od ní není hezké, ale ona už taková bohužel je. Taková ta povrchní a namyšlená pipka ode mě ze třídy. Takových holek jsem měl ve třídě spoustu, kromě Sofie,Natálie a asi ještě dalších dvou holek.
Pohled Sofie
Začaly podzimní prázdniny a já jsem se vydala s Naty do New Yorku. Podívat se do New Yorku byla jedna z věcí na mém seznamu snů. Takže jsem si mohla jednu věc odškrtnout a měla jsem z toho ohromnou radost. Byl to můj sen už od malička. Jely jsme tam s Naty na brigádu do kavárny Starbucks. Domluvila to nějak Naty. Ubytované jsme byly v nádherném hotelu a jely jsme tam na 13 dní, a ten 14 den jsme se měly vracet domů.
O každé volné chvilce na brigádě si Naty psala se Sebastianem. Nedivím se. Chodí spolu a 14 dní se nevidět? Musí se jí asi trochu stýskat, ale pořád tu má mě. A během těchto chvil, kdy se mi Naty nevěnovala, jsem se bavila s jedním naším spolupracovníkem, který se jmenoval Toby. Byl stejně starý jako my a byl na mě moc milý. Když jsme byly s Naty v New Yorku už třetí den, tak mě Toby pozval do kina. Naty to zaslechla a říkala, abych určitě šla, že jí to nevadí. Tak jsem teda s Tobym nakonec šla.
Nevěděla jsem co Toby vybral a najednou se na obří obrazovce ukázal nápis: 50 shades of grey . Vykulila jsem na něj oči, protože bych nečekala, že kluk vybere takovýhle film. "Copak? Už jsi to snad viděla?", koukl na mě trochu smutně, protože se bál, že mě to bude nudit, a tak jsem trochu zalhala "Ne neviděla, jen bych nečekala, že vybereš takovýhle film." a on se na mě jenom usmál. Popravdě jsem tenhle film už několikrát viděla, ale nechtěla jsem, aby byl Toby zklamaný. Když film skončil, tak mě Toby pozval k němu domů a já jsem souhlasila. Po cestě mě chytl za ruku a vyptával se na různé věci, takže jsme se o sobě navzájem něco dovídali.
"Tak co si dáš?" , "Nevím, dám si to co ty", usmála jsem se na něj.
Toby nám nalil víno a podal mi sklenici. Přiťukli jsme si a oba naráz jsme vykřikli "Na zdraví!" Potom jsme se s Tobym dívali na další film u něho na televizi. Sedl si vedle mě a já jsem si o něj opřela hlavu. Byla to zase nějaká romanťárna. A když tam byla nějaká romantická scéna, tak se na mě Toby usmál a začal se ke mě přibližovat. Věděla jsem, že mi chce dát pusu, ale nevěděla jsem, jestli to chci. Ale než jsem stihla cokoliv udělat, tak se mi Toby přitiskl na rty. Po chvilce jsem s ním začala spolupracovat. Začal mě pokládat na gauč, na kterém jsme seděli. Jezdil různě po mém těle ruka a já měla svoje ruce na jeho krku. Když mi ale začal strkat ruku do kalhot, tak jsem ho od sebe rychle odstrčila a narovnala se. "Co se děje?", ptal se nechápavě. "Já jsem ještě s nikým nespala a rozhodně nechci, aby se to stalo teď, když se skoro neznáme a po těchto dvou týdnech se nejspíš nikdy neuvidíme", řekla jsem.
Další dny na brigádě byly divné. Toby se se mnou už nebavil a skoro se na mě ani nepodíval. Několikrát jsem na něj chtěla začít mluvit a udobřit se, i když neměl proč být naštvaný, ale Naty mi to pokaždé rozmluvila.
Byl tu den odjezdu. My s Naty jsme dostaly peníze a šly jsme se loučit se spolupracovníky a s nadřízenými Se všema jsem se rozloučila a přátelsky se objala. Už mi zbývalo se jenom rozloučit s Tobym. "Tak se měj hezky, třeba se ještě někdy uvidíme", řekla jsem a usmála jsem se na něj. "No třeba", řekl a podal mi malou krabičku. "Co to je?". "Otevři to, máš to ode mě na památku a doufám, že se na mě nezlobíš". Otevřela jsem krabičku a byl v ní krásný stříbrný náramek. "To jsi nemusel, nezlobím se na tebe". "Já jsem ale chtěl. Můžu to ho zapnout? budeš ho nosit?", staral se. "Samozřejmě, že ho budu nosit, slibuju ti, že ho nikdy nesundám. Bude to moje velká vzpomínka na New York, kam jsem se vždy chtěla podívat a taky na tebe", usmála jsem se. Náramek mi radostně zapnul na ruce a dal mi pusu na tvář. Potom jsme si ještě vyměnili telefonní čísla a FB a skype a domluvili jsme se, že někdy přijede on k nám do Londýna a uvidíme se.
Když jsme přijely domů, tak jsem se s Naty rozloučila, poděkovala jsem jí za krásné prázdniny a šla jsem domů. Vybalila jsem si věci z kufru a hned jsem to všechno hodila do pračky.
Byly to krásné prázdniny. Mimo brigády jsem si prošla i hodně památek a místa, na která jsem se vždycky chtěla podívat.
Po chvilce přišel domů Jack z tréninku a já jsem k němu radostně přiběhla, objala jsem ho a dala jsem mu dárky, které jsem mu přivezla. Vypadal, že z nich má radost. Tenhle víkend měli být doma i rodiče, tak jsem doufala, že to vyjde, protože byl teprve pátek a nám se moc často nestává, že by s námi byli naši doma a ještě celý víkend, tak jsem se moc těšila až i jim předám dárky a něco spolu podnikneme.
Ahoj všichni! ♥ Doufám, že se vám pokračování Splněných snů líbí :) Budu ráda, když mi napíšete nějaký komentář a dáte mi tak, jak se vám to líbí ♥ Mám Vás ráda. Mějte se hezky a zatím ahoj ♥
ČTEŠ
Splněný sen ♥
RomanceVe škole tichá, neoblíbená, ale hodně chytrá. Příchod nového žáka to ale všechno změní.