29. Pád

6.2K 220 15
                                    

Pohled Harryho

Za týden jsou vánoce a já nemám nic pro Caitlin. Co třeba d...
Zničehonic se domem rozezněla rána, jako by něco spadlo. Rychle jsem se zvedl z gauče a utíkal zjistit co to bylo. Když jsem doběhl ke schodům, našel jsem tam Caitlin jak sedí na zemi drží si pravou ruku a pláče. Klekl jsem k ní a spustil.

"Co se stalo, co tě bolí?"

Cai jenom zvedla ruku a hlasitě popotáhla. Frustrovaně jsem si zajel do vlasů. Pomalu pomohl Caitlin se zvednout, beru klíče od auta a jdeme směr garáž. Nasedl jsem na místo řidiče, pomohl Caitlin s pásem a vyrazil směr nemocnice.

"Co jsi prosimtě dělala?"

"Šla jsem ze schodů, pak mi sjela noha a já spadla."

S povzdechem jsem zaparkoval auto, otevřel dveře spolujezce, zamkl auto a šli jsme dovnitř. Došli jsme na recepci, kde jsme dostali nějakej zkurvenej formulář, kterej jsem musel jako zákoný zástupce vyplnit. Vždyť jenom spadla ze schodů do prdele! Asi po čtvrt hodině jsem to konečně měl všechno vyplněné, praštil jsem stím bábě na pult a nevěřícně se na ní podíval.

"Tak tedy, pan doktor si vás za chvíli zavolá." tohle mě vážně nasralo.

"Žádný že pan doktor si vás za chvílí zavolá, okamžitě mi ho sem kurva zavolejte!"

S vyděšeným výrazem se zvedla a utíkala do ordinace. Caitlin se na mě podívala pohledem, to jsi vážně nemusel. Na to jsem nijak neodpověděl, protože přišla bába s doktorem Blackem, jak tedy hlásila jeho vizitka na plášti.

"A Harry dlouho jsme se neviděli, co tě sem přivádí?"

A jo tak proto mi byl tak povědomý, kdysi si od nás půjčil prachy a jaksi to nestihl do termínu, tak jsem daroval milost a stal se našim osobním doktorem.

"Caitlin spadla ze schodů a bolí ji ruka, tak chci vědět co s ní má."

Na to jenom kývl se slovy o tom, že tak budu zbytečný jsem si šel sednout do čekárny a zařídil pár obchodů.

Bouchnutí dveří mě upozornilo o tom, že se Cai vrací. A taky jsem měl pravdu, jenom proč má ruku za zády? Kývnutím jsem jí naznačil, aby mi ukázala ruku. Měla na ní růžovou sádru, s povzdechem jsem se na ní usmál. Je to hold šikulka tákhle před Vánocemi. Vydali jsme se ven z nemocnice a vydali se směr doupě.

***

Spící Caitlin jsem položil na zadní sedadla v autě a vyrazil směr domov. Dorazili jsme domů, vzal jsem Caitlin do náruče a vydal se do útrob domu. Vyšel jsem schody do patra, nohou otevřel dveře od pokoje, Cai pak ji položil do postele, přikřil a potichu odešel. Dole v kuchyni si vzal banán, podepsal pár papírů, šel si dát sprchu a pak šel spát. Dneska to byl velmi náročný den.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ano já žiju nebojte se....

11 dní jsem nic nevydala ,ale teď se vše změní jsem nemocná takže bude spousta dalších kapitol ,máte se na co těšit

Jinak máte nějaké to přání?

Budu ráda ta komenty atd.

Adoptovaná mafií Kde žijí příběhy. Začni objevovat