SESSIZLIK

83 5 2
                                    

Her gidişin ardında yaralı bir kadın vardır adam öfkelidir ama yinede alışkındır adam gitmelere , kadın ise paramparçadır . Siz paramparça olmak nedir bilir misiniz? Her doğum gününüzde lanet okudunuz mu keşke var olmasaydım dediniz mi  kendinize ? bir noktayı bile aşka benzettiniz mi ? Gözyaşlarınızı damlattınız mı rakınıza su yerine gözyaşı kattınız mı teninize tuz olanları akıttınız mı bir hiç uğruna hiç demek bu kadar kolay işte bir insanı silebilmek ömrüm dedikleriniz kelebeğin son nefesi kadarmış ve bir şarkı çalarmış elvedalara Sabahattin Ali misali " Ellerimden öptü ellerimden ,Avuç içlerimden öptü .Unutabilir misin  şimdi ? Ben ölsem unutmam " ölmek neydi sahi bence ölmek koca bir yalan bir insanın ruhu ölürse bedeni de ölmüştür fakat bir insanın bedeni ölmüşse ruhu katildir . Her canlı ölümü tadacaktır bu söz işte bütün herkesi doğduğu gün öldüren , mısralar yetmeyecek kadar dolu içim , dışım bir o kadar boşken kelimeler birbirini kovalarken nokta yakalar cümleleri nokta sadece kitabın sonuna konmaz kalbinede konmaz akılda daima 3 nokta kalırken adam başka kadının tırnak izlerini sırtında taşırken kadın sadece susar içinde kıyametler koparken murat yürük bir şarkı söylemiş " Kopardığım kıyametsin izin verde devam etsin bitecekse varsın bitsin ölüm geldiği anda " Bir an sadece herşeyi bitiren kimse bilmez ki zaman saatler ,günler ,aylar , yıllar değildir . Zaman biziz zaman bize ait biz 24 saatten fazla yaşarız bir günde ölümsüzmüşüz gibi gelir uykudan uyanıp Yalan olduğunu anlayınca gece gündüze küsmüş gündüzün haberi yok , Sevgilim nefes aldığın kadar varım sakın ölme yanında fazladan mezar olmadıkça .

#sessizlik#ölüm#gölge

Arkadaşlar bu 3 bölüm olucak hayırlısı ile vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤🙏

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin