SIGARAM 💖😢

42 2 0
                                    

Deniz dalgasını kayalara bir hışımla vuruyordu  bir şarkı fısıldıyor rüzgar "kupa kızı ve sinek valesi " Bir fısıltı kulağımda mayhoş bir geceyi yaşatıyordu  ve zaman ağlarını örerken küçük hayallere, umutsuz  bir umuda sığınıyordu , yağmurlu bir gecede çıplak yüzler birer maske takıyordu. Sigaramsın diyenler sigalarının küllerini savuruyordu etrafa ve kadının içinde duman kalıyordu.Gözler önüne seriliyor bütün acılar özlem gecenin sırtını okşuyorken bir rüya gündüzün ışığı ile son buldu , kış geldi en güzel baharlara ,hayaller yalan oldu sahi gerçekler ne kadar can yakıyor! öyleyse yalanlar mı ?mutlu ediyor insanı , elini açıp dua ediyor beddualar varken içinde ,kelimeler sürüklüyor harfleri, harfler  yok oluyor onun her yok oluşunda işte bütün mesele 3 harfte " git "demek kolaydır sezen Aksu için ama bir yanı herzaman "kal" derken. Arafta kalır , gece ve gündüz taparken tanrıya  bütün herkes ölür Cebrail sura üflerken ve insanlar yok olur . Sonsuz bir yaşama nokta koyar, virgül noktanın sevgilisidir aslında kimse bilmez ki ömrünü emanet ettiğin adamın artık olmadığını ! verilen sözler söz olarak kalır daima.Keşke diyip iç çeker kadın adamın izleri kalır bedeninde , ruhu ise ölür bir gecenin ölmesiyle .

Bir söz sadece dudaklarından çıkan kalbime ok gibi saplanan 

Bir söz sadece bütün gelişleri öldüren gidişleri güldüren .

"Arkadaşlar biraz geç attım kusura bakmayın lütfen sınav haftam bu hafta daha sonra sürekli bölüm atıcam ."

GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin