Leel jsem v posteli. Byla to postel jako z nějakých hororových nemocnicích ale hlavní bylo e se na ní dalo spát. Leel jsem břichem nahoru zatím co jsem koukal na lustr. Pořád jsem měl strach ze slečny, která mě dnes vybafla. Vytáhl jsem můj mobil z pod poltáře a koukl kolik je hodin. Bylo 03:15. Slýchal jsem povídky o tom, e ve 03:15 mají paranormální jevy největí moc. Zatím co jsem leel, leel, leel a leel z ničeho nic přes okno prosvitla modrá záře. Myslel jsem e to je sanitka nebo e má někdo mini-párty. Ale radi jsem z okna vykoukl. Co jsem viděl bych si nepředstavil ani v nejhorím snu. Po ulici se procházela mladá slečna, která zářila modrou barvou. Modrá barva byla podobná barvě jejích at. S otevřenou pusou jsem zíral na slečnu. Procházela se po ulici asi 2 min. Dokud neotevřela dveře toho odporného domu. Naposledy se na mě koukla a zabouchla za sebou dveře. Sedl jsem si na zem a opřel se o zeď. ,,Co to sakra bylo?'' poeptal jsem si. ,,A dost! Nebudu jen přihlíet! Musím za kadou cenu zjistit co se v tom domě děje!'' s odvahou jsem se motivoval. ,,A udělám to tuto noc!''. Ihned jsem běel pro kiltovku, izolepu, mobil a baterku. Pomocí izolepy jsem si přilepil ke kiltovce mobil foťákem do předu. Na bok kiltovky jsem si přilepil baterku. Pustil jsem si nahrávání na mobilu, popadl baseballku (kdyby náhodou.) a vyrazil. Vyběhl jsem ven. Dům mi naháněl mráz po zádech a představoval mi to nejhorí. Ale nenechal jsem se jen tak odradit. Utíkal jsem zatím co mi baterka na kiltovce svítila kam jsem se podíval. Podivné bylo, e tentokrát dům před demnou neutíkal. Jakoby chtěl abych se mu podíval do due.
Je to tady! Stojím před tím odporným, nechutným, oklivým a straidelným domem. Dům měl rozbité vechny okna. Take jsem mohl nakouknout přímo dovnitř. Kdy jsem vystraený áhnul po klice z ničeho nic se ze vech oken rozsvítila modrá záře. Kliku jsem pustil. Záře zasnula. Natáhl jsme se po klice zase. A nae nahánějící strach modrá záře se zase rozsvítila. Tentokrát jsem dveře otevřel a záře se změnila na červenou. Svítila asi 2 sekundy a zase zasnula. Dům byl plný pavučin a prachu. S dlouhým váháním jsem do domu veel a dveře se za mnou sami zavřeli. Ignoroval jsem to, protoe jsem tuil e to nejhorí teprve příjde. Stála před demnou obrovská chodba. Zatím co jsem pomalu kráčel chodbou spadla za mnou fotka. Neskutečně jsem se lekl ale rychle jsem se vzpamatoval. Otočil jsem sem, uchopil fotku. Na ní byla vyfocená slečna v modrých atech jak pózuje před foťákem. Fotku jsem zase pověsil na zeď a pokračoval v chůzi. Na konci chodby se objevil velký vchod do místnosti. Veel jsem dovnitř. Byla to obrovská kuchyně. Pochopitelně byla plná prachu a pavučin ale na stole leel papírek. el jsem ke stolu, uchopil papírek do ruky a začal číst. ,,Ahoj, mami. la jsem s Davidem na ples. Co nejdřív se vrátím. Ahoj a neboj. :) Diana'' tak to tam stálo. Hned mi dolo, e se jmenuje Diana a e nejspí chodila s nějakým Davidem. Kdy jsem poloil papírek a koukl se před sebe stála tam! Ona tam stála! Popadl mě ok ale strachy jsem neměl se jak hnout. Upřela zrak přímo do mých vystraených oči a řekla ,,Vypadni... HNED!''. Strachy jsem omdlel.
A nakonec jsem se probudil na gauči u babičky jak u mě sedí zatím co popíjí čaj. ,,Ty jsi tam byl, e jo?'' zeptala se mě babička. ,,Jaké místo má na mysli?'' Unavený jsem řekl. ,,Nedělej ze mě blbce! Ty ví kde!'' Začala na mě zvedat hlas babička. ,,Babi, co se to tam stalo?'' zeptal jsem se zvědavě. ,,Ach... Je na čase ti to říct. Jedna slečna asi tak 17-letá la na ples s jejím klukem. Jak u jsem říkala nikdy se nevrátila a její matka? Ha... ta se z toho zbláznila a oběsila se. A jejich otec el do lochu, protoe byl obviněn z vrady Diany. Jestli on byl ten úchyl to u se nedozvíme.'' tak jsem jenom smutně přikývl. ,,A kde jsi mě nala?'' zeptal jsem se. ,,Leel jsi na trávníku vedle tam toho stromu.''. Vykoukl jsem z okna a podivný dům byl opět pryč. Co mě ani trochu nepřekvapilo. ,,No... nic... jdu udělat jídlo.'' Zvolala babička a la do kuchyně. Vytáhl jsem mobil a koukl jestli se mi to nahrálo. Hledal jsem a hledal ale nenael jsem nic. Nejspí během toho veho se mobil při nahráváním vybyl. Co u... ale nemám důkazy.
ČTEŠ
Dům na konci ulice
Paranormal22.9.2018 - 8. v kategorii Paranormální. Gregovi rodiče odjíždí do Londýna a on skončí u jeho babičky na hlídání. Postupně zjišťuje, že něco je špatně. Ulice, kde bydlí jeho babička není zase tak úplně v pořádku. Z obyčejného chlapce se stává detek...