Zlý sen

19 1 0
                                    

Všude stromy, déšť, kameny o které jsem zakopával, větvičky stromků, které mě fackovali do tváře, ale jediný co mě ve chvíli zajímalo bylo vědět, proč utíkám?! Otočil jsem se a za sebou jsme spatřil běžící osobu rovnou ke mně... Zrychlil jsem. Tento krát jsem měl sakra-velkej důvod utíkat... Připadal jsem si jako Forest Gump. Akorát nikdo nevolal ,,Utíkej, Foreste''. Jediné co bylo slyšet bylo mé silné dýchání, křupání klacků a velmi podivná řeč stalkerské postavy... Vemte si nahrávku a pusťte ji pozpátku... Tyto velmi nepříjemné zvuky mně pronásledovali asi 30 sekund běhu. Netrvalo dlouho a ve velmi velké rychlosti jsem zakopl a odlétl asi 4 metry dál... Do 5 sekund jsem se z toho vzpamatoval a první co jsem zaznamenal byl ošklivý až strašidelný obličej osoby, které mně pronásledovala. Ale když jsem se lépe podíval, nevyděl jsem mužskou tvář, ale ženskou... Pak už jsem slyšel silným hlasem ,,Vypadni, HNED!!''.Pak už jsem se probudil ve své posteli celý zpocený...

PO 2 HODINÁCH...

Jenny: Ahoj :)

Greg: Ahoj :D

Jenny: Šel by ses projít? :)

Greg: To je jasný! :D Sraz za půl hodinky v parku.. ;)

,,Čau, babi.'' To byla ta poslední věta než jsem se vydal do parku...Cestou jsem zahlídl obchod tak jsem bez uvažování se šel podívat co bych Jenny koupil... Postavil jsem se k oknu a svojí dlaň na okno pomalu položil. Vyděl jsem mnoho věcí. Bonboniéru, plyšáky apod. , ale nejvíce  se mi zalíbila kytka, která se skládala ze čtyř rudých růží. Šáhl jsem do kapsy, abych se podíval kolik mám... Když jsem, ale pěst ve které jsem mince držel rozevřel... Našel jsem jenom 15 kč. A kytka stála 25 kč. Ale jelikož bych rád s kytkou Jenny ohromil tak mně cena nezadržela... Vešel jsem do obchodu a slušně pozdravil... Abych věděl co a jak to v obchodě vypadá, hezky a detailně obchod sem si prohlídl. Už jsem stál u krásně rudých růžích... Byly rudé jako krev. Růže jsem vzal, ale místo toho abych šel k pokladně. S kytkami jsem odešel zadním chodem a vydal se k parku...


Dům na konci uliceKde žijí příběhy. Začni objevovat