Seděl jsem v parku a koukal jsem do vzduchu, ale z ničeho nic mě z mylenek probudil (takový ten zvuk, kdy někdo chodí na podpatcích. Domyslete si to sami :D ). Po chodníku la slečna mého věku. Jako já měla asi 13 let. Nechtěl jsem se cítit trapně tak jsem sklonil hlavu dolů. Kdy jsem zvedl hlavu zatím co jsem naladil nějaký frajérský sezení. Abych nevypadal tak jak opravdu vypadám. Podívala se na mě a usmála se. Měla krásné lesknoucí se zuby. Hnědé rozputěné vlasy, byla v červených dlouhých atech a měla krásnou postavu. Chvíli jsem ji pozoroval do té doby dokud nezala za roh. Vykalal jsem se na to a el domů. Cestou jsem pořád na ní myslel. Kdy jsem doel domů byla u tma. Ale před domem máme sloup a na něm byl vylepený plakát. e se koná v parku nějaká párty tak jsem zauvaoval jestli tam mám jít nebo ne. Párty měla začít v 22:00 a asi bylo 20:30. Napadlo mě e tam bude slečna, kterou jsem tého dne potkal. Tak jsem si zabalil asi 500kč a Chipsy. Oblékl jsem tak abych se té slečně líbil. A vyel jsem. Jenom co jsem kráčel městem tak jsem i na takovou vzdálenost slyel hudbu. Po asi 20 min. cesty jsem tam dorazil. Nikoho jsem tam neznal. Na jedné straně byly lidi co si povídají na lavičkách a na druhé lidi co tancovali. Jak jsem koukal nikde ádný alkohol. Leda tak EnergyDrinky nebo nějaké Dusy. Jak jsem chvíli bloudil parkem narazil jsem na stůl s občerstvením. Tak jsem tam poloil balíček Chipsů a el si sednou na lavičku. Čekal jsem jestli se někdo neobjeví, Ale nic. Kdy jsem tak začal koukat do davu, viděl jsem slečnu s červenými aty a hnědými vlasy. Byla to ona. Ale tancovala tam s nějakým klukem. Týpek byl vyí, silnějí postavy a na takové holky letí. Tak jsem je jen chvíli pozoroval. Po chvilce jsem viděl jak mu něco naeptává a následně kluk z ničeho nic uhodil slečnu do tváře. Neváhal jsem, vstal jsem a el za tím kreténem. slečna leela na zemi zatímco se drela za tvář. Přiel jsem k němu a řekl ,,Take takto se tady chová ke slečnám?'' namachrovaně jsem se postavil. ,,Co ty se do toho sere ty Hobbite?'' pronesl a u se natahoval, e mi taky dá nakládačku. Ale ruku uvolnil a řekl ,,Na tohle teď nemám náladu ani chuť. Vem si tu děvku a vypadněte!''. Nechtěl jsem mít ádný problém tak jsem se otočil a postavil slečnu. Z nosu ji tekla krev. Posadil jsem ji na lavičku a podal ji kapesník ať si utře slzy a krev z nosu. Posadil jsem se k ní a zeptal se ,,Lepí?'' Podívala se na mě se slzami v očích a poloila mi hlavu na rameno. ,,Proč jsou lidi tak zlý?'' řekla a brečela dál. ,,Doprovodím tě domů jo?'' zeptal jsem se a ona přikývla. Tak jsem ji postavil a vyli jsme. Cestou lo slyet jenom umění stromů a pláč slečny. ,,Jmenuji se Jenny. A ty?'' Zeptala se. ,,Já se jmenuji Greg. Mohu se zeptat co se tam seběhlo?'' Zeptal jsem se... a Jenny odpověděla. ,,To je na dlouhý vyprávění...'' a potáhla. ,,Máme před sebou jetě velký kus cesty.'' Oznámil jsem. ,,To ti povím někdy jindy.''. Tak jsem jenom pitomě přikývl a li jsme dál. Před parkem stál stánek se zmrzlinou. Tak jsem myslel e ji to spraví náladu, kdy ji koupím zmrzku. ,,Počkej tady.'' Řekl jsem a zaběhl ke stánku a řekl. ,,Dobrý den, jednu jahodovou prosím.''. Otočila se na mě asi 50-tiletá paní a řekla ,,Kluku, my u máme zavřeno.'' pronesla. ,,Prosím pro jednu slečnu.'' řekl jsem. ,,Tak udělám vyjímku.'' usmála se a dala mi jahodovou zmrzku. Zaplatil jsem, poděkoval a zaběhl zpět za Jenny. Podal jsem ji zmrzlinu a řekla ,,Jéé, děkuji ti moc, ale to jsi nemusel.'' usmála se a pustila se do zmrzliny. Celou cestu jsme si jenom povídali jaký máme skype a FaceBook. Kdy v tom jsme stáli před jejím domem. Přila ke mě... chytla mě za ruku... a dala mi pusu na tvář... a řekla ,,Díky ti za vechno... Gregu.'' Naposledy se na mě usmála a vyla do dveří. Červený jako nevím co jsem upajdal domů a jenom co jsem lehl na gauč jsem spal.
(Nebojte... takové ty paranormální věci se jetě ukáou. Chtěl jsem jenom do příběhu zabudovat nové postavy.)
ČTEŠ
Dům na konci ulice
Paranormal22.9.2018 - 8. v kategorii Paranormální. Gregovi rodiče odjíždí do Londýna a on skončí u jeho babičky na hlídání. Postupně zjišťuje, že něco je špatně. Ulice, kde bydlí jeho babička není zase tak úplně v pořádku. Z obyčejného chlapce se stává detek...