Měla jsem užasnej život. Měla jsem super kamarády, rodinu ,a hlavně měla jsem kluka kterého jsem milovala a on mě. Je jasný že se brzo muselo něco pokazit..
Umřel mi .. Umřel.. Nezvládala jsem to.. Volala jsem hned našemu společnému kamarádovi Stilesovi aby ke mě hned přišel já se zatím svalila na schody a brečela.. je to hrozná bolest. Ani ne po 5 minutách se rozletěli dveře a v nich Stiles..Postavila jsem se. "co se stalo?" zeptal se mě hned.. "je mrtvý" řekla jsem a on se na mě zaskočeně podíval "je mrtvý"zase sem si sedla a ještě víc se rozbrečela jestli je to možný. Přešel ke mě a chytnul mě za tvář "omlouvám se" řekl a objal mě.. "nemužeš za to já jen nevím jestli to zvládnu" hystericky jsem brečela..
"Zvládnem to" řekl mi a pohladil mě po hlavě..
--PO 5 dnech--
před dvěma dny měl pohřeb , jak to mám zvládnout bez něj byl celej můj život? Nevím co mám dělat je to na mě moc.. Každej večer chodím k jeho hrobu a teď tu jsem taky jen brečím a vzpomínám na ty okamžiky s ním.. Jak se tohle sakra mohlo stát.. Nezvládám to. Bez něj to nemá cenu.. Vydala jsem se k mostu který byl nedaleko.. Nemužu bez něj být. Chvilku jsem tam stála a rozhodla že skočím.Ale po chvilce přišel Stiles.. "co tu sakra děláš?" zeptal se mě.. Otočila jsem se na něj nečekala jsme ho tady.. "Já bez něj nemužu Stilesi" rozbrečela jsem se joo brečim pořád nepamatuju si chvíli kdy bych nebrečela... "hej jsi moje nejlepší kámoška potřebuju tě" řekl mi a já se na něj podívala.. Ne nemůžu to udělat kvůli Stilesovi.. "pojď" natáhnul ke mě ruku a já jsem se za ní chytla a šli jsme.. Vzal mě ke mě domů a uložil mě i do postele.
Když jsem se ráno probudila byl tam semnou. "stilesi"snažila jsem se ho vzbudit.. Vstal a kouknul se na mě.. "Co budeme dělat" zeptala jsem se.. Nevím si rady.. "co takhle celej den koukat na filmy a přecpávat se" souhlasila jsem.
Zapnul nějakou komedii, v polovině filmu ale byla jedna romantická chvíle kdy jí chytnul kluk ruku protože se jí klepali hrozně ruce při řízení. A v tom jsem si vzpomněla jak mě Theo takhle taky jednou chytl. Byl moje opora. Moje všechno. Nemohla jsem se nadechnout jak moc jsem chtěla držet slzy ale Stiles se na mě podíval "no tak" a chtěl mě obejmout ale v tom zas přišel hysterickej brek tak mě pevně chytnul. "Přestane ta bolest ?" zeptala jsem se ho i když jsem se divila že jsem ze sebe dokázala dostat větu.. "Jednou" odpověděl. A dál mě k sobě mačkal.
ČTEŠ
S + E + T
FanfictionDalší příběh na yt video : https://www.youtube.com/watch?v=_ToDWd_LKqs .. překlad oč jde : Elena a Theo byli pár a Stiles byl jejich kamarád. Když Theo zemře, Stiles pomáhá Elena vypořádat se s touto ztrátou. Ona je tak v depresivných a smutná, a...