Opravdu tam stál.
Utekla jsem domů, jak to-co se to sakra stalo měla jsme určitě halucinace , to nemůže bejt možný. Vešla jsem do domu a tam stal Stiles a před nim Theo a byl stejně překvapený jako já.
"Co-co to má sakra znamenat" vyjel Stiles
"vysvětlím vám to oboum" řekl Theo.
já a Stiles jsme se na sebe jen dívali. A nakonec jsme šli dovnitř."Musel jsem odejít-" začal Theo ale Stiles ho přerušil.
"Ne nemusel a my to ani nechcem slyšet prostě jak si nám to mohl udělat sakra" vykřikl Stiles a kopl do stolu vedle..
"jen poslouchej okej?" vyjel už trošku Theo se slzama v očích. Bylo mi ho furt líto. Nezměnili se moje city k němu.
"neposlouchej to , pojď pryč" řekl mírně naštvaně Stiles.
Mě tekly slzy, chtěla jsem si to poslechnout. Já a Theo jsme brečeli zatímco Stiles byl nejspíš pekelně naštvaný. Kývla jsem aby pokračoval.
"Můžu to vysvětit-" , "musel jsem se schovávat,protože můj otec měl nějaké problémy a museli jsme se schovávat" chápala jsem to ale i tak to bolelo že to nemohl říct aspoň mě, vždyt jsme spolu trávili tolik hezkého. Vybavilo se mi jak jsme spolu trávili čas , jak mě líbal , jak mě objímal. Tolik mi to chybělo jeho objetí. Musela jsem ho obejmout. Přešla jsem k němu a objala ho,tolik mi chyběl, rozbrečelo mě to a on taky brečel. Pak se odtáhl a prohlídnul si mě.
"Musím jít, zítra se uvidíme" pohladil mě po tváři a odešel.
Otočila jsem se ale Stiles už tam nebyl.Musel odejít když jsme se s Theem objímali. Sjela jsem po dveřích a dál brečela. Není mrtvý, vrátil se mi. Bože pak mi to došlo. Já se líbala se Stilesem. Bože Bože..
Ráno jsem se probudila na zemi.Vstala jsem a koukla se na hodiny 10hodin? Tak to nemá cenu tam chodit. Šla jsem do svého pokoje a zavřela dveře. Lehla jsem si na postel a přemýšlela jestli se mi to nezdálo. Opravdu je tady , nebo to byl jen sen? Posadila jsem a šáhla pro telefon který ležel na stolku vedle postele.
3 PŘIJATÉ ZPRÁVY. 2 Theo 1 Stiles. takže s tím Theem se to nezdálo. Pousmála jsem se, jsem ráda.
Theo: 1 zpráva: Dobré ráno , Krásko <3
2zpráva: Jsi v pořádku proč nejsi ve škole?:(
to je tak sladký
Stiles: ahoj kde jsi ?¨
Odepsala jsem Stilesovi i Theovi že jsem zůstala doma protože jsem zaspala. Asi po půl hodině zazvonil zvonek , sešla jsem dolů a otevřela dveře stál tam Theo.
"Ahoj" řekla jsem zaraženě. Nemá být ve škole?
"Ahoj" usmál se na mě krásně. Kývla jsem aby šel dál. Sedli jsme si do obýváku a chvíli na sebe jen koukali.
"jsi v pořádku?" zeptal se mě s lehce ustrašeným pohledem.
"jsem" usmála jsem se na něj. Poposedl si blíž ke mě a pohladil mě znovu jako včera po tváři. Zavřela jsem oči a užívala jsem si tu chvíli. Jenže to by nebylo ono aby nezazvonil zvonek.
"půjdu otevřít" podívala jsem se na něj a on kývnul.
Otevřela jsem dveře a stál tam Stiles.
"Ahoj" usmál se na mě.
"Ahoj" řekla jsem už po druhé zaraženě. Zavřela jsem za ním dveře a šla za ním do obývaku. Zarazil se když viděl že je tam Theo.
ČTEŠ
S + E + T
FanfictionDalší příběh na yt video : https://www.youtube.com/watch?v=_ToDWd_LKqs .. překlad oč jde : Elena a Theo byli pár a Stiles byl jejich kamarád. Když Theo zemře, Stiles pomáhá Elena vypořádat se s touto ztrátou. Ona je tak v depresivných a smutná, a...