Chaerin henüz 7 yaşında iken ailesiyle Busan'da yaşıyordu. En yakın arkadaşı Kwon ailesinin oğlu Jiyong ile çok iyi anlaşıyorlardı ama o günden sonra hiç birşey eskisi gibi olmayacaktı. Chaerin kilolu, gözlüklü, sivilceli ve diş tellerine sahip bir kızdı. Jiyong ise 10 yaşında tarz sahibi, yakışıklı ve yaşına göre çevresinde oldukça popüler bir çocuktu. Chaerin artık birşeyin farkına varmıştı o Jiyong'u seviyordu ve bunu ona itiraf etmek istiyordu belki o da Chaerin'i seviyordu ama işler hiçte öyle gitmedi. Chaerin o gün dolabını açtı ve Jiyong'un en sevdiği renk olan kırmızı ağırlıklı bir kıyafet giyindi. Saçlarını iki yandan örüp evden çıktı. Bahçede en yakın arkadaşını aramaya başladı. Kaykay kayan Jiyong'a baktı.
CL: Hey Jiyong buraya gel.
GD: Sen gel Chaerin.
CL: Tamam.
Chaerin, Jiyong'a doğru koşmaya başladı. Heyecandan elleri titriyordu. Son kez Jiyong'un gözlerine baktı artık onu sevdiğini itiraf etme vakti gelmişti.
CL: Jiyong sana birşey itiraf etmem lazım.
GD: Acele et Chaerin işim var!
Chaerin kırgınca gülümsedi.
CL: B-ben seni seviyorum Jiyo-...
Diyemeden Jiyong Chaerin'in sözünü kesti.
GD: Sakın bunu söyleme senin gibi zavallı ve ucube birinden bu sözleri duymak istemiyorum. Sen bana göre hiçbir halta yaramayan, şişko, çirkin ve yeteneksiz birisisin. Sakın bir daha karşıma çıkma aptal! Şimdi defol git!
Chaerin gözlerinden akan yaşları durduramıyordu şuna emindi ki bu hayatının en kötü günüydü. Aradan 1 hafta geçti Chaerin artık hayatına yeni bir sayfa açacaktı çünkü ailesinin işi nedeniyle Fransa'ya taşınacaklardı.
3 yıl sonra...
Jiyong'un Ağzından;
Odada pratik yaparken telefonun çalması ile müziği durdurdum. Arayan numara YG'di telefonu heyecanla açtım.
X: Merhaba Kwon Jiyong ile mi görüşüyoruz?
GD: E-evet benim.
X: Ocak ayında şirketimizin düzenlediği seçmelere katılarak şirketimize kabul edildiniz tebrik ederiz.
GD: T-tamam aradığınız için teşekkür ederim iyi günler.
Heyecandan kekelemeye başladığımı fark ettim çünkü bu benim çocukluk hayalimdi neredeyse. Hemen işi gücü bırakıp YG binasına doğru yola koyuldum ve aileme bu haberi vermek için onları aradım...
Chaerin'in Ağzından;
Fransa'ya taşınalı 3 yıl olmuştu herşey değişmişti tıpkı benim değişmem gibi hayatıma yeni bir sayfa açmaya karar vermiştim. Henüz 10 yaşında olabilirdim ama 3 yıl önceki olay yüzünden tıpkı bir yetişkin gibi düşünüyordum evet bu size tuhaf gelebilir. O olay beni gerçekten olgunlaştırmıştı...
5 yıl sonra...
Jiyong'un Ağzından;
Evet sonunda çıkış yapmıştık. Benle birlikte 5 kişilik bir grubumuz vardı adı ise "BigBang" idi. Sahne adım bile küçükken hayal ettiğim gibiydi "G-Dragon" herşey istediğim gibi gidiyordu bu yüzden mutluydum...
1 yıl sonra...
Chaerin'in Ağzından;
Kore'ye geri dönmüştüm çünkü intikam zamanıydı...