Yazarın Ağzından;
CL: Hayret birşey sanki şehir merkezinde kahvaltı etmek için yer yokta bizi buraya getirdin yani sabah bile olsa şurda kurt ulusa şaşırmam.!
GD: Ne var işte biz bizeyiz şurda hem şehir merkezinde çok insan var tanırlar bizi.
CL: Hmm o da doğru. Neyse tut beni.
Sonunda kahvaltı edecekleri yere geldiler, oturdular ve siparişlerini verdiler
CL: Güzelmiş.
GD: Demiştim sana.
CL: Ben çikolatadan bahsediyorum.
GD: Senin çikolatan benim unutun mu? Küçükken bana böyle derdin neden bilmiyorum ama hoşuma gitmişti.
CL: Geçmişe mazi derl-...
GD: Seni seviyorum Chaerin.
CL: Sözümü kesme bir- bi dakika NE? Sen beni mi seviyorsun? Ne yani doğru mu duydum yoksa galipten sesler mi duyuyorum? Kafayı yedim herhalde eee tabi normal bünye kaldırmıyor-...
Chaerin'in sözünü bölen Jiyong'un dudaklarıydı. Evet Jiyong, Chaerin'i öpüyordu. Nefes almak için ayrıldıklarında
GD: Seni seviyorum, sana deli gibi aşığım Chae. Biliyorum geçmişte kalbini çok kırdım ama üzgünüm zorundaydım, zorunda bırakıldım babam beni tehdit etti buna inanmıyor olabilirsin ama öyleydi küçük ve savunmasızdım hiç birşey yapamazdım beni dövmüştü ve korkmuştum. "Senin gibi bir serseriyi bir daha kızım yanında görmek istemiyorum." demişti bana sana söylememek için yemin ettirdi bana en son babanla çıkış yaptığımda konuştum benim numaramı annemlerden almış ve bana pişman olduğunu söyleyip özür diledi. Bana bu yaptıklarımı Chaerin'e anlat dedi ki senden intikam almaya çalışmasın, senden nefret etmesin dedi. Chaerin ben sana aşığım hemde deliler gibi ne olur beni affet yalvarırım.
Chaerin'in ağlamaya başlamış ve dudaklarından sadece bunlar dökülmüştü
CL: Bende seni seviyorum Jiyong.YG Binası...
Yazarın Ağzından;
Kris: Irene dur!
Irene: Ne var Kris?
Kris: Ortaklık teklif etsem ne dersin?
Irene: Hangi konuda?
Kris: CL'i yok edeceksin bunun karşılığında Jiyong'u kazanacağın bir konuda ortaklık.
Irene: Senin çıkarın ne peki?
Kris: Jiyong'un acı çekmesi bilirsin aşık olduğu insanı kaybedenler bir ölü gibi yaşarlar yani kısacası onun hayatını bitiricem.
Irene: Jiyong sana ne yaptı YiFan?
Kris: Orası seni ilgilendirmez!
Irene: Ben senin ortağınım bunu unutma anlatmak zorundasın!
Kris: O aptal benim üvey kardeşim!
Irene: Ne! Nasıl yani?
Kris: O aptal bunu bilmiyor. Kimse bilmiyor senden başka. O şerefsiz babası anneme tecavüz etmiş sarhoşken. Şimdi intikam alıcam ANLADIN MI! Kabul ediyor musun?
Irene: Evet.
...