3.bölüm

9.1K 606 171
                                    


Bölümü medyadaki Hwarang'ın muhteşem şarkısıyla okuyun keyifli okumalar

Elimdeki fizik kitabımı sıramın üzerine bırakıp bakışlarımı arka sıralarda bana bakan iki çift göze çevirdim.

Ahh! cidden bana böyle sırıtarak bakmak zorunda mıydı? Şu jimin denen çocuktan nefret ediyordum. Her ne kadar o kırmızı saçlarıyla oldukça yakışıklı görünse de sinirlerimi bozuyordu. Fazla yılışıktı.

Bugün ilk günümdü. Tabi ki taehyung ile aynı sınıftaydım bu bana süpriz olmamıştı. Ama onlara kesinlikle süpriz olmuştu. Beni gördüklerinde hepsi fazlasıyla şaşırmıştı. Fakat jimin denen şu çocuk ne zaman beni görse pis pis sırıtıyordu. Haliyle de bir kız olarak rahatsız oluyordum.

"Hey! Neden oturmuyorsun?"

Bakışlarımı jimin'den çekerken yanımda ki Ji Woo'ya çevirdim. Onunla bugün yeni tanışmıştım. Oldukça şirin ve tatlı bir kızdı. Onun hakkında doğru düzgün bir analiz yapamasam da iyi birine benziyordu. Umarım arkadaşlığımız devam ederdi çünkü bu sınıfta ondan başka bir kızla muhattap olacağımı sanmıyordum. Bu okuldaki tipler çok garipti. Özellikle de bizim sınıftakiler.

Ji Woo'ya bakarak gülümsedim. "Sadece dalmışım." Derken çantamı kenara kaydırarak yanına oturdum.

Aramızda garip bir sessizlik oluşurken ellerimle oynamaya başladım. 3.dersteydik ve tenefüs aralarında Baya bir sohbet etmiştik. Konuştuğumuz konular oldukça klasikti. Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk işte.

"Neden bu tarafa bakıyor ki o buraya bakarken rahat edemiyorum."  söylediği şeye bir anlam veremezken anlamadığımı belirten sesler çıkarttım.

Ellerini dudaklarının üzerine koyarak konuştu "Taehyung buraya bakıyor." eliyle ağzını kapattığı için sesi boğuk çıkmıştı.
Afallamış bir şekilde Sıramda geriye yaslanırken Taehyung'a doğru kaçamak bir bakış attım.

Gözlerimiz buluştuğunda kahverengi gözlerini ısrarla üzerimde gezdirdi. Yerimde rahatsızca kıpırdanırken bakışlarımı ondan çektim. Bu fazla rahatsız ediciydi.

"Sana bakıyor gibi. Neden öyle bakıyor ki? Bu çocuk beni korkutuyor." Ji Woo kısık sesiyle konuştuğunda başımı salladım. Korkunç olduğu kesindi. Özellikle dün onunla yaşadıklarımdan sonra bana oldukça korkunç geliyordu. üstelik bu sadece dışarıdan bizim gördüğümüz kısmıydı. Kim bilir ne işlerin içindeydi.

"Boşver sen onu. Sadece kendince eğleniyor hepsi bu." Onu geçiştirmeye çalışıyordum. Fazla üzerinde durmasını istemiyordum. Onu doğru düzgün tanımıyordum ve bu okula gelme amacımı ona anlatamazdım. En azından bir süre. Onu gerçekten tanıyana kadar...

Ji Woo başını sallarken önüne dönerek başını sıraya koydu. ona kısa bir bakış attıktan sonra bende bakışlarımı sınıfta gezdirdim.

Okulu doğru düzgün inceleyememiştim. Buraya geldiğimden beri aklımda ki tek şey taehyung'a nasıl yakın davranacağımdı. Birde akşam üvey babama ne hesap vereceğimdi. Eminim eve gittiğimde bana ne yaptığımı soracaktı.

Bu yıl derslerim oldukça düşecek gibiydi. Okula bir şeyler öğrenmek için değil üvey babamın bana verdiği saçma görev için geliyordum ki seneye sınava girecektim.

Sınıfı incelerken gözlerim ikinci sırada oturan kızlara takıldı. 4 kişilik bir grup gibilerdi ve sohbet edip gülüşüyorlardı. Onlara bakınca yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttum. içlerinden birinin kırmızı ruju resmen ben buradayım diye bağırıyordu.

Bu okul fazla rahattı. Öğrenciler istedikleri gibi davranabiliyorlardı ve neredeyse her şey serbestti. Kıyafetler bile. Forma yoktu Bu yüzden çoğu kız oldukça açık giyinmişti. Onlara bakınca ben utanıyordum resmen. Bende etek giyiyordum evet ama kesinlikle bu kadar kısa giymezdim.

𝑫𝒂𝒓𝒌 | 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin