6.bölüm

7.8K 510 224
                                    

Keyifli okumalar

                   

Önündeki kahve fincanından bir yudum alırken garip bakışlarını üzerime dikti. Ben ise karşısında stresten iki büklüm olmuş oturuyordum.

"Okul nasıl gidiyor? Yada dur daha doğrusu taehyung'la aran nasıl?"

Üvey babamın Sorusuyla yutkundum. 1 hafta olmuştu şimdi ise ne yaptığımı öğrenmek için beni sorguya çekiyordu.

Ama onu memnun edecek bir cevabım yoktu. Taehyung'un bana 'benden uzak dur' demesinden sonra onunla konuşmamıştım.

Gözlerimi ondan kaçırırken başımı yere eğdim.
"Benimle arkadaşlık kurmak istemiyor."

Elindeki fincanı bilerek sertçe masaya koyduğunda çıkan sesten dolayı irkilmiştim.

Alayla gülerek sandalyede geriye yaslandı. "Demek senin gibi bir kız bile o veledi etkileyemiyor." Diyerek başını salladı.

Ben sessiz kalırken sandalyesinden kalkarak odada ki pencereye doğru ilerledi.

"Daha 1 hafta oldu. Şimdiden onunla arkadaşlık kurmam imkansız."

Pencereden dışarıya bakmaya son vererek bana döndü. "Bunu biliyorum. Ama biraz daha hızlanman gerek." Dediğinde kaşlarımı çattım. Yine aklında ne gibi planları vardı acaba.

Tekrar yerine otururken ellerini önünde birleştirdi. "Taehyung genelde babasının işlettiği barda takılıyor. Bugün akşam oraya gideceksin."

Gözlerimi bir kaç kes kırpışrırarak ciddi mi değil mi diye onu inceledim.

Bar ve ben... Nedense bu iki kelimeyi yan yana koymak bile garipti. ama israr etmemin bir işe yaramayacağını da biliyordum.

Ah! Cidden kendimi kesip atasım vardı...

Sessiz kaldığımı görünce sırıttı. "Çabuk öğreniyorsun So Min. Git ve hazırlan seni ben götüreceğim."

Yüzümü buruşrurarak bir süre öylece ona baktım. Bu adama bir anlam veremiyordum. Kendi iğrenç işlerine beni neden bulaştırıyordu. Sanki ben taehyung ile yakın olabilecektim.
Daha fazla onun suratına bakmak istemediğim için hızla koltuktan kalkarak odadan çıktım.

Kendi odama doğru ilerlerken bu akşam ne yapacağımı düşünüyordum. hayatımda ilk defa bara gidecektim Ve içimden bir ses iyi bir gece olmayacak giyordu.

Odama girdiğim sırada acele davranarak dolabımın kapağını açtım. Bir süre öylece bom boş dolapla bakışmıştım. Bara giderken ne giyilirdi ki?

Daha az dikkat çekecek bir şeyler istediğim için dizlerimin üzerinde siyah bir etek,t-shirt ve deri çeket giyinmeye karar verdim. Dikkat çekmeye gerek yoktu bence...

Çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra işimin bittiğine karar vererek odadan çıktım.

Salona doğru ilerleyerek odayı kontrol ettim. Üvey babam koltukta oturmuş beni bekliyordu.

Geldiğimi fark etmesi için hafif öksürdüğümde bakışları beni buldu. Gözleri Ağır bir şekilde vücudumda gezinirken ne giyindiğimi inceliyor gibiydi.

Yerimde rahatsızca kıpırdanırken elimde tuttuğum çantamı sıktım. Bu işkenceden kurtulmak istiyorum.

"Gidelim artık."

Başımla onu onayladığım sırada yanımdan geçerek kapıya doğru yürüdü. Bende peşinden onu takip ediyordum.

"Hey! Siz ikiniz. Nereye böyle." Arkadan annemin sesini duyduğumda üvey babamla aynı anda anneme dönmüştük.

𝑫𝒂𝒓𝒌 | 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin