keyifli okumalar
❤Hala masanın önünde dururken bana bıkkınlıkla bakan iki çift göze baktım. Burada olduğuma sevinmemişti. Sevinmesini beklemiyordum zaten.
Elindeki içki bardağından bir yudum aldıktan sonra hiç beklemediğim bir hareketi yaptı. Ayağı kalktı....
"Ben birazdan gelirim." Yoongi'ye bakıp konuşmuştu. Ardından delice bakışlarını üzerimden çekmeden kolumdan tuttu.
Tepki vermemiştim ama kolumu gereğinden fazla sıkıyordu ve bu da canımı yakıyordu. Yine de bir şey demedim.
Buraya gelirken aralarından geçtiğim insanları tekrar zar zor atlattığımızda beni barın karanlık ve sessiz bir köşesine getirmişti.
Burası oldukça sessizdi sadece kendimin ve onun birbirine karışmış nefes seslerini duyuyordum.
"Burada ne arıyorsun. Seninle açık konuştuğumu düşünüyordum."
Sakin konuşuyordu ama bakışları tam tersini söylüyordu. Sinirliydi...
neden bu kadar sinirlendiğine bir anlam veremiyordum. Buradaydım evet...bunda ne vardı yani. Benimle uğraşmak onu bu kadar mı sıkıyordu.
"Sadece Seni görmek istedim."
Söylediğim şeye tepkisi alayla gülmek olmuştu. Kendimi düşmüş hissediyordum. Bana karşı olan bu alaylı tavırları gururumu kırıyordu.
"Neden beni görmek istedin...seninle bir alakamız olduğunu sanmıyorum." Derken tekrardan ciddileşmişti.
Onunla alakamız vardı. Sadece o bunu bilmiyordu. Üvey babamın intikam sigortasıydım Ama onun hiçbir şeyden haberi yoktu ve öğrense...sanırım beni şuracıkta boğup öldürürdü.
"Evet...alakamız yok taehyung, ama olabilir."
Bu kes sessiz kalmayı tercih etmişti. Arada böyle yapıyordu geçen gün ödev için evine gittiğimde de böyle yapmıştı. Bir anda durup sessizleşiyordu ve sanki bir şeyler düşünüyor gibiydi.
Gözlerimin içine bakarken bana doğru bir kaç adım attı.
istemsizce geriye doğru gitmiştim. Nedense vücudum titriyordu. Bana fazla yakındı.
"Amacın ne?..."
Şaşkınlıkla ona bakarken gözlerimi kırpıştırdım.
"Anlamadım."
Omuzlarımdan tutarak beni sertçe arkamdaki duvara ittiğinde acıyla yüzümü buruşturdum. Çok hızlı itmişti sırtım yanıyordu.
"okula yeni geldin. Benimle doğru düzgün tanışmıyorsun bile. Neden benimle yakın olmaya çalışıyorsun?" Derken kaşlarını çatmıştı. Bağırmıyordu ama insanın içini titreten bir ses tonu vardı.
Ondan korkuyordum...
Sertçe tutkundum. Gözlerimi ondan bir süreliğine kaçırarak göz temasımıza ara verdim.
"bir amacım yok..." diyerek yalan söyledim.
Sağ kolunu başımın yanından duvara yaslanarak aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi. Böyle yapınca istemsizce yüzümü ona çevirmiştim.
Dudaklarını yalayarak güldü.
"Yalan söyleyen kızlardan hiç hoşlanmam." Derken yüzünü bana biraz daha yaklaştırdı.Fasla yakındık nefes bile alamıyordum. Ama o bunu dert ediyor gibi değildi çünkü gayet rahat nefes alıyordu ve nefesi yüzüme doğru çarpıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑫𝒂𝒓𝒌 | 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈✔
FanfictionEğer çok azıcık bir cesaretim olsaydı ve senin arkanda dursaydım. Şimdi her şey farklı olur muydu? Kitabın yayımlanma yılı= 2016