Iubire ă?

51 3 0
                                    

-Ce mai polițişti.
-Heii, şi tu eşti unul din ei.
-Da, dar din câte îmi amintesc, nu a evadat nimeni cât am fost eu pe tură.
Jack se pregătea să spună ceva. Am pus o frână bruscă.
-Uite-l, după el.
Cobor din maşină, Jason începe să fugă, scot pistolul şi trag un foc de avertizare, dar continua să fugă. Am fugit după el, a ajuns la o înfundătură. Aveam pistolul îndreptat spre el.
-Hai iubire, doar nu mă vei împuşca.
Am zâmbit.
-Iubire ă?
-Sau ai uitat ce sa întâmplat între noi, înainte să mă arestezi.
-Nu ştiam că tu eşti defapt cel pe care îl căutam.
-Nici eu nu ştiam că eşti polițistă.
-Amândoi am fost surprinşi.
Daaa, ok am facut sex cu el, dar înainte ca Alice să îmi trimită o poză şi să spună că, el e tipul pe care îl căutăm.
-Aşa că, hai să uităm ce sa întâmplat, şi să o face-m iar.
Am tras un glonț, am avut grijă să îl nimeresc în picior. M-am apropiat de el.
-Cățea!!!
A vrut să îmi dea un pumn. M-am ferit şi i-am dat un picior în zona sensibilă. S-a pus jos, i-am pus cătuşele.
-Orice spui, va fi folosit împotriva
-O să regreți.
M-am apropiat de urechea lui şi i-am şoptit încet.
-Iubire, nu regret, a fost o partidă de sex bună, pentru un infractor.
L-am ridicat şi ne îndreptam spre maşină , în fața noastră apare Jack.
-Cum l-ai prins?
-L-am împuşcat.
-Sper că ai avut un motiv bun.
-Este evadat, normal că e un motiv bun.
L-am pus în maşină şi am mers la secție.
-Data viitoare, sper să nu mai evadeze.
-Voi avea grijă.
Am mers în biroul meu, Alice intră cu nişte dosare.
-Hei.
-Hei.
Ochii mei deabea mai rezistau. Aveau nevoie de odihnă.
-Ce sunt alea?
-Jack ma pus să ți le aduc.
-Pe bune? Şi eu care mă gândeam că pot merge mai repede acasă, dar s-ar putea să ajung mai târziu ca de obicei.
- Dacă ai nevoie de ajutor sunt aici.
-E ok, voi încerca să le termin repede.
-Amira.
M-am uitat la ea.
-Chiar ai nevoie de somn.
-Da. Cu un şef ca Jack sigur voi avea parte de somn.
Alice pleacă. Sa schimbat tura. Am terminat actele la ora 00:45. Toată săptămâna am tras tare, ca totul să fie bine, chiar şi duminică am plecat la ora 01:21 de la secție. Merg la maşină şi pornesc spre casă. Odată ajunsă, mă trântesc pe pat şi fără să îmi dau seama, adorm. Ma trezit alarma de la telefon.
-La naiba.
Ma uit la ceas şi era 06:45. Îmi pun perna în cap.
-Mai stau 5 minute apoi merg să fac un duş.
La ora 07:30, ies din casă spre cafenea, Adrian mă priveşte zâmbind.
-Ooo ce față ai.
-Mai taci Adrian.
Pregătea o cafea mare, mi-a întins-o.
-Poftim.
-Mersi.
Mă pregăteam să scot bani.
-E din partea casei.
-Din partea casei, sau din partea ta?
-Nu e mare diferență.
Tatăl lui, conducea cafeneaua.
-Mersi atunci.
M-am uitat la ceas era 07:50.
-Ar trebui să plec, dacă nu vreau un discurs de 2 ore, despre "De ce nu e bine să întârzi".
Adrian a zâmbit.
-Spor.
-Mersi.
Mi-am luat cafeaua şi am plecat spre muncă, odată ajunsă, Jack vine lângă mine.
-Amira, vreau să vorbesc ceva serios cu tine.
-Şi eu trebuie să vorbesc cu tine.
-Vino în biroul meu.
Am mers în biroul lui. Jack se uită la mine serios.
-Amira, trebuie să te transfer.
-Ce?!
-Stai calmă, nu te muți din oraş. Cei de la criminalistică au nevoie de un ajutor. Te-am propus pe tine. Salarul va fi mai mare. Zile libere mai multe.
-Nu poți să mă transferi Jack. Am tras atât de mult pentru secția asta.
-Ştiu, tocmai de asta te-am propus pe tine, e prea greu Amira. Te consumi foarte mult.
-Da pentru că îmi pasă de secția asta, şi de tot ce se întâmpla aici.
-Amira, mereu vei rămâne una dintre noi. Dar postul ăsta, va prinde bine în CV-ul tău.
-Lasă-mă să mă gândesc.
-Ok.
Am plecat. Într-adevăr era greu. Dar o făceam din pasiune. M-am întors înapoi la muncă la ora 21:23 am plecat spre casă. Am făcut un duş lung şi m-am pus în pat. Şi eu care mă gândeam să îi cer câteva zile libere.
-Cum să mă transfere? De ce tocmai pe mine? Şi ce dacă e greu, eu nu mă plâng. De fapt bine mă plâng, dar tot nu e corect.
Deodată îmi dau seama că vorbeam singură.
-Off Amira, înebuneşti...

La medie Alice.☆ 

Drogul meu ilegal !!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum