Ce căutați voi aici?

16 2 0
                                    

Nu pot şti de ce se droghează, şi  nu vreau să cred că e din vina mea. Ştiam doar că nu îl puteam lăsa să mai facă asta. Faptul că nu i-am spus lui John despre ce sa întâmplat. A fost o minciună, am încălcat regulile pentru ca el să nu suporte consecințele.
  -Mulțumesc că nu i-ai spui lui John
  -Ştiu că ai un motiv bun pentru care ai făcut-o, de asta nu i-am spus.
  -Tu ai fost motivul.
  -Ce?
  -Nu ştiam ce să fac să îți arăt că te iubesc.
  -Crezi că dacă vi beat mangă şi drograt, îți voi sări în brațe?
  -Poate.
  -Pe bune?
  -Glumesc, eram nervos. Eu chiar te iubesc Amira, dar tu nici nu mă laşi să mă apropi de tine să îți arăt.
  -Da Adam, pentru că e postul meu la mijloc.
Sa uitat la mine.
  -Şi ce treabă are?
  -Nu îl pot minți pe John de fiecare dată când te apucă pe tine nervi şi te vei droga ok? Nu vreau să încalc regulile pentru tine.
  -Deja ai făcut-o.
  -Exact, şi nu vreau să o fac iar.
  -Vreau doar să îmi acorzi o şansă, să îți arăt că te iubesc.
   -Nu ştiu Adam.
   -Te rog Amira.
  - Bine.
  - Diseară ieşim în oraş.
  -Ok.
Restul zilei l-am petrecut dormind. Seara la ora 20:45 Adam a venit în cameră.
 - Pregăteşte-te la ora 21:30 plecăm
Adam a  zâmbit şi a plecat, am făcut un duş, apoi mi-am luat o rochie neagră, părul mi lam prins coc. M-am machiat un pic şi la 21:25 eram deja în maşina lui Adam.
  -Şi unde mergem?
  -La un restaurant.
Dupa 15 minute am ajuns. Am mers şi ne-am aşezat la o masă. Am mâncat, apoi am mai vorbit. Am aflat că părinți lui sunt în Africa că e singur la părinți şi ca John e unchiul lui. Ceea ce nu îmi venea să cred. La ora 23:05 ne ridicăm gata de plecare, când auzim un foc de armă. Toată lumea a intrat în panică, fugind spre ieşire. Eu şi Adam am fugit spre locul, de unde s-a auzit. Acolo era un barbat căzut jos şi unul care fugea. Mi-am dat tocurile jos şi am scos pistolul din geantă.
-Adam sună la salvare.
Încep să fug dupa tipul care la împuşcat  dupa 10 minute îl ajung. Trag un foc de avertizare şi el se opreşte.
 -Întoarcete cu mânile sus.
Se întoarce cu mânile ridicate. Era un băiat cam pe la 18 ani avea pistolul în una din mâini.
  -Pune pistolul jos, şi împinge-l spre mine.
A făcut fix cum i-am spus. Mă îndrept spre el. Când am ajuns lângă el a încercat să îmi dea un pumn. Mă feresc şi pumnul meu ajunge în stomacul lui. Apoi cotul în spatele lui.
Cade în genunchi. Apare şi Adam cu o pereche de cătuşe. Îl ducem înapoi la locul faptei, unde era deja un echipaj de poliție şi John.
  -Ce căutați voi aici?
Adam mă priveşte, apoi  se uita la John.
  -Ce cauți tu aici?
  -Am venit să ajut la un caz.
  -Noi tocmai plecam.
  -Ok, dar ce cautați aici amândoi?
  -Am venit să mâncăm, Amira e prea leneşă să gătească.
   -Mă scuzi? Vorbeşte ăla care doarme pâna la 13.
    -Mulțumim din nou, agent Edison.
    -Şi eu?
    -Şi ție, detectiv Smith.
    -Ohhh deci eşti detectiv, acum se explică multe.
 Cum ar fi faptul pentru care  îndrăzneşte să se drogheze.
  -Adam hai să mergem, mie somn.
  -Femeia comandă.
John a schiţat un zâmbet.
  -Adam şti regulile, da?
 -Mai bine decât crezi tu.
Mă ia cu un braț de după umeri.
 -Să mergem iubit-o.
Mă uit ciudat la el, îi zâmbeşte lui John care era serios, şi plecăm.
  -Despre ce reguli vorbea John?
  -Doar el  le respectă.
  -Ok, dar despre ce e vorba?
  -Nu aveam voi  să te sărut sau să te îmbrățisez. Nu avem voi să avem o relație.
Se uită la mine şi zâmbeşte.
  -Dar, doar el respectă regulile astea.
  -Adică... Am încăclat iar regulile.
"Wow primele zile de muncă într-un loc nou, şi deja încalci mai multe reguli,ca în 2 ani!! Bravo Amira!! " conştiința mea îşi făcea treaba, chiar foarte bine uneori.
  -Ok de acum nu mă mai atingi, şi dacă te mai droghezi, va trebui să îl sun pe John, nu voi mai încălca reguli pentru tine Adam.
 A zâmbit cu colțul guri, dar nu a zis nimic. Am ajuns acasă.
  -Hei vrei să ne uităm la un film?
  -La ce film?
  -Trei metri deasupra cerului.
  -Nu îl ştiu.
  -E superb, e cu motociclete.
  -Ok.
A dat drumu la film. Ne-am aşezat pe canapea, el se uita la mine...

Drogul meu ilegal !!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum