După 10 minute bate la uşă.
-Intră.
Fără să zică nimic, a mers la dulap şi-a luat o cămaşa albă, o pereche de pantaloni negri, şi pantofi. Nu i-am zis nici eu nimic. A plecat. După 30 de minute văd că pleacă cu maşina.
-Idiotul, ma lasat singură.
M-am pus sa citesc cărțile mele favorite Vampiri din Morganville. La ora 19:52 bate cineva la uşă. Când deschid era Alexa.
-Hei.
-Bună Amira.
-Intră.
-Sper că nu te deranjez.
-Stai calmă, nu e nici un deranj.
Am mers amândouă pe canapea.
-Eşti singură?
-Da, idiotul de Adam ma lăsat singură.
Mă ridic.
-Vrei să te servesc cu ceva?
-Nu, stai liniştită.
-Atunci hai să ne uitam la un film, sau te grăbeşti?
-Nu mă grăbesc.
Aduc ceva de mâncare şi pornim filmul
S-a terminat la 21:55.
-A fost frumos.
Deodată intră Adam, şi odată cu el o duhoare de alcool, amestecată cu fum de țigară.
-Eu ar trebui să plec.
Mă uit la Alexa.
-Ne vedem mâine Alexa, noapte bună.
-Noapte bună.
Alexa se opreşte în dreptul lui Adam.
-Noapte bună.
Apoi pleacă închid uşa în urma ei. Merg înapoi pe canapea. Adam deabea se mişca.
Mă uit afară, avea maşina parcată. Nu îmi venea să cred, că a condus în starea asta.
A venit şi sa trântit pe canapea, şi-a pus capul pe picioarele mele.
-Amira te măriți cu mine?
-Eşti beat.
-Mărităte cu mine.
-Ridică-te.
Se ridică în picioare debea se ținea, l-am dus în cameră şi l-am pus pe pat. M-am chinuit să îi dau geaca jos. Când o aşez se aude ceva. Mă uit în buzunar şi avea..
-O Doamne...
Avea un cuțit, şi niste joint-uri.
-Se droghează...
Am pus tot înapoi cum era, I-am dat pantofi jos şi am mers în bucătărie. M-am aşezat la masă. Am luat telefonul. Nu ştiam dacă să îl sun pe John sau nu. O parte din mine spune-a "Sună-l, eşti polițistă, nu poți renunța la asta, pentru un idiot". Dar o altă parte spune-a "Nu fi idioată, poate nu e cea ce pare. Şi în plus îl placi".
Mi-am pus capul pe masă, fără să îmi dau seama adorm. Mă trezesc cu o durere de cap, când mă uit la ceas, era deja 03:21. Merg în cameră un bec din fața casei dădea o lumină slabă. Când mă uit mai bine, la geam era Adam, un fum gros era în cameră, mirosea foarte urât, se droga. Se uită la mine, trage un fum din țigară, şi se apropie.
-Cum de John nu a ajuns deja să mă aresteze?
Dă fumul direct în fața mea, am început să tuşesc, era un miros înțepător, care îmi întorcea stomacul pe dos. A zâmbit cu colțul guri şi sa îndepărtat.
-Îl aştept.
-Ce te face să crezi că va veni?
-Deoarece mereu vine, şi mereu mă trimite în alt oraş.
Încă era beat, dar se putea ține pe picioare măcar.
-De ce te droghezi?
-De plictiseală.
Mă uit la el, şi dau să plec.
-Stai!
Mă opresc, eram cu spatele spre el, îi simt respirația în ceafă, apoi mâna sub tricou pe burta mea. Ma sărutat pe gât.
-Adam.
Îşi ridică mâna până pe sânul meu.
-Adam opreşte-te.
Mă întoarce spre el şi mă sărută, nu ştiu cum a facut, dar mă trezesc că îl sărut şi ajungem pe pat. El fără cămaşă şi eu fără bluză, vocea din capul meu "Nu fi fraieră Amira, nu o face!!"
Îl împing şi fug la baie.
-Amira deschide!
-Nu, ce era să se întâmple era o greşeală.
-Eu te iubesc, asta nu e o greşeală.
-Ba da este.
-Te rog ieşi, şi hai să vorbim.
-Voi ieşi, dacă nu mă mai atingi.
-Bine.
Am ieşit, am mers şi mi-am luat bluza.
-De ce eşti aşa? Eu chiar te iubesc.
-Nu e bine ți-am spus, mâine nu îţi vei mai aminti nimic, şi nu am de gând să regret.
Adam nu a mai spus nimic. A mers şi sa pus pe pat întins, şi eu la fel. Eram cu spatele unul spre celălalt. Am adormit repede. Când m-am trezit, el nu mai era, am mers în bucătărie şi mi-am făcut o cafea. La ora 12:21 a intrat pe uşă. Nici eu nici el nu am zis nimic. Era atât de ciudat acest sentiment. Îl plăceam, deşi era enervant şi idiot. Sunt polițistă nu pot iubi un drogat. Ok, cu Jason a fost altceva, el nu se droga şi nici nu consuma alcool, sau cel puțin, nu l-am văzut eu. Nu pot şti ce e în sufletul lui. Nu ştiu de ce se droghează...
CITEȘTI
Drogul meu ilegal !!
RomanceE greu, e foarte greu... Să iubeşti pe cineva, cu care nu poți fi... Să vă separe atât de multe lucruri, dar tu să continui să visezi. Să încalci reguli pentru el... Nu mă gande-am că se va ajunge la asta. Dar acum, el pentru mine e "Drogul meu ile...