-Ți-am zis să nu mă atingi.
În acel moment îmi venea să îl omor cu mâna mea pe John, nu ştiam unde a plecat Adam, şi nici nu ştiam unde să îl caut. Şi mai e şi asistenta asta, care mă prinde de mână forțat. Mă uit fix în ochii ei şi ea în ochii mei.
-Dă-mi drumu, acum.
-Trebuie să vi cu noi.
Nervi mi-au luat-o înaintea creierului, şi mă trezesc că îi dau un pumn în față şi câteva lovituri în stomac. Doi agenți de poliție m-au luat de pe ea. John se uita la mine.
-Poate o seară în celulă te va linişti Edison!
-John!!!
-Băieți, până mâine la ora 10:00, nu pleacă din celulă.
John se îndepărta.
-Eşti mai idiot ca Adam. El măcar ştie ce e aia iubire.
Nu s-a oprit nici el, echipajul de poliție ma brusca.
-Dacă sunt încătuşată, crezi că mă poți brusca?
-Tocmai am făcut-o.
-Doar dă-mi cătuşele jos, şi te va lua pe tine ambulanța. Măcar nu va pleca goală.
Sa încruntat la mine.
-În maşină Xena.
Ma băgat în maşină, şi m-au dus la secție, unde a venit un doctor şi ma consultat, nu l-aş fi lăsat, dar chiar mă durea.
-Eşte în regulă, nu ți sa atins plămânul.
-Bine.
Mi-a pus un bandaj. Apoi doctorul a plecat. Era foarte ciudat să fiu eu după grati, acum ştiu cum sau simțit cei pe care i-am arestat. A fost fix cum mi-a zis John pâna la ora 10:00 nu am ieşit de acolo. Am luat un taxi şi am mers în apartament. Lucrurile lui Adam nu mai erau. Aveam lacrimi în ochii. Nu îmi venea să cred, că el chiar a plecat. Am făcut un duş, după ce m-am îmbrăcat am mers la oglindă, am atins bandajul apăsând-ul un pic, încă mă durea. Aveam lacrimi in ochii. Mă aşez pe pat şi adorm, bate cineva la uşă. Când deschid era John.
-Cum te simți?
-Ce vrei?
-Să văd cum te simți.
-Aha, deodată îți pasă, când m-ai lăsat în celulă aseară, nu îți păsa.
-Vreau să îți vină mintea la cap, Amira.
-Mintea mea e exact unde trebuie sa fie. La Adam.
-Nu este genul tău.
-De unde şti tu, că nu este genul meu.
-Pentru că e Adam, îşi bate joc de fete, apoi pleacă.
-Pe mine chiar mă iubeşte.
-Amira, dacă ai şti câte fete mi-au spus asta.
-Nu te cred.
-Regulile sunt reguli
-Şi care e regula?
- Fără relați între colegi.
-Ok, atunci demisionez.
-Nu poți face asta, pentru un băiat?
-Tu vezi doar un băiat, eu văd un viitor alături de el. Aşa că în 15 minute plec.
-Eşti prostuță dacă tu crezi că te voi lăsa să îți dai demisia pentru un idiot ca Adam.
-Adam nu e idiot, tu eşti idiotul.
-Vom vedea noi la sfârşit!
-Dute dracu' John.
Îi trântesc uşa în nas. Am găsit un tricou de-a lui Adam şi îl bag în bagaj. După 15 minute ies în fața blocului. John era acolo.
-Nu poți pleca Amira.
-Ba uite că pot.
Opresc un taxi, şi pun bagajele acolo.
-Amira vei regreta.
-Nu voi regreta nimic din ce fac, ca să fiu cu Adam.
Urc în taxi.
-La gară.
Taxiul porneşte şi plec. I-au primul tren spre casă. Ajung în 6 ore obosită, o sun pe Alice să vină după mine.
-Şi cum a fost vacanța?
-Un dezastru.
-Pai de ce?
-Adam a plecat ieri seară şi nu ştiu nimic de el.
-Ai încercat să îl suni?
-Uite.
Apelez numărul lui.
-"Bună sunt Adam Smith, nu pot vorbi acum, dacă eşti o bunăciune, sună mai târziu, dacă eşti rudă, nu mai suna deloc"
-Wow ce clar a fost.
-Da.
-Pai sună mai târziu.
Alice zâmbeşte.
-Sun de aseară.
-Deci te consideri bunăciune.
-Mă întorc la secție Alice.
-Asta e super, dar ce sa întâmplat?
-Nu îți pot spune, vreau doar să nu mai vorbim despre asta.
-Ok, alegerea ta.
-Poți opri vreau o cafea?
-Sigur.
Mă întâmpină "Keep calm and love coffee ♡♡♡" mia fost dor de locul ăsta. Văd că au schimbat barmanul, era un tip şaten, cu ochii de un verde închis.
-Bună.
-Bună, cu ce vă servesc?
-Două cafele mari.
-Imediat. Alice, cine e prietena ta?
-Aaa da scuze, Matei, ea e Amira. E colega mea.
Dau mâna cu el.
-Încântat Amira.
Îmi zâmbeşte larg.
-Şi eu la fel.
După 5 minute, ne dă cafelele.
-Poate ne mai vedem Amira.
CITEȘTI
Drogul meu ilegal !!
RomanceE greu, e foarte greu... Să iubeşti pe cineva, cu care nu poți fi... Să vă separe atât de multe lucruri, dar tu să continui să visezi. Să încalci reguli pentru el... Nu mă gande-am că se va ajunge la asta. Dar acum, el pentru mine e "Drogul meu ile...