Rozdział 5

48 6 1
                                    

@liviamcleen:
Dylan błagam odpisz mi! To jest moje cholerne marzenie!
Ps.A więc zaczynam ☺
@dylanobrien:
Odpisuję ☺
@liviamcleen:
O boże! O boże! O boże! Sam Dylan O'brien mi odpisał! Umieram!!!
@dylanobrien:
Spokojnie, jestem zwykłym człowiekiem ☺
@liviamcleen:
Ty jesteś perfekcją!
@dylanobrien: Miło mi to słyszeć, niestety to nie pierwszy raz ☺ opowiedz mi o sobie.
@liviamcleen:
Wolę nie...
@dylanobrien:
Dlaczego?
@liviamcleen:
Po prostu moje życie wcale nie jest ciekawe, nie lubię o sobie mówić, tak na prawdę nikt nie zna mojej prawdziwej ja.
@dylanobrien: Zrób to dla mnie i opowiedz o sobie, jestem pewien, że nie jest aż tak źle.
@liviamcleen:
No dobrze a więc wszyscy w szkole uważają mnie za sukę, zachowuje się tak w sumie od 5 lat, miałam wszystkiego dość, ciągle byłam sama, moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, kiedy miałam 3 latka, zamieszkałam z ciocią, która ciągle gdzieś wyjeżdża, prawie zawsze jestem sama, kiedy byłam mała to jeszcze babcia się mną zajmowała, ale tera... Jej również nie ma, zostałam sama, próbuję ukrywać ból poprzez takie zachowanie.
@dylanobrien:
Nie jesteś sama, już nie.
@liviamcleen:
Jak to?
@dylanobrien:
Chcę poznać cie bliżej, masz w sobie coś takiego co uzależnia ☺jak wtedy na imprezie, straciłem zupełnie głowę na twoim punkcie.
@liviamcleen:
Przecież mieliśmy...
@dylanobrien:
Pieprze to, tęsknię za tobą.
@liviamcleen:
Nie znamy się przecież.
@dylanobrien:
Chcę to zmienić. Dzisiaj o 19 przyjadę po ciebie, dobrze?
@liviamcleen:
Ja...sama nie wiem, czy warto, jestem beznadziejna, wredna i nie potrafię okazywać uczuć.
@dylanobrien:
Jeśli pozwolisz to nauczę cię być inną, nauczę cie kochać, mnie.
@liviamcleen:
Kocham cie od zawsze.
@dylanobrien:
Do zobaczenia o 19, muszę się zbierać na nagrania ☺
@liviamcleen:
Miłego dnia ☺
@dylanobrien:
Wzajemnie księżniczko ☺

Let's start from the beginning // Dylan O'brienOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz