Her saniye 19.bölüm

19 11 1
                                    


HAZIRMIYIZZZZ......

geçmiş

AHMET VE LEYLA

Soguk rüzgar genç kadın ' ın iliklerine kadar ulaşmıştı yagmur damlacıkları genç kadının . alnına düşüyor ardından kirpiklerinden usulca akıyordu . Hızla ilerlesede iş görüşmesine yetişememekten çok korkuyordu bu şirket istanbulun en iyi şirketiydi kariyeri için aradıgı yerdi genç kadın artık koşmaya başlamıştı sırılsıklam olmuştu şimdiden .

Şirketten içeri girdiginde yüzüne sıcak hava dalgaları geldi kıpkırmızı olan burnuyla gerçekten de komik ve çirkin görünüyordu sabah babası ' nın özenle at kuyrugu yaptıgı saçlarından yeller esiyordu umursamayarak merivenleri hızla çıktı müdür 'ün odasının oldugu kata çıktı önünde ki yaşlı emeklisi 'nin günlerini sayan gülden hanımın yanına ulaştı .

" Meraba efendim ben iş görüşmesi için gelmiştim " dedi

" Leyla hanım degil mi hoşgeldiniz Ahmet bey içeride " dedi genç kız kafasını sallayıp ilerideki odanın kapısına ulaştı ismi okudu " AHMET KESER " kapıyı tıklattı gir sesi kulaklarına ulaşınca heyecanla içeri girdi gördügü adam onu şaşırtmıştı yaşlı birini bekliordu 24 lerinde en fazla bi genç çocuk beklemiyordu .

" Meraba efendim iş görüşmesi için gelmiştim " dedi

" tamam cv alabilir miyim ? " dedi genç kız deri çantasında hemen çıkarttı ve patronun masasının üstüne usulca koydu . Genç patron çaktırmadan da olsa cv incelerken gelen kadını inceliyordu cv ad kısmına baktı LEYLA kadına tekrar baktı kadın heyecanla etrafı inceliyordu giydigi siyah elbise onu o kadar zarif göstermiştiki yemyeşil gözleri hayranlıkla baktı ardından tekrar inceledi dolu doluydu cv

" Bu gün başlaya bilirsiniz muhasebeye ugryıp giriş işlemlerini başlattın hoşgeldiniz aramıza mühendis arkadaşlarımızın odaları koridorun sonu çıkabilirsiniz " dedi leyla hemen harakete geçip " iyi günler Ahmet bey " dedi ve çıktı babası ve annesi bu duruma bayılacaklardı .

Gösterilen masaya yerleşti ve herzaman hayelini kurdugu şeye kavuşmanın heycanını yaşadı deri çantasına koydu siyah beyaz anne babası ve onun oldugu çerçeveli resmi çıkarıp masaya koydu bunu yapmak isterdi her zaman çantasından okul döneminden kalma ugurlu tükenmez kalameni ' de çıkardı kulanmaya kıyamazdı ama burada bol bol kulanacaktı .

" Hoşgeldin nasılsın adın ne " dien kadına baktı

" İyiyim teşekürler adım leyla siz " dedi

" büşra " dedi

" tanıştıgıma memnun oldum digerleri nerede " dedi

" zaten toplam 3 kişiyiz bu odada şimdi 4 olduk yemekteler " dedi ve çizimine geri döndü

" Hemen sana yeni proje hakında bilgi variyorum kocaman bir otel yapıyoruz istanbulun merkezine ve süremiz az en çok begenilen proje üstünde çalışmalara başlıcaz hadi başla " dedi Leyla ilk iş heyecanıyla hemen kagıt kalem alıp birde derin nefes alıp işe başladı .O kadar severdiki işini hızla kafasında tasarlıyor hızla çiziyordu .

------------------

" alındım " tek kelimeyle anne ve babasının sevinç çıglıkları yankılanmıştı odada sarıldılar annesi 'nin hemen gözleri doldu tabi " annem aglama " dedi ve annesi 'nin pamuk kadar yumuşak olan ellerini öptü babasınında aynen

" Seninle gurur duyuyorum leylam " dien babasının şefkatli gözlerine baktı mutluydu huzurluydu aileside yanındaydı daha ne isterdiki .

--------------

Günler günleri kovalamış aylara kadar ulaşmıştı tam tamına 3 ay olmuştu sevincine diecek yoktu genç kızın aldıgı para gayet iyiydi gülümsedi ve tekrar işine odaklandı .

" Ahmet bey leyla hanımı çagrıyor " die bir ses duyunce hemen yaptıgı çizmi aldı patronu onu sıksık çagırıyordu ve sert mizacına ragmen ona karşı dahada ılşımla davranıyordu bu durum Leyla nın hiçmi hiç hoşuna gitmiyordu kapıyı tıklatıp odaya girdi yine patronu her zaman ki ihtişamıyla koltugunda oturuyordu giydigi bu aralar zenginlerin gözde takım elbisesi onaa cuk die oturmuştu .

" Beni çagırmışsınız " dedi

" Evet yaptıgınız çizimi inceleyelim yalnışlık olmasın " dedi genç kız kaıgıdı patronun önüne serdi Ahmet kadını görünce ne kadarda kadınlarla arası pek iyi olmasada ona karşı hep ılımandı kadınlara kaba davranırdı annesi hep evde kalıcak bu oglan derdi hatta .

" Arazimiz gayet geniş Ahmet bey düşünerek çizim yapıyorum yani şimdiki lüks otellerde biliyorsunuz ki Havuz yapmaya başladılar ve bence harika bişey sonuçta her zaman denize giremiyiz ben havuzun bizim otelimiz için avantaj olacagını düşünüyorum " dedi konuşmaları son hız devam ediyordu ikisi anlatıyor ikisi karar veriyordu kapı açıldı ve içeri Ahmet keserin abisi girdi

" Ben çıkıyorum bu sorun varmı " dedi ahmet abisi

" yok abi sen çık bende şu işe biraz daha bakıp çıkıcam yengeme selam söyle" dedi gülerek

" Söylerim annesinden zor izin alıyor zaten hadi ben bekletmeyim onu " dedi abisi de çıktı.

KESER AŞİRETİ UMUYORUM Kİ BEGENMİŞSİNİZDİR BEN BEGENDİM BİR KAÇ KONUDA TAKILIYORUM SONRA DEVAM EDİYORUM MANTIK HATASI YOKTUR DİE UMUYORUM VARSA SİZDEN RİCAM HEMEN BİR YORUM ATIN . BAKALIM LEYLA VE AHMET İLİŞKİSİ NASIL İLERLEYECEK FİKİRLERİNİZ HEYECAN VE MERAKLA BEKLİYORUM .

HER SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin