HER SANİYE 24.BÖLÜM

20 5 6
                                    


UZUN BİR ARADAN SONRA :) DERİ BİR NEFES ALIN ŞİMDİDENNN

Uzun zamandır görmedigim annem karşımdaydı ....

özlemiştim hayal dahi olsa . " kızım " dedi yine kalbime bir hançer saplandı . işte hayaliyle ölüp bittigim kadın annem karşımdaydı.

" anne " dedim " seni özledim . " dedi içte yine o cümle özlediysen gel be anne . GELEMEZ dien iç sesim yine haklıydı . " anne " dedim yine hüzünlü bir sesle . " yeni hayatında mutluluklar " dedi ve arkasını döndü " annnneeeeeeee " die bagırdım.

" Hasret , Hasret uyan " dien hazalın sesiyle gerçek hayata döndüm . Hemen hazala sarıldım sıkıca .

" iyi misin kanka . " dedi dahada sıkı sarıldım kötüyüm diemedim.

" annem " dedim sadece oda bana sıkıca sarıldı .

" tamam geçti . " dedi yatıştırıcı sesiyle .Geçmedi Hazal geçmedi işte ben yine mutsuzum hiç bir şey deişmiyor hayatımda .

" Geçmiyor " dedim

" Sakin ol gel hadi dışarı " dedi ve beni 5 kız sıkışarak yattıgımız yataktan kaldırdı inşallah yerde yatanları ezmem die düşünerek kapıdan çıktık ve alt katta indik ışıgı açıp bi koltuga oturduk .

" Rüyanda ne gördün güzelim " dedi bir abla , bir kardeş , bir arkadaş sefkatiyle.

" Annemi " dedim ve devam ettim " seni özledim dedi bana ama yine arkasını döndü Hazal bıraktı yine bu uçsuz bucaksız karanlık kuyularda ... " dedim bana sarıldı ve aglamaya başladı ne oldugunu anlamamıştım niye aglıyordu .

" N- nie aglıyorsun " dedim daha da şiddetle aglamaya başdadı .

" k-k-kanka ben seni asla bırakmıycam " dedi daha da sıkı sarıldı .

" Aglama ben alıştım annesizige onun elinden bir bardak süt içememeye " dedim ve gözümden bir damla yaş düştü...

" Başkan " die sesi duydugum an kafamı kaldırdım ve sesin sahibine döndüm Barın...

" sen bir git biz azıcık konuşalım " dedi Hazal bana sarıldıgı için kafasını çevirip Barına baktı .

" Hadi Başkan " dedi Barın

" Biz gidelim " dedim ve ayaga kalktım barın 2 adımda yanıma ulaşıp beni oturttu .

" hadi !! " dedi Hazal yanagımdan öptü ve " hadi konuşup gel hemen " dedi ve ilerledi Hazalın yerini Barın doldurdu .

" şu siçmık duygu hasret özlem duygusu için aglama " dedi

" sıçmık mı " dedim inanmazca .

" Benim annem varda ne oluyor hasret ha hiç bir haltta yaramıyor " dedi sinirle anlamayan gözlerle baktım .

" Babam 8 yıl önce trafik kazasında öldü annem olacak kadın ise zengin bir koca buldu ." dedi sinirle duydugum şeyle gözlerimi pörtlettim .

" Benim annem öyl- " dememe izin vermeden devam etti . " yapmaz dı belki daha kötüsünü yapardı nereden tanıyorsun onu belki seni hiç sevmeyecekti , sana o istedigin bir bardak sütü bile vermeyecekti bunları yaşamak da mı iyi sanıyorsun sen boşversene " dedi huzursuzca kıpırdandım . Annem benim için mükemmel di her zaman benbeyaz bir çarşaftı hadi ama öyle degil mi ki öyle hem babalar yalan söylemez . Babam bana onu bir peri bir melek kadar iyi anlatmıştı .

" Bana bak yeşil . "dedi ve kafamı kaldırdı gözlerine baktım ...

" burda anneni kötülemiyorum asla . ama kimse mükemmel degil üstelik ölen biri için bu kadar üzülme bana kalırsa istese seni bırakmazdı . " dedi hemen bagırdım .

HER SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin