Her saniye 13.bölüm

24 15 2
                                    


" Leyla sen şu tarafa " dedi savaş grupta yabancıydık kutayla herkez neyapacagını iyi biliyordu . Savaşın dedigi yöne gittim bir depoydu 2 tane kapısı vardı deponun her tarafında adamlar vardı .yanımda sudede vardı daha sakin görünüyordu benimle konuşmamak ta kararlıydı.Bende umursamadım ve savaşta gelicek işareti bekledim hepimiz bir yerdeydik dikkat dagıtmak böyle daha kolay olucaktı elimdeki silahıı daha sert tuttum sude bakışlarıyla bir kaplanı anımsatıyordu elindeki silah gözlerini kısışı . Ben Herzaman ki bendim .

savaşın el haraketi vermesiyle çıktık depoya önce bizim girmemiz gerekiyordu sudeyle onlarla konuşarak onların kafasını dagıtacaktık arkadan da savaşlar giricekti kutay bu plana çok karşıydı ona sorun çıkmayıcagına dair şeyler söyledim .

Elimdeki silahla hemen ön kapıdaki adamları vurduk kapının oldugu duvarda 5 adam vardı gerisini sude halletmişti içeri girdik büyük bir depoydu ve 5 tane koridor vardı nereden geçecegimize dair fikrim yok .

" Nereden gidicegiz " dedim

" Bilmiyorum " dedi

" şansa bırakamıyız sanırım " dedim

" sus düşünüyorum " dedi ters bir cevapla

" sen kes be " dedim üzülüyodu anlıyordum ama biraz saygılı olmalıydı yürümeye başladı ve ortasını seçti sesizce yürüyorduk . ve büyük bir kapı gördük önde olan sude kapıyı sıkı bir tekme attı demir kapının çıkardıgı ses kulaklarımın agrımasına bile sebeb olmuştu . Gördügüm manzara ise şaşırtıcıydı adamlar bizi bakıyordu bi adam masada oturmuş bana bakıyordu seline döndüm kaşından kan akıyordu burnundanda elleri kolları bagllıydı kafası yana düşüktü beyaz thişörtü de yırtıktı üstelik kot patlonunu diz kapaklarıda yırtıktı gördügüm manzara içimi acıtmıştı .

" Leyla " dedi adam korkutucu bir sesle sudeyi umursamadan elimdeki silaha adama dogrulttum içeride 10 tane adam vardı onların hepsi silahını bana dogrultmuştu .

" Aynı annen gibisin " dedi hayranlık vardı bakışlarında beni süzüyordu ve benim sinirlenmeme sebeb oluyordu .

" Onun gibi ihtişamlısın " dedi annem hakında konuşması onu vurmam için bir sebebti ama sude yi tehlikeye atamazdım .

" Tarık bey neapalım " dedi " dur" dedi demek adı tarıkmış bagırdım

" Annem için mi çagırdın beni " die

" ve annem senin gibi bir piçle tanışıyor olamaz " dedim

" Emin olma o kadar " dedi

" nediyosun lan sen annemin seninle ne işi olur " dedim

" Annen ' in benimle çok güzel işleri oldu " dedi

" Sen Ahmet keserin kızı ' nın neleri yapabilecegini bilmiyorsun " dedim

" Biliyorum " dedi tehlike içeren bir sesle

" Nereden bileceksin ki ? " dedim

" Senin hakkında herşeyi biliyorum " dedim

" Selini bırakın Leyla yı alın "dedi sude ona inanmazcasına baktım nasıl yani beni bırakıyor muydu .

" Arkadaş seçimin çok yalnış " dedi ve devam etti " alın leylayı " dedi adamlar bana dogru geliyordu hemen silahla vurmaya başladım bir kaç tanesini sonra zaten arka kapı açıldı bizim tüm tayfa içeri girdi sude hemen selinin yanına gitti bense beni deri ceketimden tutan adamla mücaddele adiyordum

" eee " dedim ve arkadan tekmeyi geçirdim yere düştü direk yanına çömeldim

" Leyla kesere dokunmak bile yasak " dedim ve bacagına tutugum silahla vurdum .

HER SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin