Kendime bir kere daha baktım . İyi hissediyordum kendimi
siyah bir elbise etek kısmı ikinci bir parçayla kapalıydı ayakabı olarak topuklu giymiştim altın sarısı şeritleri vardı iyiydim yani heralde . saçlarım topuzdu elbette
Kapı çaldı içeri hizmetli girdi .
" Savaş bey die biri geldi sizi bekliyor akşam yemegi için " dedi savaş bey ha
" tamam sen çık " dedim ve yoladım kapıyı yavaşça kapaltarak çıktı . Son kez daha bakıp emin olduktan sonra yatagın üstündeki çantamı alıp çıktım .
Yavaş adımlarla merdivenden inmeye başladım . Kendimi bir filimde gibi hissetim savaş topuklu sesleriyle bana baktı gözlerini kırpıştırdı sonra yavaş çekim bozuldu çünkü merdivenlerden indim hemen .
" Çok bekletmişimdir umarım " dedim güldü
" şansına küs hiçbir kız beni bekletemez " dedi
" görürüz " dedim
" görücez " dedi ve yanıma geldi aramızda mesafe bırakmayacak şekildeydik, inat bir şekilde gözlerimin içine baktı bende onun gözlerinin içine baktım lacivert gözlerinin koyulaştıgını dahada koyulaştıgını hissettim nefesi yüzüme çarpıyordu ve bu beni korkutuyordu çünkü midemi arılar sanki igneleri sokuyor gibi hissetiriyordu .
" Seninle görüşücegimiz çok şey var " dedi ve kapıyı açıp çıktı UUUUU yıktı kendine gel die kendi kendime söylendim .
" Gelmiyor musun ? " dedi muzip bir ifadeyle kaşlarımı çattım ve dışarı çıktım kapıyı kapattıp . arabaya bindik ikimizde şöför kullanıyordu . Telefonumun mesaj bildirim sesiyle oldugum moddan kurtulup telefonuma baktım .
KARARIN NE ? - semih
Arsızdı bu çocuk engelle diorum gelmiş cevap ne dior beni sinirlendirmeye çalışıyor bu belli bişey . Neden bana sarmıştı bir mesaj daha geldi
LEYLA KESER BENİM OLACAKSIN - semih
nah olurum senin gerizakalı bu çocuklardaki leyla keser takıntısı ne ya biri gelir barda benim olacaksın der biri telefondander digeri heyecanla bekleniyor .
ENGELLE DEMİŞTİM - ben
KIYAMADIM -semih
BENİMLE OYNAMA - ben
" Bir sorun mu var leyla ? " dedi Savaş
" Yo nerede çıkardın " dedim
" sinirlendin gibide " dedi
" yok " dedim ve başımı cama yasladım
Kendimi çok yalnız hissetmem normaldi degilmi çünkü öyle hissediyorum . Babam var ama anne yok ben anne istiyordum . Anne kokusu . Bana iyi gelicek şeylerden biriydi ama ben sadece annemin eşyalarını eski eşyalarını koklayabiliyordum ve bu benim artık zoruma gidiyordu her zaman ece ve çagrıya özenmiştim 1 tek nedenden anne . Milyonlarca kişi var annesi olmayan ama ben dayanamıyorum 18 yıldır alışamıyoum bu duruma kendimi annesiz bir hiçmiş gibi hissediyorum . Annemi halilasyon olarak görmek bile beni mutlu ediyor bilyor musunuz sanki beni öpücekmiş gibi hisseidyorum umuyorum cennete gidersem görücem bu gidişle zor ama neyse .Annem cennetedir bence babam onun çok iyi bir insan oldugunu söylüyor küçükkende annemin cenneten beni izledigini söylerdi babalar yalan söylemezdi sonuçta degilmi annem izliyor beni ben hissediyorum ....
" Leyla hey geldik "dedi savaş gözlerimi kırpıştırdım ve hayel dünyasından çıktım
" Ne bagırıyorsun " dedim kızarak güldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER SANİYE
Ficção Adolescentekendimi bir uçurumda gibi hissediyorum saçlarım uçuşuyor siyah elbisem uçuyor ama ben sabit kalyorum . Aynı yerde kımıldamadan YAŞIYORUM biradım Atsam ÖLDÜM bir adım geriye atsam YAŞARIM ama ben ikiside yapmıyorum sadece nefes alıp veriyorum yerim...